33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
το παιχνιδι που κανεις με οφη ειναι παιχνιδι μεγαλου φορ.
οι κινησεις του,το τελειωμα του,ο τροπος που σπαει την μπαλα...τα εκανες ολα σχεδον τελεια.
οποιος εχει ματια βλεπει ποσο εχει βελτιωθει απο περυσι ο κλαους.
πρεπει σαν οργανισμος να βαλουμε το μαρκετινγκ στη ζωη μας,πρεπει τα προιοντα μας (ποδοσφαιριστες) να μαθουμε να τα πλασαρουμε σωστα και να τα εχουμε βιτρινα.μονο ετσι θα καταφερουμε να κανουμε και πετυχημενες πωλησεις
οι κινησεις του,το τελειωμα του,ο τροπος που σπαει την μπαλα...τα εκανες ολα σχεδον τελεια.
οποιος εχει ματια βλεπει ποσο εχει βελτιωθει απο περυσι ο κλαους.
πρεπει σαν οργανισμος να βαλουμε το μαρκετινγκ στη ζωη μας,πρεπει τα προιοντα μας (ποδοσφαιριστες) να μαθουμε να τα πλασαρουμε σωστα και να τα εχουμε βιτρινα.μονο ετσι θα καταφερουμε να κανουμε και πετυχημενες πωλησεις
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ψηλέ, στην βαζελοφωλιά θα τους το κολήσεις στο 78'. Μπροστά στην θύρα των βουτυρομπεμπέδων. Και μετά θα τους κοιτάξεις με αυτό το μπλαζέ υφάκι, που λέει: " Εγώ σας γ@μησα, φλώροι".-
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ακομα περιμενω απαντηση στο αν υπαρχει φορ στην ηλικια τους Κλαους με τα λεφτα που παιρνει κ τα στατιστικα του αντε φταστε κ στα διπλασια λεφτα του Κλαους για να σας ευκολυνω λιγακι
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Ξέχασες να θέσεις ένα ακόμα πολύ σημαντικό κριτήριο:
-και που να παίζει σε μεγάλη Ομάδα, όπου είναι γνωστό με πόση πίεση παίζουν οι παίχτες και η αποτελεσματικότητα γίνεται πολύ δυσκολότερη.
-και που να παίζει σε μεγάλη Ομάδα, όπου είναι γνωστό με πόση πίεση παίζουν οι παίχτες και η αποτελεσματικότητα γίνεται πολύ δυσκολότερη.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Δίνει τελευταία ελπίδα πως δε χάθηκε οριστικά το τρένο για τον προορισμό "σύγχρονος επιθετικός".Προσωπικά,προτιμώ να κάνει,έστω και σε βάρος της αποτελεσματικότητας εντός περιοχής,εμφανίσεις σαν την τελευταία.
Αν τα συνδυάζει και τα δύο;Ποιός τυφλός δε θέλει το φώς του!!!Πάντως,στα τόσα χρόνια πρώτη φορά μου δημιουργεί αίσθηση πως δεν πρόκειται για ... κομοδίνο!Μπράβο του.
Αν τα συνδυάζει και τα δύο;Ποιός τυφλός δε θέλει το φώς του!!!Πάντως,στα τόσα χρόνια πρώτη φορά μου δημιουργεί αίσθηση πως δεν πρόκειται για ... κομοδίνο!Μπράβο του.
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
πλην γλυκου ο μονος που προσπαθησε....βεβαια το πραγματικο φορ του ματς αλλο ηταν...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21315
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Με ανύπαρκτο κέντρο πώς να απειλήσει; Δεν τροφοδοτήθηκε καθόλου. Σίγουρα από τους λίγους που προσπάθησαν...
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν
έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ
Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα
τέρμα,απλά δεν κάνουν
έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ
Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα
τέρμα,απλά δεν κάνουν
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Armagedonas έγραψε:Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν
έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ
Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα
τέρμα,απλά δεν κάνουν
πιο γραφικος και απο τα ζαγοροχωρια εχεις γινει....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31591
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Σε μια ομάδα που δε περνούσε το κέντρο όπως έγραψες στο τοπικ του Χούμπ φταίγανε ο Σαλπι και ο Κλάους.Armagedonas έγραψε:Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν
έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ
Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα
τέρμα,απλά δεν κάνουν
Μάλιστα.
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Γιατί περιμέναμε το σημερινό ματς για να καταλάβουμε πως αυτό το δίδυμο είναι παντελώς ακίνδυνο και προσπαθεί να σκοράρει με τρόπο....προπολεμικό?
ο ένας στη γραμμή και ο άλλος να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα όλο το γήπεδο
τραγική εικόνα
Κανείς από τους 2 δεν σουτάρει,δεν ντριπλάρει,δεν έχει προσωπική ενέργεια
ο ένας στη γραμμή και ο άλλος να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα όλο το γήπεδο
τραγική εικόνα
Κανείς από τους 2 δεν σουτάρει,δεν ντριπλάρει,δεν έχει προσωπική ενέργεια
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
armagedon σωστα αυτα που λες απλα σημερα για κλαους δε μπορουμε να πουμε και κτ..φανερα μοχθησε....
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33941
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
δεν ηταν κακος , ηταν ο γνωστος μετριος αθανασιαδης με το γκολ του
εστω και στο 91
εστω και στο 91
Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
Μπράβο ρε Κλάους, συνέχισε να κλείνεις στόματα.
Μαζί με Γλύκο και Τζαβέλλα, οι μόνοι Έλληνες που αξίζουν να μείνουν και του χρόνου.
Μαζί με Γλύκο και Τζαβέλλα, οι μόνοι Έλληνες που αξίζουν να μείνουν και του χρόνου.