16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
theodorsalonika
Δημοσιεύσεις: 2793
Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από theodorsalonika »

ο ανθρωπος εχει προσφερει παρα πολλα...κατσε ρε παικταρα οσο θες στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας τιμης ενεκεν..και 10 λεπτα να σε βλεπω θα γουσταρω... :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ένα, δύο, τρία και..

LINOOOOO, LINOOOOO, LINOOOOOO!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Την πρώτη φορά "χειροκρότησε" με τη μπάλα στα χέρια και τη δεύτερη φορά πάλι πήγαινε να εκτελέσει πλάγιο, αλλά την κατεβάζει χαρακτηριστικά και γυρνάει προς τις κερκίδες και χτυπάει τον Δικέφαλο στο στήθος... :pano:

Ο μόνος που με εκφράζει σε αυτό το roster και ταυτίζομαι μαζί του.. Ο άλλος έφυγε γιατί ήθελε πατρίδα αλλά μετά πατρίδα του έγινε ο Πειραιεύς. Αν έπαιρνα φανέλα, ή Lino ή τίποτα.
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από vs40 »

Μεγάλο μου πουλέν ο Λίνο. Εγώ εννοείται ότι τον θέλω και τουχρόνου. Πέρα από την μέχρι τώρα προσφορά του στον ΠΑΟΚ, τον θεωρώ ευτυχώς ή δυστυχώς, ακόμη τον καλύτερο μπακ μας, που απλά χρειάζεται ένα ροτέισον. Υπόδειγμα επαγγελματία, που με την καλη ζωή που κάνει είναι ίσως ο μόνος αθλήτής στη σουπερλίγκ που ξέρει τι σημαίνε η λέξη αθλητής και αθλητισμός. Αυτό είναι που τον βοηθά και παραμένει αρκετά γρήγορος στα 37 του. Από ότι έχει φανεί από τόσα ετη ρεπορτάζ βοηθάει και τους νέους παίκτες δίνοντας συμβουλές και το καλο παράδειγμα σαν μοντέλο αθλητή. Αφού τελειώσει την καρίερα του θα ήθελα να παραμείνει στον ΠΑΟΚ σε πόστο, και να μας φέρει και σε επαφη με Βραζηλία. Το σκάουτινγκ μας εκεί είναι ακόμη ανύπαρκτο.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από guardian4 »

K_geo έγραψε:εντάξει. απο τα κορυφαία πιστεύω και για αυτό το κάνω ένα γρήγορο τόστ!

Εικόνα

:opaokara: :opaokara: :opaokara:

χαχαχαχαχα.. λινοοο λινοοο
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από efthimis_paok »

desperando έγραψε:στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
++
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από black death »

desperando έγραψε:στα πρωτα 30 λεπτα με τον οφη μια ασιστ και 6 αβιαστα λαθη.
σε φοβαμαι πολυ με τον βαζελο αν παιξεις.φοβαμαι μην ντυθει ο κλωναριδης καμπελ
Συμφωνώ. Βέβαια εντάξει, το να ντυθεί Γκρμπιτς, μου προκαλεί έναν ίσως μεγαλύτερο τρόμο, η αλήθεια είναι... :twisted:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από K_geo »

Οι ασίστ του Λίνο ανά σεζόν:

2008-09: 2 (31)

2009-10: 5 (32)

2010-11: 4 (33)

2011-12: 5 (33)

2012-13: 5 (33)

2013-14: 6 (33)

(σε παρένθεση όχι οι αγώνες, αλλά η ηλικία του! :mrgreen: :mrgreen: )
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

K_geo έγραψε:Οι ασίστ του Λίνο ανά σεζόν:

2008-09: 2 (31)

2009-10: 5 (32)

2010-11: 4 (33)

2011-12: 5 (33)

2012-13: 5 (33)

2013-14: 6 (33)

(σε παρένθεση όχι οι αγώνες, αλλά η ηλικία του! :mrgreen: :mrgreen: )
Έχει κολλήση η ηλικία του Λίνο;η μου φαίνεται;
:lol: :lol: :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11633
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από danirifle »

φτάνει?

μήπως δεν είμαστε για το παραπάνω επίπεδο?
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από desperando »

σημερα επαιξες σαν 25 χρονος
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από nikolasf »

Πέσ μου ρε Βραζιλιάνε της καρδιάς μας τί πίνεις και δεν μας δίνεις;;; Τζίνσεγκ Κολαγόνο Βιταμίνες τί;;;; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από rouki »

Μπράβο ρε ΛΙΝΟΟΟΟΟΟ.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πριν 18 χρόνια στη Βραζιλια κυκλοφόρησε η περίφημη ταινια ενηλίκων "Εμεις οι Πειραιωτισες οπως λάχει" και πολύ γρήγορα έγινε must ανάμεσα στους πιτσιρικάδες σε ολη τη χωρα και κυρίως στο Σαο Παολο.Το τοτε 12χρονο τσακαλάκι
Alves Maciel έψαχνε εναγωνίως τρόπο για να δει την ταινία.Ετσι λοιπόν αγόρασε απο αλλο τσακαλάκι fake ταυτότητα που τον παρουσίαζε 18 χρονών .Απο εκείνη την μέρα δε σταμάτησε να τη χρησιμοποιεί.

ΥΓ Η αλλη εξήγηση ειναι οτι ο τυπος ειναι πρωτος ξάδερφος του Dorian Gray.
Άβαταρ μέλους
SePuLtUrA_4_
Δημοσιεύσεις: 733
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 20:06

Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από SePuLtUrA_4_ »

Πριν το παιχνιδι φοβομουνα οτι αν παιξει ο στοχ απο την πλευρα σου θα σε γλεντανε οι πορτογαλοι. Οταν ακουσα οτι θα παιξει ο ολισε χαρηκα γιατι θα παιρνεις βοηθειες ανασταλτικα. Αλλα ρε παιχτουρα τελικα εσυ δεν χαμπαριαζεις. Γεννηθηκες για αυτα τα παιχνιδια. Αν επαιζες στην μπενφικα εχτες θα λεγαμε που τους βρισκουν τέτοιους παιχταραδες. Οι σακουλες που μοιρασες θα μεινουν χαραγμενες για παντα στη μνημη μου. 3-4 φορες προσπαθησαν να σε παιξουν 1 με 1 αλλα εσυ τους καταπιες. Τετοιο παιχτη στη θεση σου ξερω οτι σε αυτη τη ζωη δεν θα προλαβω να ξαναδω. Ο 37αρης λινο εκανε πλακα στα πορτογαλικα γατακια. Εισαι οτι καλύτερο εχω δει σε αριστερο μπακ με την φανελα του ΠΑΟΚ. Το ξερω ειναι βαρυ αυτο που λεω αλλα λινο για μενα ειναι πραγματικοτητα. Σε ευχαριστω ρε παλικαρε που τιμας οσο δεν παει αυτο που φορας!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”