+1926Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Ο παίκτης με τη μεγαλύτερη προσφορά στην ομάδα τα τελευταία χρόνια, υπόδειγμα αθλητή και ανθρώπου