16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Pa0ki »

Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
+1926

Ο παίκτης με τη μεγαλύτερη προσφορά στην ομάδα τα τελευταία χρόνια, υπόδειγμα αθλητή και ανθρώπου
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από nikolasf »

Rizla έγραψε:Πολυ σωστος ο αποπανω.Ο Λινο ειναι προτυπο για αυτο ακουγεται συχνα και το ονομα του απο την κερκιδα.
Αυτο που εκανες ρε γερο σημερα στους δυο του ατρομητα...ακομα ξερνανε.... :lol: :lol: :lol:
Ρε μαλ@κα σκηνοθετη ειναι δυνατον να χασεις αυτην την φαση...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ++++++++++++++ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ZamanFou »

Οτι και να πει καποιος για σενα ρε παιχτουρα θα ειναι λιγο..
Απο τους μεγαλυτερους παιχτες που εχουν περασει απο την ομαδα μας..
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από niks »

Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Τα ειπες ολα
Λινο-Βουκιτς καλο θα ειναι να μεινουν και του χρονου...
Άβαταρ μέλους
lazar4
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: Τρί 10 Δεκ 2013, 03:08
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από lazar4 »

Α ΡΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑ... ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΙΝΟ!!!!!!!!!!!!
Dimg4

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Dimg4 »

Το εργοστασιο που σε εβγαλε, βγαζει και σε αλλες θεσεις?
geodo
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 22:45
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από geodo »

παίχτης με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΗΘΟΣ και παράδειγμα προς μίμηση για τους νεώτερους..χωρίς καμία στιγμή να έχει προκαλέσει.
ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΑΠΛΑ!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

ελπιζω να μην κανουμε και με σενα το λαθος που καναμε με τον γκαρσια.
εχεις κερδισει το δικαιωμα να πεις εσυ ποτε θες να σταματησεις απο τον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
koylispontios
Δημοσιεύσεις: 583
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 11:01

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από koylispontios »

Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Πρότυπο αθλητή.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sera4 »

Aureliano Buendia έγραψε:Στα τόσα χρόνια που είναι στον ΠΑΟΚ
δεν τον έχω δει ποτέ να μην σκυλιάζει
δεν τον έχω δει ποτέ να κράζει συμπαίκτες
δεν τον έχω ακούσει ποτέ να προβαίνει σε εκνευριστικές δηλώσεις
δεν τον έχω δει να πουλάει ποτέ ψευτό-οπαδιλίκι
δεν τον έχω δει ποτέ να κάνει θέατρο
δεν τον έχω δει να παίζει ποτέ βρώμικα
Αντιθέτως, τον έχω δει σταθερά και αμείωτα να πονά και να αγαπά την ομάδα.
Αν ψάχνουμε παίκτη που να εκφράζει αυτό που νιώθουμε για τον ΠΑΟΚ,
δεν χρειάζεται να ψάχνουμε πολύ, είναι μπροστά στα μάτια μας.
Και σε αυτή την ηλικία, σε πολλά ματς διδάσκει πως παίζεται η θέση.
Είσαι μπαλαδόφατσα και είσαι και λατρεία.
Και θα κάτσεις στον ΠΑΟΚ όσο γουστάρεις εσύ.
Εσύ θα μας κάνεις πρόταση ανανέωσης, όχι εμείς σε σένα.
ας το παραθεσουμε ακομα 500 φορες δεν πειραζει...+1926
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από black death »

Συνέχισε να διδάσκεις πως παίζεται όλη η πλευρά και πως βγαίνουν σέντρες-ξυραφιές πάρε-βάλε.
geodo
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: Τρί 23 Μαρ 2010, 22:45
Τοποθεσία: Κ. Τούμπα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από geodo »

πάρε και βάλε πρέπει να λέει όταν κάνει αυτές τις σέντρες....
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paok87 »

ΤΟΤΕΜ
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Rizla »

ΕΙΣΑΙ ΤΙΤΑΝΟΤΕΡΑΣΤΙΟΣ

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΙΜΑΣ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ



ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΛΙΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”