25.Costin Lazăr

Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από arisk »

Πωωωωωω ακομα δε μου εχει περάσει ο πονοκέφαλος απο την απόδοση σου στον τελικο... Σε θυμάμαι και με πιάνει πονοκέφαλος... Ακούω το όνομα σου και τρέχω να βρω που εχω αφήσει τα ντεπόν... Εισαι ποοοοοολυυυυ τυχερός που στον τελικο αν και ήσουν μακράν ο χειρότερος όλων, τα λάθη των άλλων (Σαλπιγγιδης-Γλύκος) φαίνονται περισσότερο (επειδη ηταν σε καίριες φάσεις)...
Απο το πρωτο λεπτό με τα συνεχόμενα λάθη σου (υπό πίεση αλλα και αβίαστα) μας έβαλες σε θέση άμυνας και σε αφόρητη πίεση, με αποκορύφωμα τα 5-6 συνεχόμενα λάθη και κακές επιλογές σε ισάριθμες φάσεις στα πρώτα λεπτα του αγώνα (που οδήγησαν τη μπάλα μόνιμα στα καρέ μας και την ψυχρολουσία του 0-1)...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μάλλον θα ξεκινήσει στη Λεωφόρο, μαζί με Kace.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

πολυ καλος σημερα πραγματικα
κανε αλλα 3 τετοια ματς Κοστιν να τους καθαρισουμε ολους
οταν εχεις ολα τα χαφ σε καλη μερα, η ομαδα παιζει πιο ανετα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

π καλος....αλλα η σταθεροτητα που δεν εχεις δεν μας αφηνει αισιοδοξια
Άβαταρ μέλους
lazar4
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: Τρί 10 Δεκ 2013, 03:08
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από lazar4 »

οταν θες ρε φουστη...εισαι ΜΕΓΑΛΟΣ παικτης!!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6469
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Parolos »

Άμα θες ρε μπαγάσα είσαι ένα χαφ..

Μακάρι να τον ανανεώσουμε, γιατί του χρόνου μπορεί Λάζαρ να λέμε και να κλαίμε.. με κάνα τζιολη πάλι..
Οπότε Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε..
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Pa0ki »

Γιατί ρε μαν δεν έπαιξες και στον τελικό έτσι?
Αφού μπάλα ξέρεις, τι παθαίνεις ώρες ώρες και παίζεις λες και έχει σταματήσει το μυαλό σου?
Μήπως δε σου τα λέει καλά η κυρία Λαζάρ? :lol:
Άβαταρ μέλους
Gimnistis
Δημοσιεύσεις: 1113
Εγγραφή: Σάβ 28 Δεκ 2013, 14:03

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Gimnistis »

Ποτέ δεν έχω καταλάβει γιατι μερικοί παίκτες έχουν τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν παιζει μωρε...σημερα επαιξ μετα απο καιρο.Για αλλαγη με τα μισα λεφτα ας μεινει,δεν με χαλαει καθολου.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Parolos έγραψε:Άμα θες ρε μπαγάσα είσαι ένα χαφ..

Μακάρι να τον ανανεώσουμε, γιατί του χρόνου μπορεί Λάζαρ να λέμε και να κλαίμε.. με κάνα τζιολη πάλι..
Οπότε Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε..

ιδιαιτερα με το ποιος ασχολειται με το γαιδουρογυρευε.... :D
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.Π
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
geodo
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 22:45
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από geodo »

Aureliano Buendia έγραψε:Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
ΌΧΙ όμως και απόλυτα.. με εμφανίσεις όπως σήμρα δείχνει ότι το έχει μεν αλλά πολύ σπαμπανέβασμα ρε παιδί μου..
σίγουρα είναι προς τα τελειώματα του, ένα χρόνο ακόμη, σίγουρα?? σεμι ντεμι...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από desperando »

δυστυχως μια ομαδα δεν μπορει να βασιζεται απο το πως θα ξυπνησει ο λαζαρ.
σημερα ο λογος της νικης αλλα και της κατα διαστηματα καλης εμφανισης ηταν αυτος.
εκοβε,κουβαλουσε σωστα την μπαλα,πασαρε σωστα.

μεθαυριο ομως μπορει να ειναι ο καλυτερος παικτης του ατρομητου
Άβαταρ μέλους
Stelios Bagios
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Τετ 05 Μαρ 2014, 00:02

Re: 25.Costin Lazăr

Δημοσίευση από Stelios Bagios »

Νομίζω ότι τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του Λάζαρ δεν οφείλονται τόσο στο αν είναι σε καλή μέρα, όσο στο ποιους χαφ έχει δίπλα του.
Είναι πάρα πολύ καλός παίχτης, αλλά δεν μπορεί να αντέξει την πίεση του να είναι ο πιο ποιοτικός χαφ στην ενδεκάδα και οι αντίπαλοι χαφ να επικεντρώνονται πάνω του.
Έτσι όταν έχει δίπλα του παίχτες όπως ο Γκαρσία (επί Μπόλονι) ή ο Νάτχο τότε αποδίδει πολύ καλά, ενώ όταν έχει δίπλα του τον Κάτσε, το Νίνη ή τον Κίτσιου εμφανίζεται μεταμορφωμένος προς το χειρότερο.
Προφανώς αυτό ισχύει για όλους τους παίχτες, αλλά για το Λάζαρ πιστεύω ότι ισχύει πολύ περισσότερο.
Προσωπικά, θέλω να μείνει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”