16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Λυπάμαι που σε έφαγαν και εσένα.Μεγάλος παίκτης μεγάλη ψυχή."Παππούς" αλλά σκύλαρος από τους ελάχιστους που πονούσαν την φανέλα.Να σαι καλά παιχταρά ευχαριστούμε για όλα!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λυπάμαι που τα πράγματα εξελίχθηκαν έτσι. Κρίμα! Θα μείνεις πάντως για πάντα στις καρδιές μας.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Spiros_S »

Νομίζω ότι κάποιος (ή κάποιοι) χρωστάνε εξηγήσεις για τη συμπεριφορά της ΠΑΕ απέναντι στον Λίνο και τον Βούκιτς.
Άβαταρ μέλους
gkaletsi
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:36
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη γη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από gkaletsi »

Δεν ανήκω σε κάποιο σύνδεσμο και δυστυχώς είμαι λίγο μακριά για να μπορέσω να κάνω κάτι.
Επειδή γνωρίζουμε ότι στην παρέα μας είναι και αρκετοί συνδεσμίτες, θα μπορούσαν να συζητήσουν
και να θίξουν επίσημα αυτά τα θέματα Lino, Vukic συν όποια άλλα έχουμε δει τον τελευταίο καιρό;
Η δουλειά μας φυσικά δεν είναι να διοικούμε, αλλά εμείς πληρώνουμε την ομάδα μέσω των εισιτηρίων
που αγοράζουμε και δικαιούμαστε να απαιτούμε κάποια πράγματα όπως το να μην προσβάλλουν τον
σύλλογο με τέτοιες συμπεριφορές ( δεν λέω ντε και καλά να απαιτήσουμε την παραμονή του Lino).
Σκέψη-πρόταση είναι αυτό.
Αν βέβαια συμφωνούν με (από όσα διαβάζω) τους περισσότερους από εμάς εδώ μέσα, ότι παίκτες
σαν τον Lino, δεν αξίζουν τέτοια αντιμετώπιση.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από niks »

Λινο-Ψυχαρα
Για παντα Π.Α.Ο.Κ.αρα
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από thomkat »

ΛΙΝΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟ
Άβαταρ μέλους
Mapogo
Δημοσιεύσεις: 2444
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 19:16
Τοποθεσία: Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Mapogo »

Α ρε Λίνο ...
Αν κατάλαβα καλά σε είχανε στο περίμενε μπας κ στραβώσει του Ρατς ...
Αλλη μιά "κιμπάρικη" συμεριφορά σε παίχτη άψογο.
Να είσαι πάντα καλά παλλήκαρε.
Κ θα σε θυμόμαστε κ θα μας θυμάσαι.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Από: Τρί Ιουν 10, 2014
Sick Bastard έγραψε:Παίζει πολύ δυνατά να του πούμε ''αντίο φίλε''.
Τότε που το έμαθα, δεν μπορούσα να το πιστέψω.
Ακόμα δεν μπορώ.
Τι σαπίλα ρε πούστη μου.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από nikolasf »

thomkat έγραψε:ΛΙΝΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟ

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ZamanFou »

ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Αντιο ρε παιχτουρα..!
Τουλαχιστον οταν η σκεψη σου θα σε γυρναει πισω στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας θα σου ερχοντε εικονες μεσα στο μυαλο σου απο μια φλεγομενη τουμπα και 30.000 τρελαμενους κρεμασμενους στα καγκελα και οχι καποια ανθρωπακια της παε..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από obanebane »

Διωξτε τον τουριστα και φερτε πισω τον Λινο βρειτε τροπο.
Οι συνδεσμοι ρε μαγκες καμια ανακοινωση για τον Λινο θα βγαλουν η μονο Γκαρσια και πασης ελλαδος?
Δε μπορω να δεχτω οτι αποφασιζεις να πεις στον Λοπεζ γεια και οχι στον Σπυροπουλο.
Αναστασιαδη εχεις και εσυ για μενα τις ευθηνες σου,οχι για το οτι δεν συνεχιζει ο Λινο αλλα για το οτι δεν εισηγηθηκες την απομακρυνση Σπυροπουλου.
Εγω δεν χαιρεταω τον Λινο ακομα,μεχρι τις 31 Αυγουστου θα περιμενω.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από panta »

:( :( :( :(
δεν έχω λόγια.
πόσο πιο χαμηλά ακόμα ??
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφέρονται έτσι, έχουν βάλει στοίχημα να δουν στα πόσα φάουλ θα φάνε άκυρο από τον κόσμο??


Τεράστιε ΛΙΝΟ σου άξιζε (και εσένα) καλύτερη συμπεριφορά
Asimos

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Asimos »

Απορω πριν 10-15 μερες τι είπανε οι σύνδεσμοι με τον μεγαλομέτοχο... 4 ώρες....
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από marley 4 »

τι να σου κανουν 4 ωρες ?

2 ωρες μιλουσε ο ιβαν και 2 ωρες μετεφραζε η σονια

τελειωσε η συναντηση


δεν υπαρχει περιπτωση να ελεγαν κρατα αυτον διωξε τον αλλον

μην σκας
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Spiros_S »

Αν δεν υπήρχε το προηγούμενο με την αξιοποίηση του Γκαρσία (έστω και εκ των υστέρων) θα ήμουν σίγουρος ότι κάποιος στην ΠΑΕ έχει πρόβλημα με τους παίκτες που είναι πολύ αγαπητοί από τον κόσμο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”