16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- pisakaipoupoula
- Δημοσιεύσεις: 2893
- Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αυτό που λέτε ορισμένοι ότι δε σεβόμαστε τους παίκτες δυσκολεύομαι να το πιάσω..
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο εκάστοτε προπονητής κ η διοίκηση?Στον μεν Πάμπλο να ξεκινάει η 11άδα απ αυτόν ενώ δε μπορούσε καλά καλά να τρέξει και αρνείται να το δεχτεί και στον δε Λίνο να του δώσει τον ουρανό με τ άστρα στα 38 του ενώ αν δε δεχτεί τη προτασή μας η επόμενη που θα βρει θα ναι λιγότερο απ το 1/4 των χρημάτων?
Και αν δε γίνουν τα δύο παραπάνω δε σεβόμαστε τους παίκτες?
Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ο εκάστοτε προπονητής κ η διοίκηση?Στον μεν Πάμπλο να ξεκινάει η 11άδα απ αυτόν ενώ δε μπορούσε καλά καλά να τρέξει και αρνείται να το δεχτεί και στον δε Λίνο να του δώσει τον ουρανό με τ άστρα στα 38 του ενώ αν δε δεχτεί τη προτασή μας η επόμενη που θα βρει θα ναι λιγότερο απ το 1/4 των χρημάτων?
Και αν δε γίνουν τα δύο παραπάνω δε σεβόμαστε τους παίκτες?
- koylispontios
- Δημοσιεύσεις: 583
- Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
+1926 γιατί δεν είμαστε ούτε λίκια ούτε γκέυ αλλά Π.Α.Ο.Κ.Mutasevic έγραψε:Αντε μετο καλο μια χρονια ακομα , καλυτερα να εχουμε 4 αριστερα μπακ και να περισευουνε και να εχεις λυσεις παρα να εχεις 2 και να ξεμενεις.Και χωρια το ρεσπεκτ στο ΓεροΛινο , μην κανουνε παλι τις ιστοριες που κανανε μετο Παυλαρα ας κλεισει κ ενας παιχταρας την καριερα του οπως του αξιζει εχουμε βαρεθει να μετανιωνουμε και να ντρεπομαστε για συμπεριφορες πρωην προπονητων και διοικησης
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Είπαμε να κλείσει αλλα αυτα που ζήτησε στην αρχή ηταν παρα πολλα πρεπει και αυτος να προσαρμοστεί θεληςη να μείνει υπάρχει
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ο Τζαβέλας, για μένα είναι δύο παίκτες μαζί. Σου καλύπτει δυο θέσεις πίσω άνετα, όταν υπάρχει πρόβλημα στην μια και το απέδειξε. Τώρα αν δεν υπάρχει σαν σεντερ μπακ, δεν είχα δει το σοβαρό λάθος σε μια θέση που δεν την έπαιξε ποτέ, αλλά ούτε και επιμένω.τσιριγώτης έγραψε:Ο Τζαβέλλας δεν υπάρχει σαν σεντερ μπακ
Παίκτη σαν τον Τζαβέλα πάντως να σου καλύπτει καλά μια θέση παραπάνω... Από μένα μόνο σεβασμό έχει ο παίκτης αυτός. Συν ότι έχει αυτό το πάθος και την νίκη μέσα του.
Όσο για τον Λίνο, τα έχω πει, άλλο ο σεβασμός και άλλο η ανανέωση.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ανανέωση με τα λεφτά που ζητάει.
Τόσα και τόσα σαπάκια έχει χρυσοπληρώσει η ομάδα, τώρα σε μερικούς, πειράζει ο Λίνο.
Άσε που δεν έχεις και καλύτερο αριστερό μπακ.
Μιας πιάσαν οι τσιγκουνιές τώρα. ΟΥΣΤ.
Τόσα και τόσα σαπάκια έχει χρυσοπληρώσει η ομάδα, τώρα σε μερικούς, πειράζει ο Λίνο.
Άσε που δεν έχεις και καλύτερο αριστερό μπακ.
Μιας πιάσαν οι τσιγκουνιές τώρα. ΟΥΣΤ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Υπάρχει και ο 20χρονος (24.06.1994) Στέλιος Πζατζίδης που πέρυσι τον δώσαμε δανεικό στον Απόλλωνα Καλαμαριάς, αν θυμάμαι καλά...
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Απόστολε, δώσε τόπο στα γεράματα και άσε αυτά που ξέρεις για 20χρονους! 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Η άποψή μου και για τον Λίνο και για τον Vukic είναι η ίδια. Ναι στην ανανέωση για ένα χρόνο, αλλά όχι πάνω από 200 χιλιάρικα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
το χαος αναμεσα σστα συμβολαια της ομαδας παροτι δεν ακουστηκε ποτε μονο από τον κυριακο παπ....δειχνι ότι ητα πρόβλημα περσι.....
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αν συμβεί τελικά αυτό που όλοι λένε ότι θα γίνει με τον Λίνο, να ξέρετε εκεί στη διοίκηση της ΠΑΕ, απ τον μεγαλομέτοχο μέχρι τον κλητήρα, ότι θα είστε αισχροί.
Αυτό και τίποτα άλλο.
Αυτό και τίποτα άλλο.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Δηλαδη με την λογικη αυτη ο καθε λινο και βουκιτς στα 36 θα ζηταει 500.000 και 600.000 και εμεις θα τους λεμε ναι.. επειδη εχουν προσφερει στην ομαδα..
Ναι να μεινουν δεν διαφωνω αλλα οχι με ενα ποσο μεγαλυτερο απο 200.000 Max.
Ναι να μεινουν δεν διαφωνω αλλα οχι με ενα ποσο μεγαλυτερο απο 200.000 Max.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Έτσι...μπορει να προσφέρανε παρα πολλά,ειδικά ο λινό,αλλά τα λεφτά πρέπει να είναι μέχρι 250 μάξιμουμ...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
γιατί ρε σικ;;;επειδή περυσι πεταγανε λεφτά από δω και από εκεί να το κάνουμε και φετος;;;Sick Bastard έγραψε:Αν συμβεί τελικά αυτό που όλοι λένε ότι θα γίνει με τον Λίνο, να ξέρετε εκεί στη διοίκηση της ΠΑΕ, απ τον μεγαλομέτοχο μέχρι τον κλητήρα, ότι θα είστε αισχροί.
Αυτό και τίποτα άλλο.
Ο λινό μπορεί να αδικήθηκε οικονομικά αλλά θεωρώ πως η πρόταση του ΠΑΟΚ είναι αρκετά καλή..αμα δε γινςι ούτε φετος το οικονομικό μάζεμα και γενικώς συμμάζεμα δε θα γίνει ποτε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Σιγά μην δώσουμε 500 χιλιάρικα για Lino - Vukic. Τους αγαπώ, τους θέλω στον ΠΑΟΚ, αλλά θα πρέπει να κατανοήσουν ότι θα παίζουν ένα ημίχρονο (ή και λιγότερο) και όχι σε όλους τους αγώνες. Αν ψάχνουν για κορόϊδα ας τα βρουν αλλού.
Το πολύ τα μισά λεφτά.
Το πολύ τα μισά λεφτά.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το ποσό που ζήτησε ο Λίνο και ο Βούκα. Και ναι Απόστολε, νιώθω το ίδιο με σένα!!!
Σούρμε συμφωνώ απόλυτα!
Σικ, νομίζω εδώ ότι έχεις άδικο.
Σούρμε συμφωνώ απόλυτα!
Σικ, νομίζω εδώ ότι έχεις άδικο.