33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
παρολο που παιζαμε με ομαδα β εθνικης σημερα,φανηκε πως απελευθερωνεται ο κλαους οταν παιζει με παρτενερ στην επιθεση.Ισως θα πρεπει να το σκεφτει αυτο ο Στεφενς για τα επομενα ματς
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Άλλη μια αρχηγική εμφάνιση.Νοιώθει ΠΑΟΚ και απαλαγμένος πλέον από τη γκίνια
γίνεται ο μπροστάρης για την ανάκαμψη της ομάδας.Ακόμα και να καταλήξει με
λιγότερα γκολ από πέρυσι -που δεν το νομίζω- είναι τόσο μεγάλη η βελτίωση του
στη συμμετοχή,στο πρέσινγκ,στην ενέργεια που αφήνει μεγάλες υποσχέσεις.
γίνεται ο μπροστάρης για την ανάκαμψη της ομάδας.Ακόμα και να καταλήξει με
λιγότερα γκολ από πέρυσι -που δεν το νομίζω- είναι τόσο μεγάλη η βελτίωση του
στη συμμετοχή,στο πρέσινγκ,στην ενέργεια που αφήνει μεγάλες υποσχέσεις.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33940
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
εχει γραφτει πολλες φορες ,ο ανταγωνισμος της μεταγραφικης περιοδου του γεναρη τον εχει κανει καλο
( μην μιλησουμε για καλοκαιρι )
σημαντικη ανοδος στις εμφανισεις του, μπραβο ρε Κλάους !
( μην μιλησουμε για καλοκαιρι )
σημαντικη ανοδος στις εμφανισεις του, μπραβο ρε Κλάους !
- DarkBishop
- Δημοσιεύσεις: 323
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Είναι μέχρι να χάσεις κανένα άχαστο πάλι και θα σε ξαναβγάλουν άμπαλο και δε νιώθεις ΠΑΟΚ και τέτοια.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ΠΑΣΤΕΛΩΝΕΙΣ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΑΩ ΤΑΤΟΥ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ !!!

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Και σκόραρες και πάλεψες. Με λάθη, αλλά μαζί με τον Μπίμπρας οι μόνοι διασωθέντες.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ωραι γκολ ///το πρωτο ημιχρ δεν το δα....αλλα πρεπει και νικες/....
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Από τους λίγους που νιώθουν ΠΑΟΚ εκεί πέρα, να το θυμόμαστε αυτό στις κακές του εμφανίσεις
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Που ειναι οι haters?
Αγορι μου σε πιστευα και σε πιστευω. Φετος κανεις βηματα στο να γινεις ολοκληρωμενος σεντερ φορ. Μεχρι τον Χουμπ κανενας δε δουλεψε σ αυτο. Ολοι σε ηθελαν μονο στην περιοχη.
Το θεμα ειναι οτι οταν θα σταματησεις να σκοραρεις (θα γινει κι αυτο) θα αρχισουν να θυμουνται οι σκατοψυχοι τα τατου τους καφεδες και τις γκομενες
Αγορι μου σε πιστευα και σε πιστευω. Φετος κανεις βηματα στο να γινεις ολοκληρωμενος σεντερ φορ. Μεχρι τον Χουμπ κανενας δε δουλεψε σ αυτο. Ολοι σε ηθελαν μονο στην περιοχη.
Το θεμα ειναι οτι οταν θα σταματησεις να σκοραρεις (θα γινει κι αυτο) θα αρχισουν να θυμουνται οι σκατοψυχοι τα τατου τους καφεδες και τις γκομενες
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Xα χα καλά τα λέει ο κουκούλας ο φίλος μου, βάζει γκολ με τη μια πράγμα πολύ σπάνιο για στράικερ και μου λένε για τα κοντρόλ, η δουλειά που κάνει φέτος αρχίζει και φαίνεται και έκοψε και τις κακές παρέες και μιλάω για μέσα στο γήπεδο, το συμφέρον του κάθε αθλητή είναι να ακούει τον προπονητή του και μόνο, ούτε τους οπαδούς, ούτε τα ράδια ούτε καν τον πρόεδρο. Συνέχισε παιχταρά μου εγώ το πιστεύω ότι αν μπορεί να παίξει Πρέμιερ ο Κάνγκουρας εσύ μπορείς 10 φορές. Το τι κάνει στην πρωσοπική του ζωή στα τέτοια μου με το συμπάθειο...