DimisK έγραψε:Και κάτι ακόμα Κώστα μου. Ο θάνατός σου (τι λέω ρε γαμώτο, τι λέω;;;;) κατάφερε και έφερε πάλι στο φόρουμ αγαπημένους φίλους που εμφανίζονται πλέον σπάνια στο paokmania. Όπως κι εγώ. Ανθρώπους όμως που χωρίς να το ξέρουν, είναι συνδεδεμένοι όχι μόνο με τον ΠΑΟΚ και τις αξίες του, αλλά και εξαιτίας της ανθρωπιάς και της ζεστασιάς που βγάζουν από την ψυχή τους κάποιοι άνθρωποι που γνωριστήκαμε εδώ μέσα από το 2008 και πλέον πορευόμαστε μαζί. Μετά από καιρό είδα σημειώματα από παιδιά που δεν τα λέμε πια συχνά. Κι αυτό είναι έργο δικό σου Κώστα. Που μας έφερες πάλι πίσω εδώ, στο σπίτι μας. Γιατί στα δύσκολα, όλοι το σπίτι τους αναζητούν...
Οι τελευταίες γραμμές του κειμένου είναι ένας θησαυρός τον οποίο δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.