33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από ZamanFou »

Μπραβο ρε Κλαυς....
Συνεχισε ετσι και μην μασας τπτ
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Μπράβο, παικταρά. Συνεχίζουμε...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Alastor »

παρολο που παιζαμε με ομαδα β εθνικης σημερα,φανηκε πως απελευθερωνεται ο κλαους οταν παιζει με παρτενερ στην επιθεση.Ισως θα πρεπει να το σκεφτει αυτο ο Στεφενς για τα επομενα ματς
Άβαταρ μέλους
Latin
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 22 Δεκ 2013, 22:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Latin »

Άλλη μια αρχηγική εμφάνιση.Νοιώθει ΠΑΟΚ και απαλαγμένος πλέον από τη γκίνια
γίνεται ο μπροστάρης για την ανάκαμψη της ομάδας.Ακόμα και να καταλήξει με
λιγότερα γκολ από πέρυσι -που δεν το νομίζω- είναι τόσο μεγάλη η βελτίωση του
στη συμμετοχή,στο πρέσινγκ,στην ενέργεια που αφήνει μεγάλες υποσχέσεις.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από john4serres »

εχει γραφτει πολλες φορες ,ο ανταγωνισμος της μεταγραφικης περιοδου του γεναρη τον εχει κανει καλο
( μην μιλησουμε για καλοκαιρι )
σημαντικη ανοδος στις εμφανισεις του, μπραβο ρε Κλάους !
Άβαταρ μέλους
DarkBishop
Δημοσιεύσεις: 323
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από DarkBishop »

Είναι μέχρι να χάσεις κανένα άχαστο πάλι και θα σε ξαναβγάλουν άμπαλο και δε νιώθεις ΠΑΟΚ και τέτοια.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21312
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από navigator11 »

Μπράβο του,μακάρι η συνέχεια να'ναι ακόμα καλύτερη.
Άβαταρ μέλους
lazar4
Δημοσιεύσεις: 804
Εγγραφή: Τρί 10 Δεκ 2013, 03:08
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από lazar4 »

ΠΑΣΤΕΛΩΝΕΙΣ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΒΑΡΑΩ ΤΑΤΟΥ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ !!! :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Dimg4

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Κλαους συνελθε γαμω τα κοντρολ σου
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Και σκόραρες και πάλεψες. Με λάθη, αλλά μαζί με τον Μπίμπρας οι μόνοι διασωθέντες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ωραι γκολ ///το πρωτο ημιχρ δεν το δα....αλλα πρεπει και νικες/....
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Από τους λίγους που νιώθουν ΠΑΟΚ εκεί πέρα, να το θυμόμαστε αυτό στις κακές του εμφανίσεις
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από desperando »

Στεφανακο ... στο χωριο μου λενε προσεχε τι ευχεσαι
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Που ειναι οι haters?

Αγορι μου σε πιστευα και σε πιστευω. Φετος κανεις βηματα στο να γινεις ολοκληρωμενος σεντερ φορ. Μεχρι τον Χουμπ κανενας δε δουλεψε σ αυτο. Ολοι σε ηθελαν μονο στην περιοχη.

Το θεμα ειναι οτι οταν θα σταματησεις να σκοραρεις (θα γινει κι αυτο) θα αρχισουν να θυμουνται οι σκατοψυχοι τα τατου τους καφεδες και τις γκομενες
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sotos26 »

Xα χα καλά τα λέει ο κουκούλας ο φίλος μου, βάζει γκολ με τη μια πράγμα πολύ σπάνιο για στράικερ και μου λένε για τα κοντρόλ, η δουλειά που κάνει φέτος αρχίζει και φαίνεται και έκοψε και τις κακές παρέες και μιλάω για μέσα στο γήπεδο, το συμφέρον του κάθε αθλητή είναι να ακούει τον προπονητή του και μόνο, ούτε τους οπαδούς, ούτε τα ράδια ούτε καν τον πρόεδρο. Συνέχισε παιχταρά μου εγώ το πιστεύω ότι αν μπορεί να παίξει Πρέμιερ ο Κάνγκουρας εσύ μπορείς 10 φορές. Το τι κάνει στην πρωσοπική του ζωή στα τέτοια μου με το συμπάθειο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”