33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
pouthenas
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 18 Δεκ 2013, 05:31
Τοποθεσία: ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pouthenas »

Μεινε στην αθηνα...ξερεις εσυ... ;-)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από danirifle »

μπράβο για τις δηλώσεις.
και σε ανοδική αγωνηστική πορεία
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

pouthenas έγραψε:Μεινε στην αθηνα...ξερεις εσυ... ;-)
Εσυ ξερεις???Και αν ξερεις πες μας και εμας να μαθουμε..
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από eorptol »

paok87 έγραψε:Άλλος έφταιξε εξ'ολοκλήρου για το χθεσινό και όχι οι παίκτες.
Παρ'ολα αυτά @ρχιδάτες δηλώσεις και δεν κρύφτηκες εντός και εκτός γραμμών.
Από τους λίγους που νιώθουν
Ναι ο Στεφενς έφταιγε για το οτι ο κατσουρανης ηταν ο χειρότερος του γηπέδου και μετα ο νινης
Ο κλαους τα λεει πολυ σωστά
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από mpouJr »

pouthenas έγραψε:Μεινε στην αθηνα...ξερεις εσυ... ;-)
μετα μου γραφεις ενα κατεβατο για να αποδειξεις οτι εσυ κ το μοντελο εχετε καυστικο χιουμορ
:yellowcard:
Άβαταρ μέλους
pouthenas
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Τετ 18 Δεκ 2013, 05:31
Τοποθεσία: ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ

Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από pouthenas »

ARMY:Αυτά τα ολίγα από εμένα:


8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.

8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.

8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.

8.21 Μηνύματα που επιτίθενται σε μέλος ή μέλη του forum χρησιμοποιώντας λέξεις η εκφράσεις που αν και δεν είναι υβριστικές ή προσβλητικές για τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται παρόλα αυτά δημιουργούνε προσωπικές αντιπαραθέσεις που διαταράσσουνε την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων και προκαλούνε τα παράπονα των άλλων χρηστών (π.χ. ανταλλαγή υποτιμητικών σχολίων μεταξύ χρηστών).

8.23 Απαγορεύεται η συνειδητή προσπάθεια πρόκλησης χάους κι αντεγκλήσεων, η συμμετοχή με μοναδικό στόχο την πυροδότηση εντάσεων και διαξιφισμών, καθώς κι η διαιώνιση συμπεριφορών που αποσκοπούν στη διατάραξη της ευρυθμίας θα αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Odi »

Ανεβασμένος ο Κλάους.Οι δηλώσεις του ήταν οι πρώτες που έκανε και μου άρεσαν ως δηλώσεις του αρχηγού του ΠΑΟΚ.

Σε έχω κράξει πολλές φορές Κλάους,αλλά μπράβο για τις δηλώσεις και για τις τελευταίες 5-6 εμφανίσεις σου.Συνέχισε έτσι και δείξε μας οτι νιώθεις τί πάει να πει να παίζει για τον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από K_geo »

ο Στέφανος το καλοκαίρι, αν δεν πωληθεί στο εξωτερικό, θα πρέπει να είναι ο 1ος αρχηγός της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 984
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από TylerDurden »

Το έγραψε και σήμερα.
Επόμενο θύμα η Τρίπολη.
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από adamroxas »

Keep pasteloning
Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από theodorsalonika »

adamroxas έγραψε:Keep pasteloning

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από obanebane »

Μπραβο συνεχιζεις την ανοδικη σου πορεια,συνεχισε ετσι και μην ακους τιποτα απο εμας που λεμε και μια κουβεντα παραπανω. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

μπραβο ρε Στεφανακο αγορι μου
παρα τα οσα εχεις ακουσει
συνεχισε να ματωνεις τα διχτυα
εισαι παλικαρος και Παοκτσάκι τρελό
kastrakis
Δημοσιεύσεις: 1130
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:09

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kastrakis »

Μπραβο Κλαους!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

+33 και δυο μη σου πω :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”