16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

desperando έγραψε:σημερα επαιξες σαν 25 χρονος
+1
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

desperando έγραψε:σημερα επαιξες σαν 25 χρονος
γεγονός επαναλαμβανόμενο παύει να είναι σύμπτωση!!! :D :D
Dimg4

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Dimg4 »

SePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
Βαρυ ξε-βαρυ κι εγω πιστευω οτι ειναι το καλυτερο αριστερο μπακ που ειχαμε ποτε
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7551
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paokovios1974 »

SePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
Απειρα συν αδερφε
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από rouki »

Dimg4 έγραψε:
SePuLtUrA_4_ έγραψε:Πριν το παιχνιδι ...δεν παει αυτο που φορας!!!
Βαρυ ξε-βαρυ κι εγω πιστευω οτι ειναι το καλυτερο αριστερο μπακ που ειχαμε ποτε
Παιδιά τον Ιωσηφίδη τον προλάβατε;
Επιθετικά ο Λίνο πολύ καλλίτερος, αλλά αμυντικά ο Ιωσηφίδης ήταν ένα σκαλί παραπάνω...
Αλλά σ' αυτή την ηλικία δείχνει ο Λίνο πράγματα που είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
:mrgreen: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7551
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Και βεβαιως βεβαιως αν καποιος δικαιουτε να ειναι χαρουμενος αυτος ειναι ο Ολι ο οποιος απο χθες εγραφε οτι περιμενει πολλα απο τον Λινο
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από john4serres »

μεγαλος Λινο , τελος !
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αντε μην τον ανανεωνεις μετα....οταν σε ματς με τοπ ομαδα ειναι ο μονος που τριπλαρει παιρνει πρωτοβουλιες, χωρις τρυπα πισω...δυστυχως παραμενει στους 2 3 κορυφαιους της ομαδας συνολικα..
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από black death »

Και το πιο αστείο: Στα 36 (σχεδόν 37) παραμένει απ' τους καλύτερους αθλητές στην ομάδα. :o :oops: :roll:
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από vasilis.A »

αναντικαταστατος...
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

...και υπόδειγμα αθλητή

Τεραστιε Λίνο

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Asimos

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Asimos »

Τι έπαθες ρε τοτέμ;;;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από teod1980 »

O Mπόλονι φταίει μάγκες, μην το ψάχνετε....
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Spiros_S »

Εμ, πόσο να αντέξει το παλικάρι;
Περαστικά και γρήγορα σιδερένιος κοντά μας.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τόσο μπόρεσε, τόσο έκανε..
Χρυσή η assist, αλλά δεν μπορεί να μαρκάρει αντιπάλους με τη φυσική κατάσταση και το επίπεδο προπονήσεων του Campbell, αλλά για τον κλασσικό Έλληνα ποδοσφαιριστή που καπνίζει και κάνει ελλιπή προετοιμασία, είναι μια χαρά..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”