16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Αυτό που λέτε ορισμένοι ότι δε σεβόμαστε τους παίκτες δυσκολεύομαι να το πιάσω..
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο εκάστοτε προπονητής κ η διοίκηση?Στον μεν Πάμπλο να ξεκινάει η 11άδα απ αυτόν ενώ δε μπορούσε καλά καλά να τρέξει και αρνείται να το δεχτεί και στον δε Λίνο να του δώσει τον ουρανό με τ άστρα στα 38 του ενώ αν δε δεχτεί τη προτασή μας η επόμενη που θα βρει θα ναι λιγότερο απ το 1/4 των χρημάτων?
Και αν δε γίνουν τα δύο παραπάνω δε σεβόμαστε τους παίκτες?
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από koylispontios »

Mutasevic έγραψε:Αντε μετο καλο μια χρονια ακομα , καλυτερα να εχουμε 4 αριστερα μπακ και να περισευουνε και να εχεις λυσεις παρα να εχεις 2 και να ξεμενεις.Και χωρια το ρεσπεκτ στο ΓεροΛινο , μην κανουνε παλι τις ιστοριες που κανανε μετο Παυλαρα ας κλεισει κ ενας παιχταρας την καριερα του οπως του αξιζει εχουμε βαρεθει να μετανιωνουμε και να ντρεπομαστε για συμπεριφορες πρωην προπονητων και διοικησης
+1926 γιατί δεν είμαστε ούτε λίκια ούτε γκέυ αλλά Π.Α.Ο.Κ.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από eorptol »

Είπαμε να κλείσει αλλα αυτα που ζήτησε στην αρχή ηταν παρα πολλα πρεπει και αυτος να προσαρμοστεί θεληςη να μείνει υπάρχει
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

τσιριγώτης έγραψε:Ο Τζαβέλλας δεν υπάρχει σαν σεντερ μπακ
Ο Τζαβέλας, για μένα είναι δύο παίκτες μαζί. Σου καλύπτει δυο θέσεις πίσω άνετα, όταν υπάρχει πρόβλημα στην μια και το απέδειξε. Τώρα αν δεν υπάρχει σαν σεντερ μπακ, δεν είχα δει το σοβαρό λάθος σε μια θέση που δεν την έπαιξε ποτέ, αλλά ούτε και επιμένω.
Παίκτη σαν τον Τζαβέλα πάντως να σου καλύπτει καλά μια θέση παραπάνω... Από μένα μόνο σεβασμό έχει ο παίκτης αυτός. Συν ότι έχει αυτό το πάθος και την νίκη μέσα του.

Όσο για τον Λίνο, τα έχω πει, άλλο ο σεβασμός και άλλο η ανανέωση.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ανανέωση με τα λεφτά που ζητάει.
Τόσα και τόσα σαπάκια έχει χρυσοπληρώσει η ομάδα, τώρα σε μερικούς, πειράζει ο Λίνο.
Άσε που δεν έχεις και καλύτερο αριστερό μπακ.
Μιας πιάσαν οι τσιγκουνιές τώρα. ΟΥΣΤ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Υπάρχει και ο 20χρονος (24.06.1994) Στέλιος Πζατζίδης που πέρυσι τον δώσαμε δανεικό στον Απόλλωνα Καλαμαριάς, αν θυμάμαι καλά...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Απόστολε, δώσε τόπο στα γεράματα και άσε αυτά που ξέρεις για 20χρονους! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η άποψή μου και για τον Λίνο και για τον Vukic είναι η ίδια. Ναι στην ανανέωση για ένα χρόνο, αλλά όχι πάνω από 200 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το χαος αναμεσα σστα συμβολαια της ομαδας παροτι δεν ακουστηκε ποτε μονο από τον κυριακο παπ....δειχνι ότι ητα πρόβλημα περσι.....
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αν συμβεί τελικά αυτό που όλοι λένε ότι θα γίνει με τον Λίνο, να ξέρετε εκεί στη διοίκηση της ΠΑΕ, απ τον μεγαλομέτοχο μέχρι τον κλητήρα, ότι θα είστε αισχροί.
Αυτό και τίποτα άλλο.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από slidar »

Δηλαδη με την λογικη αυτη ο καθε λινο και βουκιτς στα 36 θα ζηταει 500.000 και 600.000 και εμεις θα τους λεμε ναι.. επειδη εχουν προσφερει στην ομαδα..

Ναι να μεινουν δεν διαφωνω αλλα οχι με ενα ποσο μεγαλυτερο απο 200.000 Max.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από sourmenetes »

Έτσι...μπορει να προσφέρανε παρα πολλά,ειδικά ο λινό,αλλά τα λεφτά πρέπει να είναι μέχρι 250 μάξιμουμ...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από sourmenetes »

Sick Bastard έγραψε:Αν συμβεί τελικά αυτό που όλοι λένε ότι θα γίνει με τον Λίνο, να ξέρετε εκεί στη διοίκηση της ΠΑΕ, απ τον μεγαλομέτοχο μέχρι τον κλητήρα, ότι θα είστε αισχροί.
Αυτό και τίποτα άλλο.
γιατί ρε σικ;;;επειδή περυσι πεταγανε λεφτά από δω και από εκεί να το κάνουμε και φετος;;;
Ο λινό μπορεί να αδικήθηκε οικονομικά αλλά θεωρώ πως η πρόταση του ΠΑΟΚ είναι αρκετά καλή..αμα δε γινςι ούτε φετος το οικονομικό μάζεμα και γενικώς συμμάζεμα δε θα γίνει ποτε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σιγά μην δώσουμε 500 χιλιάρικα για Lino - Vukic. Τους αγαπώ, τους θέλω στον ΠΑΟΚ, αλλά θα πρέπει να κατανοήσουν ότι θα παίζουν ένα ημίχρονο (ή και λιγότερο) και όχι σε όλους τους αγώνες. Αν ψάχνουν για κορόϊδα ας τα βρουν αλλού.
Το πολύ τα μισά λεφτά.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Realcon »

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το ποσό που ζήτησε ο Λίνο και ο Βούκα. Και ναι Απόστολε, νιώθω το ίδιο με σένα!!!

Σούρμε συμφωνώ απόλυτα!

Σικ, νομίζω εδώ ότι έχεις άδικο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”