16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2793
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ο ανθρωπος εχει προσφερει παρα πολλα...κατσε ρε παικταρα οσο θες στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας τιμης ενεκεν..και 10 λεπτα να σε βλεπω θα γουσταρω...

-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ένα, δύο, τρία και..
LINOOOOO, LINOOOOO, LINOOOOOO!!!!
Την πρώτη φορά "χειροκρότησε" με τη μπάλα στα χέρια και τη δεύτερη φορά πάλι πήγαινε να εκτελέσει πλάγιο, αλλά την κατεβάζει χαρακτηριστικά και γυρνάει προς τις κερκίδες και χτυπάει τον Δικέφαλο στο στήθος...
Ο μόνος που με εκφράζει σε αυτό το roster και ταυτίζομαι μαζί του.. Ο άλλος έφυγε γιατί ήθελε πατρίδα αλλά μετά πατρίδα του έγινε ο Πειραιεύς. Αν έπαιρνα φανέλα, ή Lino ή τίποτα.
LINOOOOO, LINOOOOO, LINOOOOOO!!!!
Την πρώτη φορά "χειροκρότησε" με τη μπάλα στα χέρια και τη δεύτερη φορά πάλι πήγαινε να εκτελέσει πλάγιο, αλλά την κατεβάζει χαρακτηριστικά και γυρνάει προς τις κερκίδες και χτυπάει τον Δικέφαλο στο στήθος...
Ο μόνος που με εκφράζει σε αυτό το roster και ταυτίζομαι μαζί του.. Ο άλλος έφυγε γιατί ήθελε πατρίδα αλλά μετά πατρίδα του έγινε ο Πειραιεύς. Αν έπαιρνα φανέλα, ή Lino ή τίποτα.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μεγάλο μου πουλέν ο Λίνο. Εγώ εννοείται ότι τον θέλω και τουχρόνου. Πέρα από την μέχρι τώρα προσφορά του στον ΠΑΟΚ, τον θεωρώ ευτυχώς ή δυστυχώς, ακόμη τον καλύτερο μπακ μας, που απλά χρειάζεται ένα ροτέισον. Υπόδειγμα επαγγελματία, που με την καλη ζωή που κάνει είναι ίσως ο μόνος αθλήτής στη σουπερλίγκ που ξέρει τι σημαίνε η λέξη αθλητής και αθλητισμός. Αυτό είναι που τον βοηθά και παραμένει αρκετά γρήγορος στα 37 του. Από ότι έχει φανεί από τόσα ετη ρεπορτάζ βοηθάει και τους νέους παίκτες δίνοντας συμβουλές και το καλο παράδειγμα σαν μοντέλο αθλητή. Αφού τελειώσει την καρίερα του θα ήθελα να παραμείνει στον ΠΑΟΚ σε πόστο, και να μας φέρει και σε επαφη με Βραζηλία. Το σκάουτινγκ μας εκεί είναι ακόμη ανύπαρκτο.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
K_geo έγραψε:εντάξει. απο τα κορυφαία πιστεύω και για αυτό το κάνω ένα γρήγορο τόστ!
![]()
![]()
χαχαχαχαχα.. λινοοο λινοοο
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
++desperando έγραψε:στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Συμφωνώ. Βέβαια εντάξει, το να ντυθεί Γκρμπιτς, μου προκαλεί έναν ίσως μεγαλύτερο τρόμο, η αλήθεια είναι...desperando έγραψε:στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Οι ασίστ του Λίνο ανά σεζόν:
2008-09: 2 (31)
2009-10: 5 (32)
2010-11: 4 (33)
2011-12: 5 (33)
2012-13: 5 (33)
2013-14: 6 (33)
(σε παρένθεση όχι οι αγώνες, αλλά η ηλικία του!
)
2008-09: 2 (31)
2009-10: 5 (32)
2010-11: 4 (33)
2011-12: 5 (33)
2012-13: 5 (33)
2013-14: 6 (33)
(σε παρένθεση όχι οι αγώνες, αλλά η ηλικία του!
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4514
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel
Έχει κολλήση η ηλικία του Λίνο;η μου φαίνεται;K_geo έγραψε:Οι ασίστ του Λίνο ανά σεζόν:
2008-09: 2 (31)
2009-10: 5 (32)
2010-11: 4 (33)
2011-12: 5 (33)
2012-13: 5 (33)
2013-14: 6 (33)
(σε παρένθεση όχι οι αγώνες, αλλά η ηλικία του!![]()
)
Sent from my iPhone using Tapatalk
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πέσ μου ρε Βραζιλιάνε της καρδιάς μας τί πίνεις και δεν μας δίνεις;;; Τζίνσεγκ Κολαγόνο Βιταμίνες τί;;;;

- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πριν 18 χρόνια στη Βραζιλια κυκλοφόρησε η περίφημη ταινια ενηλίκων "Εμεις οι Πειραιωτισες οπως λάχει" και πολύ γρήγορα έγινε must ανάμεσα στους πιτσιρικάδες σε ολη τη χωρα και κυρίως στο Σαο Παολο.Το τοτε 12χρονο τσακαλάκι
Alves Maciel έψαχνε εναγωνίως τρόπο για να δει την ταινία.Ετσι λοιπόν αγόρασε απο αλλο τσακαλάκι fake ταυτότητα που τον παρουσίαζε 18 χρονών .Απο εκείνη την μέρα δε σταμάτησε να τη χρησιμοποιεί.
ΥΓ Η αλλη εξήγηση ειναι οτι ο τυπος ειναι πρωτος ξάδερφος του Dorian Gray.
Alves Maciel έψαχνε εναγωνίως τρόπο για να δει την ταινία.Ετσι λοιπόν αγόρασε απο αλλο τσακαλάκι fake ταυτότητα που τον παρουσίαζε 18 χρονών .Απο εκείνη την μέρα δε σταμάτησε να τη χρησιμοποιεί.
ΥΓ Η αλλη εξήγηση ειναι οτι ο τυπος ειναι πρωτος ξάδερφος του Dorian Gray.
- SePuLtUrA_4_
- Δημοσιεύσεις: 733
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:06
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
