+1desperando έγραψε:σημερα επαιξες σαν 25 χρονος
16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
γεγονός επαναλαμβανόμενο παύει να είναι σύμπτωση!!!desperando έγραψε:σημερα επαιξες σαν 25 χρονος
-
Dimg4
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Βαρυ ξε-βαρυ κι εγω πιστευω οτι ειναι το καλυτερο αριστερο μπακ που ειχαμε ποτεSePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7551
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Απειρα συν αδερφεSePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Παιδιά τον Ιωσηφίδη τον προλάβατε;Dimg4 έγραψε:Βαρυ ξε-βαρυ κι εγω πιστευω οτι ειναι το καλυτερο αριστερο μπακ που ειχαμε ποτεSePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι ...δεν παει αυτο που φορας!!!
Επιθετικά ο Λίνο πολύ καλλίτερος, αλλά αμυντικά ο Ιωσηφίδης ήταν ένα σκαλί παραπάνω...
Αλλά σ' αυτή την ηλικία δείχνει ο Λίνο πράγματα που είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7551
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Και βεβαιως βεβαιως αν καποιος δικαιουτε να ειναι χαρουμενος αυτος ειναι ο Ολι ο οποιος απο χθες εγραφε οτι περιμενει πολλα απο τον Λινο
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
αντε μην τον ανανεωνεις μετα....οταν σε ματς με τοπ ομαδα ειναι ο μονος που τριπλαρει παιρνει πρωτοβουλιες, χωρις τρυπα πισω...δυστυχως παραμενει στους 2 3 κορυφαιους της ομαδας συνολικα..
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Και το πιο αστείο: Στα 36 (σχεδόν 37) παραμένει απ' τους καλύτερους αθλητές στην ομάδα.

- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
...και υπόδειγμα αθλητή
Τεραστιε Λίνο
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Τεραστιε Λίνο
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Εμ, πόσο να αντέξει το παλικάρι;
Περαστικά και γρήγορα σιδερένιος κοντά μας.
Περαστικά και γρήγορα σιδερένιος κοντά μας.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54427
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Τόσο μπόρεσε, τόσο έκανε..
Χρυσή η assist, αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει αντιπάλους με τη φυσική κατάσταση και το επίπεδο προπονήσεων του Campbell, αλλά για τον κλασσικό Έλληνα ποδοσφαιριστή που καπνίζει και κάνει ελλιπή προετοιμασία, είναι μια χαρά..
Χρυσή η assist, αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει αντιπάλους με τη φυσική κατάσταση και το επίπεδο προπονήσεων του Campbell, αλλά για τον κλασσικό Έλληνα ποδοσφαιριστή που καπνίζει και κάνει ελλιπή προετοιμασία, είναι μια χαρά..