Φιλε Κερκυραιε επειδή εγώ σήμερα δεν άντεξα και έγραψα κάποια πράγματα οφείλω να σου απαντήσω ...paok kerkyra έγραψε:Για να γίνει ''καλοπροαίρετη'' κριτική θα πρέπει να είσαι γνώστης του αντικειμένου τόσο καιρό διαβάζω πότε θα δέσει η ομάδα και πως θα πάμε να παίξουμε Ευρώπη κλπ. Λοιπόν επειδή η ομάδα δεν είναι football manager μέχρι να ξεκινήσει το ΒΑΣΙΚΟ!!! στάδιο της προετοιμασίας στις 10 του μήνα και όχι το ξεσκαρτάρισμα της φύρας που γίνεται τώρα η ΠΑΕ έχει μπροστά της 7 μέρες σε αυτές τις 7 μέρες μπορεί άνετα και αθόρυβα όπως με τις περιπτώσεις Ράτς (μην ανυσηχείτε άδικα ο παίχτης στο βασικό στάδιο θα είναι παρών) και Γκολάσα έτσι αθόρυβα μπορεί να δουλέψει και να κλείσει της βασικές τρύπες δηλαδή 2 εξτρέμ 1 σεντερ μπάκ και ένα 8άρι για να είναι στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας και να δέσουν παίζοντας στα φιλικά εκεί που δένουν οι ομάδες και τα συστήματα καθώς τα φιλικά δεν κλείνονται ούτε για να δούμε πως παίζει ο Γκολάσα ούτε να δούμε λίγο Π.Α.Ο.Κ. μετά από καιρό αλλά για να δεί ο Άγγελος Αναστασιάδης πως δένει το σύστημα και σε τι κατάσταση είναι οι ποδοσφαιριστές από κει και πέρα μέχρι τον Αύγουστο έχει ακόμα δυο μήνες να δεί τι προσθαφερέσεις θα γίνουν για πάγκο... Το να φέρνουμε την καταστροφή δεν βοηθάει σε απολύτως τίποτα τα τελευταία χρόνια έχουμε χαλάσει πάρα πολύ σαν λαός καλά τα φόρα και τα facebook αλλά μην το γ@μαμε και τελείως ο ρόλος μας είναι στην κερκίδα να πετάμε το λαρύγγι στα τσιμέντα της Τούμπας και όχι να έρχονται τα Γιάννενα και τα κάθε Γιάννενα και να ακούγονται περισσότερο οι παγούραδες από μας καλή η κριτική αλλά και με ένα όριο έχουμε καταντήσει παντογνώστες άλλωστε είναι το άθλημα του Έλληνα γνωρίζει λίγο απ'όλα να κάνεις κριτική γιατί ψήφισαν στην λίγδα το ανδρίκελο του γαυροβάζελου να το καταλάβω αλλά να γίνεται κριτική γιατί 3 Ιουλίου δεν έχει κλείσει το ρόστερ είναι γελοίο πραγματικά βρείτε μου μια ΜΙΑ! ομάδα στον κόσμο που έχει κλείσει το ρόστερ της στις 3 του Ιούλη και εγώ θα βγώ να πώ ότι είμαι ρόμπα!
Αυτοί που εχουν στα χέρια τους την ομαδα εχουν δώσει παρα πολύ άσχημα δείγματα ... Σε θέματα προγραμματισμού και σχεδιασμού
Όταν λοιπόν βλέπεις 45 μέρες να μην κάνουν τίποτα εσένα τι σε κάνει αισιόδοξο οτι θα το κάνουν εντός 7 ημερών ;;;;
Ο αριθμός των προσθαφαιρεσεων που αναφέρεις δε ειναι εκτός πραγματικότητας
Η ομαδα χρειάζεται πολύ περισσότερες κινήσεις αφού ήδη έχουμε μείνει με ελάχιστους παίχτες απο τους οποίους κάποιοι είναι και καμμένα χαρτιά ... Όταν ξεκινάς προετοιμασία πρέπει να εισαι έτοιμος στα βασικά κατα 80-85% ...
Εμείς είμαστε κάτω του 40% ... Δεν ξανά γράφω για ποιους λόγους
Εγώ απλά λυπάμαι γιατι ο ΠΑΟΚ αξίζει πολύ περισσότερα και ο κόσμος θέλει να ζήσει πραγματικό ΠΑΟΚ και να βγάλει γούστα