16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Λυπάμαι που σε έφαγαν και εσένα.Μεγάλος παίκτης μεγάλη ψυχή."Παππούς" αλλά σκύλαρος από τους ελάχιστους που πονούσαν την φανέλα.Να σαι καλά παιχταρά ευχαριστούμε για όλα!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Λυπάμαι που τα πράγματα εξελίχθηκαν έτσι. Κρίμα! Θα μείνεις πάντως για πάντα στις καρδιές μας.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Νομίζω ότι κάποιος (ή κάποιοι) χρωστάνε εξηγήσεις για τη συμπεριφορά της ΠΑΕ απέναντι στον Λίνο και τον Βούκιτς.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Δεν ανήκω σε κάποιο σύνδεσμο και δυστυχώς είμαι λίγο μακριά για να μπορέσω να κάνω κάτι.
Επειδή γνωρίζουμε ότι στην παρέα μας είναι και αρκετοί συνδεσμίτες, θα μπορούσαν να συζητήσουν
και να θίξουν επίσημα αυτά τα θέματα Lino, Vukic συν όποια άλλα έχουμε δει τον τελευταίο καιρό;
Η δουλειά μας φυσικά δεν είναι να διοικούμε, αλλά εμείς πληρώνουμε την ομάδα μέσω των εισιτηρίων
που αγοράζουμε και δικαιούμαστε να απαιτούμε κάποια πράγματα όπως το να μην προσβάλλουν τον
σύλλογο με τέτοιες συμπεριφορές ( δεν λέω ντε και καλά να απαιτήσουμε την παραμονή του Lino).
Σκέψη-πρόταση είναι αυτό.
Αν βέβαια συμφωνούν με (από όσα διαβάζω) τους περισσότερους από εμάς εδώ μέσα, ότι παίκτες
σαν τον Lino, δεν αξίζουν τέτοια αντιμετώπιση.
Επειδή γνωρίζουμε ότι στην παρέα μας είναι και αρκετοί συνδεσμίτες, θα μπορούσαν να συζητήσουν
και να θίξουν επίσημα αυτά τα θέματα Lino, Vukic συν όποια άλλα έχουμε δει τον τελευταίο καιρό;
Η δουλειά μας φυσικά δεν είναι να διοικούμε, αλλά εμείς πληρώνουμε την ομάδα μέσω των εισιτηρίων
που αγοράζουμε και δικαιούμαστε να απαιτούμε κάποια πράγματα όπως το να μην προσβάλλουν τον
σύλλογο με τέτοιες συμπεριφορές ( δεν λέω ντε και καλά να απαιτήσουμε την παραμονή του Lino).
Σκέψη-πρόταση είναι αυτό.
Αν βέβαια συμφωνούν με (από όσα διαβάζω) τους περισσότερους από εμάς εδώ μέσα, ότι παίκτες
σαν τον Lino, δεν αξίζουν τέτοια αντιμετώπιση.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Α ρε Λίνο ...
Αν κατάλαβα καλά σε είχανε στο περίμενε μπας κ στραβώσει του Ρατς ...
Αλλη μιά "κιμπάρικη" συμεριφορά σε παίχτη άψογο.
Να είσαι πάντα καλά παλλήκαρε.
Κ θα σε θυμόμαστε κ θα μας θυμάσαι.
Αν κατάλαβα καλά σε είχανε στο περίμενε μπας κ στραβώσει του Ρατς ...
Αλλη μιά "κιμπάρικη" συμεριφορά σε παίχτη άψογο.
Να είσαι πάντα καλά παλλήκαρε.
Κ θα σε θυμόμαστε κ θα μας θυμάσαι.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Από: Τρί Ιουν 10, 2014
Ακόμα δεν μπορώ.
Τι σαπίλα ρε πούστη μου.
Τότε που το έμαθα, δεν μπορούσα να το πιστέψω.Sick Bastard έγραψε:Παίζει πολύ δυνατά να του πούμε ''αντίο φίλε''.
Ακόμα δεν μπορώ.
Τι σαπίλα ρε πούστη μου.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Αντιο ρε παιχτουρα..!
Τουλαχιστον οταν η σκεψη σου θα σε γυρναει πισω στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας θα σου ερχοντε εικονες μεσα στο μυαλο σου απο μια φλεγομενη τουμπα και 30.000 τρελαμενους κρεμασμενους στα καγκελα και οχι καποια ανθρωπακια της παε..
Αντιο ρε παιχτουρα..!
Τουλαχιστον οταν η σκεψη σου θα σε γυρναει πισω στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας θα σου ερχοντε εικονες μεσα στο μυαλο σου απο μια φλεγομενη τουμπα και 30.000 τρελαμενους κρεμασμενους στα καγκελα και οχι καποια ανθρωπακια της παε..
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Διωξτε τον τουριστα και φερτε πισω τον Λινο βρειτε τροπο.
Οι συνδεσμοι ρε μαγκες καμια ανακοινωση για τον Λινο θα βγαλουν η μονο Γκαρσια και πασης ελλαδος?
Δε μπορω να δεχτω οτι αποφασιζεις να πεις στον Λοπεζ γεια και οχι στον Σπυροπουλο.
Αναστασιαδη εχεις και εσυ για μενα τις ευθηνες σου,οχι για το οτι δεν συνεχιζει ο Λινο αλλα για το οτι δεν εισηγηθηκες την απομακρυνση Σπυροπουλου.
Εγω δεν χαιρεταω τον Λινο ακομα,μεχρι τις 31 Αυγουστου θα περιμενω.
Οι συνδεσμοι ρε μαγκες καμια ανακοινωση για τον Λινο θα βγαλουν η μονο Γκαρσια και πασης ελλαδος?
Δε μπορω να δεχτω οτι αποφασιζεις να πεις στον Λοπεζ γεια και οχι στον Σπυροπουλο.
Αναστασιαδη εχεις και εσυ για μενα τις ευθηνες σου,οχι για το οτι δεν συνεχιζει ο Λινο αλλα για το οτι δεν εισηγηθηκες την απομακρυνση Σπυροπουλου.
Εγω δεν χαιρεταω τον Λινο ακομα,μεχρι τις 31 Αυγουστου θα περιμενω.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
δεν έχω λόγια.
πόσο πιο χαμηλά ακόμα ??
δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφέρονται έτσι, έχουν βάλει στοίχημα να δουν στα πόσα φάουλ θα φάνε άκυρο από τον κόσμο??
Τεράστιε ΛΙΝΟ σου άξιζε (και εσένα) καλύτερη συμπεριφορά
-
Asimos
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Απορω πριν 10-15 μερες τι είπανε οι σύνδεσμοι με τον μεγαλομέτοχο... 4 ώρες....
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
τι να σου κανουν 4 ωρες ?
2 ωρες μιλουσε ο ιβαν και 2 ωρες μετεφραζε η σονια
τελειωσε η συναντηση
δεν υπαρχει περιπτωση να ελεγαν κρατα αυτον διωξε τον αλλον
μην σκας
2 ωρες μιλουσε ο ιβαν και 2 ωρες μετεφραζε η σονια
τελειωσε η συναντηση
δεν υπαρχει περιπτωση να ελεγαν κρατα αυτον διωξε τον αλλον
μην σκας
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αν δεν υπήρχε το προηγούμενο με την αξιοποίηση του Γκαρσία (έστω και εκ των υστέρων) θα ήμουν σίγουρος ότι κάποιος στην ΠΑΕ έχει πρόβλημα με τους παίκτες που είναι πολύ αγαπητοί από τον κόσμο.