33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από desperando »

το παιχνιδι που κανεις με οφη ειναι παιχνιδι μεγαλου φορ.
οι κινησεις του,το τελειωμα του,ο τροπος που σπαει την μπαλα...τα εκανες ολα σχεδον τελεια.
οποιος εχει ματια βλεπει ποσο εχει βελτιωθει απο περυσι ο κλαους.
πρεπει σαν οργανισμος να βαλουμε το μαρκετινγκ στη ζωη μας,πρεπει τα προιοντα μας (ποδοσφαιριστες) να μαθουμε να τα πλασαρουμε σωστα και να τα εχουμε βιτρινα.μονο ετσι θα καταφερουμε να κανουμε και πετυχημενες πωλησεις
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ale »

Ψηλέ, στην βαζελοφωλιά θα τους το κολήσεις στο 78'. Μπροστά στην θύρα των βουτυρομπεμπέδων. Και μετά θα τους κοιτάξεις με αυτό το μπλαζέ υφάκι, που λέει: " Εγώ σας γ@μησα, φλώροι".-
Άβαταρ μέλους
mpouJr
Δημοσιεύσεις: 1367
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 05:27

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από mpouJr »

Ακομα περιμενω απαντηση στο αν υπαρχει φορ στην ηλικια τους Κλαους με τα λεφτα που παιρνει κ τα στατιστικα του αντε φταστε κ στα διπλασια λεφτα του Κλαους για να σας ευκολυνω λιγακι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Ξέχασες να θέσεις ένα ακόμα πολύ σημαντικό κριτήριο:
-και που να παίζει σε μεγάλη Ομάδα, όπου είναι γνωστό με πόση πίεση παίζουν οι παίχτες και η αποτελεσματικότητα γίνεται πολύ δυσκολότερη.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από navigator11 »

Δίνει τελευταία ελπίδα πως δε χάθηκε οριστικά το τρένο για τον προορισμό "σύγχρονος επιθετικός".Προσωπικά,προτιμώ να κάνει,έστω και σε βάρος της αποτελεσματικότητας εντός περιοχής,εμφανίσεις σαν την τελευταία.
Αν τα συνδυάζει και τα δύο;Ποιός τυφλός δε θέλει το φώς του!!!Πάντως,στα τόσα χρόνια πρώτη φορά μου δημιουργεί αίσθηση πως δεν πρόκειται για ... κομοδίνο!Μπράβο του.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πλην γλυκου ο μονος που προσπαθησε....βεβαια το πραγματικο φορ του ματς αλλο ηταν...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από navigator11 »

Προσπάθησε.Ας είμαστε δίκαιοι.Όργωσε το χόρτο απ'το τρεχαλητό.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από potamda »

Με ανύπαρκτο κέντρο πώς να απειλήσει; Δεν τροφοδοτήθηκε καθόλου. Σίγουρα από τους λίγους που προσπάθησαν...
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Armagedonas »

Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν

έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ

Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα

τέρμα,απλά δεν κάνουν
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από stelyk »

Armagedonas έγραψε:Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν

έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ

Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα

τέρμα,απλά δεν κάνουν

:lol: :lol: :lol: :lol:

πιο γραφικος και απο τα ζαγοροχωρια εχεις γινει....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Armagedonas έγραψε:Bαρεθήκαμε τα σεντερ φορ μας να μαρκάρουν και να κάνουν τάκλιν

έλεος
κάποτε είπε ο Αλέφαντος ότι ο Βαζέχα δεν περνούσε ποτέ το κέντρο και πίσω
σήμερα είδαμε τον Κλάους μέχρι και δεξί μπακ να μαρκάρει στο κόρνερ

Μαζί με Σκόνδρα,Τζαβέλα,Μαντούρο,Νίνη και Σάλπι είναι αυτοί που καταδικάζουν την ομάδα στην μετριότητα

τέρμα,απλά δεν κάνουν
Σε μια ομάδα που δε περνούσε το κέντρο όπως έγραψες στο τοπικ του Χούμπ φταίγανε ο Σαλπι και ο Κλάους.
Μάλιστα.
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Armagedonas »

Γιατί περιμέναμε το σημερινό ματς για να καταλάβουμε πως αυτό το δίδυμο είναι παντελώς ακίνδυνο και προσπαθεί να σκοράρει με τρόπο....προπολεμικό?
ο ένας στη γραμμή και ο άλλος να γυρνάει σαν την άδικη κατάρα όλο το γήπεδο
τραγική εικόνα

Κανείς από τους 2 δεν σουτάρει,δεν ντριπλάρει,δεν έχει προσωπική ενέργεια
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

armagedon σωστα αυτα που λες απλα σημερα για κλαους δε μπορουμε να πουμε και κτ..φανερα μοχθησε....
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από john4serres »

δεν ηταν κακος , ηταν ο γνωστος μετριος αθανασιαδης με το γκολ του
εστω και στο 91
Άβαταρ μέλους
Μακεδνός
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 17:12

Re: 33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης

Δημοσίευση από Μακεδνός »

Μπράβο ρε Κλάους, συνέχισε να κλείνεις στόματα.

Μαζί με Γλύκο και Τζαβέλλα, οι μόνοι Έλληνες που αξίζουν να μείνουν και του χρόνου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”