25.Costin Lazăr
Re: 25.Costin Lazăr
Πωωωωωω ακομα δε μου εχει περάσει ο πονοκέφαλος απο την απόδοση σου στον τελικο... Σε θυμάμαι και με πιάνει πονοκέφαλος... Ακούω το όνομα σου και τρέχω να βρω που εχω αφήσει τα ντεπόν... Εισαι ποοοοοολυυυυ τυχερός που στον τελικο αν και ήσουν μακράν ο χειρότερος όλων, τα λάθη των άλλων (Σαλπιγγιδης-Γλύκος) φαίνονται περισσότερο (επειδη ηταν σε καίριες φάσεις)...
Απο το πρωτο λεπτό με τα συνεχόμενα λάθη σου (υπό πίεση αλλα και αβίαστα) μας έβαλες σε θέση άμυνας και σε αφόρητη πίεση, με αποκορύφωμα τα 5-6 συνεχόμενα λάθη και κακές επιλογές σε ισάριθμες φάσεις στα πρώτα λεπτα του αγώνα (που οδήγησαν τη μπάλα μόνιμα στα καρέ μας και την ψυχρολουσία του 0-1)...
Απο το πρωτο λεπτό με τα συνεχόμενα λάθη σου (υπό πίεση αλλα και αβίαστα) μας έβαλες σε θέση άμυνας και σε αφόρητη πίεση, με αποκορύφωμα τα 5-6 συνεχόμενα λάθη και κακές επιλογές σε ισάριθμες φάσεις στα πρώτα λεπτα του αγώνα (που οδήγησαν τη μπάλα μόνιμα στα καρέ μας και την ψυχρολουσία του 0-1)...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 25.Costin Lazăr
πολυ καλος σημερα πραγματικα
κανε αλλα 3 τετοια ματς Κοστιν να τους καθαρισουμε ολους
οταν εχεις ολα τα χαφ σε καλη μερα, η ομαδα παιζει πιο ανετα
κανε αλλα 3 τετοια ματς Κοστιν να τους καθαρισουμε ολους
οταν εχεις ολα τα χαφ σε καλη μερα, η ομαδα παιζει πιο ανετα
Re: 25.Costin Lazăr
Άμα θες ρε μπαγάσα είσαι ένα χαφ..
Μακάρι να τον ανανεώσουμε, γιατί του χρόνου μπορεί Λάζαρ να λέμε και να κλαίμε.. με κάνα τζιολη πάλι..
Οπότε Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε..
Μακάρι να τον ανανεώσουμε, γιατί του χρόνου μπορεί Λάζαρ να λέμε και να κλαίμε.. με κάνα τζιολη πάλι..
Οπότε Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε..
Re: 25.Costin Lazăr
Γιατί ρε μαν δεν έπαιξες και στον τελικό έτσι?
Αφού μπάλα ξέρεις, τι παθαίνεις ώρες ώρες και παίζεις λες και έχει σταματήσει το μυαλό σου?
Μήπως δε σου τα λέει καλά η κυρία Λαζάρ?
Αφού μπάλα ξέρεις, τι παθαίνεις ώρες ώρες και παίζεις λες και έχει σταματήσει το μυαλό σου?
Μήπως δε σου τα λέει καλά η κυρία Λαζάρ?
Re: 25.Costin Lazăr
Ποτέ δεν έχω καταλάβει γιατι μερικοί παίκτες έχουν τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους.
Re: 25.Costin Lazăr
Δεν παιζει μωρε...σημερα επαιξ μετα απο καιρο.Για αλλαγη με τα μισα λεφτα ας μεινει,δεν με χαλαει καθολου.
Re: 25.Costin Lazăr
Parolos έγραψε:Άμα θες ρε μπαγάσα είσαι ένα χαφ..
Μακάρι να τον ανανεώσουμε, γιατί του χρόνου μπορεί Λάζαρ να λέμε και να κλαίμε.. με κάνα τζιολη πάλι..
Οπότε Κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε..
ιδιαιτερα με το ποιος ασχολειται με το γαιδουρογυρευε....
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 25.Costin Lazăr
Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.Π
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 25.Costin Lazăr
Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
Re: 25.Costin Lazăr
ΌΧΙ όμως και απόλυτα.. με εμφανίσεις όπως σήμρα δείχνει ότι το έχει μεν αλλά πολύ σπαμπανέβασμα ρε παιδί μου..Aureliano Buendia έγραψε:Δεν νομίζω πως έχουμε άλλο παίκτη με τόσο μεγάλα σκαμπανεβάσματα.
Προσωπικά, αν και τον συμπαθώ πάρα πολύ, δεν έχω πειστεί πως αξίζει να ανανεωθεί.
Όπως και να έχει, περνάνε και τα χρόνια.
Χωρίςνα θεωρώ την ανανέωσή του ξεκάθαρα λανθασμένη κίνηση, τείνω προς το όχι.
σίγουρα είναι προς τα τελειώματα του, ένα χρόνο ακόμη, σίγουρα?? σεμι ντεμι...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 25.Costin Lazăr
δυστυχως μια ομαδα δεν μπορει να βασιζεται απο το πως θα ξυπνησει ο λαζαρ.
σημερα ο λογος της νικης αλλα και της κατα διαστηματα καλης εμφανισης ηταν αυτος.
εκοβε,κουβαλουσε σωστα την μπαλα,πασαρε σωστα.
μεθαυριο ομως μπορει να ειναι ο καλυτερος παικτης του ατρομητου
σημερα ο λογος της νικης αλλα και της κατα διαστηματα καλης εμφανισης ηταν αυτος.
εκοβε,κουβαλουσε σωστα την μπαλα,πασαρε σωστα.
μεθαυριο ομως μπορει να ειναι ο καλυτερος παικτης του ατρομητου
- Stelios Bagios
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Τετ 05 Μαρ 2014, 00:02
Re: 25.Costin Lazăr
Νομίζω ότι τα σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του Λάζαρ δεν οφείλονται τόσο στο αν είναι σε καλή μέρα, όσο στο ποιους χαφ έχει δίπλα του.
Είναι πάρα πολύ καλός παίχτης, αλλά δεν μπορεί να αντέξει την πίεση του να είναι ο πιο ποιοτικός χαφ στην ενδεκάδα και οι αντίπαλοι χαφ να επικεντρώνονται πάνω του.
Έτσι όταν έχει δίπλα του παίχτες όπως ο Γκαρσία (επί Μπόλονι) ή ο Νάτχο τότε αποδίδει πολύ καλά, ενώ όταν έχει δίπλα του τον Κάτσε, το Νίνη ή τον Κίτσιου εμφανίζεται μεταμορφωμένος προς το χειρότερο.
Προφανώς αυτό ισχύει για όλους τους παίχτες, αλλά για το Λάζαρ πιστεύω ότι ισχύει πολύ περισσότερο.
Προσωπικά, θέλω να μείνει.
Είναι πάρα πολύ καλός παίχτης, αλλά δεν μπορεί να αντέξει την πίεση του να είναι ο πιο ποιοτικός χαφ στην ενδεκάδα και οι αντίπαλοι χαφ να επικεντρώνονται πάνω του.
Έτσι όταν έχει δίπλα του παίχτες όπως ο Γκαρσία (επί Μπόλονι) ή ο Νάτχο τότε αποδίδει πολύ καλά, ενώ όταν έχει δίπλα του τον Κάτσε, το Νίνη ή τον Κίτσιου εμφανίζεται μεταμορφωμένος προς το χειρότερο.
Προφανώς αυτό ισχύει για όλους τους παίχτες, αλλά για το Λάζαρ πιστεύω ότι ισχύει πολύ περισσότερο.
Προσωπικά, θέλω να μείνει.