Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ελυσε το θεμα τερματα ο γαβρος για καιρο....μακαρι να τα ξοδεψει και τα αλλα γρηγορα σε παικτες που ηδη εεχει..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Συμφωνα με τον κυρ σαβα ο γαυρος απεκτησε τον καλυτερο τερματοφυλακα της ευρωπης.
Μανιακε να τον δουμε τον ισπανο τωρα που εδεσε τον γαιδαρο του για 4 χρονια,εχω ξαναγραψει οτι θα εκπλαγω πολυ αν τον ξαναδω να κανει τετοια σεζον χωρις τοτε να ξερω αν θα συνεχισει στους γαυρους.
Μανιακε να τον δουμε τον ισπανο τωρα που εδεσε τον γαιδαρο του για 4 χρονια,εχω ξαναγραψει οτι θα εκπλαγω πολυ αν τον ξαναδω να κανει τετοια σεζον χωρις τοτε να ξερω αν θα συνεχισει στους γαυρους.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
θα φανει ..π[αντως ειχε καλο βιογραφικο ετσι κι αλλιως, δεν ειναι τυχαιος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τυχαιος τον θεωρω πολυ καλο τερματοφυλακα που φετος ομως ειχε πολυ ρεντα.
Επισης πουθενα δεν εκανε αυτα που εκανε στο γαυρο,θα δειξει.
Επισης πουθενα δεν εκανε αυτα που εκανε στο γαυρο,θα δειξει.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
καλη κίνηση με τερματά οι γαυροι. βέβαια 6 μύρια για τερμα
.........27 κατασκευαστές πλυντηρίων κτλ.....
Άσε σε παρακαλώ πολύ τα υπονοούμενα. Μόνο αυτά μας λείπουν τώρα. ΓΔ τέλος από μας.
Angelheart
Άσε σε παρακαλώ πολύ τα υπονοούμενα. Μόνο αυτά μας λείπουν τώρα. ΓΔ τέλος από μας.
Angelheart
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Φημες θελουν τελικα τον Ιβαν να υποκυπτει και να πληρωνει τον σπυριαρη......................σε κερματαslidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ZamanFou έγραψε:Φημες θελουν τελικα τον Ιβαν να υποκυπτει και να πληρωνει τον σπυριαρη......................σε κερματαslidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι
θελω να δω σε βιντεο την φαση για να καταλαβω αν κανει θεατρο...
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πότε μπαναριστηκε ,ποτε κατέβηκε Κύπρο ένας θεός το ξέρει. Α ρε rainmaker ζημια που έκανες..slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Και που να έβλεπες τι τρολάρισμα του έσβησα χθες εγώ... μύλος θα γινότανε εδώ μέσα!!!mitsotakis έγραψε:Τιναφτά που λέτε ρε; Ο Παυλάρας , ο τούρμπο;
Ανήμπορος ν' ακολουθήσει; Για προσέξτε καλά πως μιλάτε για τον Παυλάρα , ρε νεοπαοκτσήδες.
Επίτιμε ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ ασύστολα. ΠΑΛΙ.
Και μετά θα αρχίσουν οι απαντήσεις κτλ κτλ. Και τότε θα τα σβήσω όλα. Και το δικό σου φυσικά.
Angelheart
Mitsotakis, εάν συνεχίσεις στον ίδιο ρυθμό με αυτά που έγραψες για "οστεοπόρωση" και "πιπί του στο γρασίδι", θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε στα άκρα. Πιο ψύχραιμα και πιο νηφάλια τη γνώμη σου, χωρίς να προκαλείς αντιδράσεις και όλα θα πάνε καλά...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πολυ καλη κινηση ο ρομπερτο...τσουχτερος αλλα πολυ καλη κινηση...οσο για το ποσο..


Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Όσο αφορά τον τερματά του Ολυμπιακού Ναι είναι καλή κίνηση αλλά θα μου επιτραπεί να πω ότι δεν βλέπω μεγάλη διαφορά με τον Γλύκο ... !!! Ο συγκεκριμένος τερματάς κάνει την καλύτερη χρονιά της καριέρας του κρίνοντας βέβαια από 3-4 παιχνίδια στο CL όπου πράγματι η αξία του και η κολοφαρδία του (έδωσαν στον γαύρο την πρόκριση με την Μπενφίκα κυρίως).
Τα χρήματα στο ποδοσφαιρικό χρηματηστήριο είναι καμιά φορά σχετικά ... ότι έδωσαν πολλά λεφτά δεν σημαίνει αυτόματα ότι κάνει τόση μεγάλη διαφορά ο τύπος.
Προτιμώ στην τελική με 6 μύρια να πάρω τον Νάτχο και τον Βιερίνια παρά έναν τερματά σαν αυτόν ...
το μόνο θετικό στην περίπτωσή του είναι ότι ο γαύρος μην τρώγοντας καθόλου γκολ στην Ελλάδα διαφημίζει τόσο το τέρμα του όσο και τους αμυντικούς του ... άρα δεν χάνουν αξία ... άρα το ότι έδωσες 6 δεν σημαίνει ότι τα έχασες κιόλας ... μπορεί να τα πάρεις σε λίγο καιρό από κάποια άλλη ομάδα που ψάχνει τερματά ...
Θα επιμείνω πάντως ότι ο Γλύκος με λίγο παραπάνω αυτοπεποίθηση δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτόν ...
Τα χρήματα στο ποδοσφαιρικό χρηματηστήριο είναι καμιά φορά σχετικά ... ότι έδωσαν πολλά λεφτά δεν σημαίνει αυτόματα ότι κάνει τόση μεγάλη διαφορά ο τύπος.
Προτιμώ στην τελική με 6 μύρια να πάρω τον Νάτχο και τον Βιερίνια παρά έναν τερματά σαν αυτόν ...
το μόνο θετικό στην περίπτωσή του είναι ότι ο γαύρος μην τρώγοντας καθόλου γκολ στην Ελλάδα διαφημίζει τόσο το τέρμα του όσο και τους αμυντικούς του ... άρα δεν χάνουν αξία ... άρα το ότι έδωσες 6 δεν σημαίνει ότι τα έχασες κιόλας ... μπορεί να τα πάρεις σε λίγο καιρό από κάποια άλλη ομάδα που ψάχνει τερματά ...
Θα επιμείνω πάντως ότι ο Γλύκος με λίγο παραπάνω αυτοπεποίθηση δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτόν ...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο τραυματισμός του δωδώνη μετά το 3:40 του βίντεο.
[youtube]uD1KhrVEQgc#t=248[/youtube]
[youtube]uD1KhrVEQgc#t=248[/youtube]
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
δεκτό. σορρυ αν ήμουν υπερβολικός....K_geo έγραψε:καλη κίνηση με τερματά οι γαυροι. βέβαια 6 μύρια για τερμα![]()
.........27 κατασκευαστές πλυντηρίων κτλ.....
![]()
![]()
Άσε σε παρακαλώ πολύ τα υπονοούμενα. Μόνο αυτά μας λείπουν τώρα. ΓΔ τέλος από μας.
Angelheart
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μισό ελληνικό νησί και άλλο μισό υπό τουρκική κατοχή. Τι άλλο περιμέναμε;;
Να αδελφοποιηθούμε με τους Ανορθωσίτες!
Να αδελφοποιηθούμε με τους Ανορθωσίτες!
