33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Εσυ ξερεις???Και αν ξερεις πες μας και εμας να μαθουμε..pouthenas έγραψε:Μεινε στην αθηνα...ξερεις εσυ...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ναι ο Στεφενς έφταιγε για το οτι ο κατσουρανης ηταν ο χειρότερος του γηπέδου και μετα ο νινηςpaok87 έγραψε:Άλλος έφταιξε εξ'ολοκλήρου για το χθεσινό και όχι οι παίκτες.
Παρ'ολα αυτά @ρχιδάτες δηλώσεις και δεν κρύφτηκες εντός και εκτός γραμμών.
Από τους λίγους που νιώθουν
Ο κλαους τα λεει πολυ σωστά
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μετα μου γραφεις ενα κατεβατο για να αποδειξεις οτι εσυ κ το μοντελο εχετε καυστικο χιουμορpouthenas έγραψε:Μεινε στην αθηνα...ξερεις εσυ...
Re: Απ: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ARMY:Αυτά τα ολίγα από εμένα:
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.
8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
8.21 Μηνύματα που επιτίθενται σε μέλος ή μέλη του forum χρησιμοποιώντας λέξεις η εκφράσεις που αν και δεν είναι υβριστικές ή προσβλητικές για τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται παρόλα αυτά δημιουργούνε προσωπικές αντιπαραθέσεις που διαταράσσουνε την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων και προκαλούνε τα παράπονα των άλλων χρηστών (π.χ. ανταλλαγή υποτιμητικών σχολίων μεταξύ χρηστών).
8.23 Απαγορεύεται η συνειδητή προσπάθεια πρόκλησης χάους κι αντεγκλήσεων, η συμμετοχή με μοναδικό στόχο την πυροδότηση εντάσεων και διαξιφισμών, καθώς κι η διαιώνιση συμπεριφορών που αποσκοπούν στη διατάραξη της ευρυθμίας θα αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα.
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.
8.20 Μηνύματα με αναφορές σε επώνυμα πρόσωπα ή χρήστες του forum με υπονοούμενα τα οποία αφορούν στην προσωπική ζωή ή θίγουν καθ' οιονδήποτε τρόπο την προσωπικότητά και την υπόληψη τους όταν αυτές απευθύνονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.
8.21 Μηνύματα που επιτίθενται σε μέλος ή μέλη του forum χρησιμοποιώντας λέξεις η εκφράσεις που αν και δεν είναι υβριστικές ή προσβλητικές για τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται παρόλα αυτά δημιουργούνε προσωπικές αντιπαραθέσεις που διαταράσσουνε την ομαλή διεξαγωγή των συζητήσεων και προκαλούνε τα παράπονα των άλλων χρηστών (π.χ. ανταλλαγή υποτιμητικών σχολίων μεταξύ χρηστών).
8.23 Απαγορεύεται η συνειδητή προσπάθεια πρόκλησης χάους κι αντεγκλήσεων, η συμμετοχή με μοναδικό στόχο την πυροδότηση εντάσεων και διαξιφισμών, καθώς κι η διαιώνιση συμπεριφορών που αποσκοπούν στη διατάραξη της ευρυθμίας θα αντιμετωπίζονται με αυστηρότητα.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ανεβασμένος ο Κλάους.Οι δηλώσεις του ήταν οι πρώτες που έκανε και μου άρεσαν ως δηλώσεις του αρχηγού του ΠΑΟΚ.
Σε έχω κράξει πολλές φορές Κλάους,αλλά μπράβο για τις δηλώσεις και για τις τελευταίες 5-6 εμφανίσεις σου.Συνέχισε έτσι και δείξε μας οτι νιώθεις τί πάει να πει να παίζει για τον ΠΑΟΚ.
Σε έχω κράξει πολλές φορές Κλάους,αλλά μπράβο για τις δηλώσεις και για τις τελευταίες 5-6 εμφανίσεις σου.Συνέχισε έτσι και δείξε μας οτι νιώθεις τί πάει να πει να παίζει για τον ΠΑΟΚ.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
ο Στέφανος το καλοκαίρι, αν δεν πωληθεί στο εξωτερικό, θα πρέπει να είναι ο 1ος αρχηγός της ομάδας.
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 984
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπραβο συνεχιζεις την ανοδικη σου πορεια,συνεχισε ετσι και μην ακους τιποτα απο εμας που λεμε και μια κουβεντα παραπανω. 
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
μπραβο ρε Στεφανακο αγορι μου
παρα τα οσα εχεις ακουσει
συνεχισε να ματωνεις τα διχτυα
εισαι παλικαρος και Παοκτσάκι τρελό
παρα τα οσα εχεις ακουσει
συνεχισε να ματωνεις τα διχτυα
εισαι παλικαρος και Παοκτσάκι τρελό