Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ελυσε το θεμα τερματα ο γαβρος για καιρο....μακαρι να τα ξοδεψει και τα αλλα γρηγορα σε παικτες που ηδη εεχει..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από obanebane »

Συμφωνα με τον κυρ σαβα ο γαυρος απεκτησε τον καλυτερο τερματοφυλακα της ευρωπης.
Μανιακε να τον δουμε τον ισπανο τωρα που εδεσε τον γαιδαρο του για 4 χρονια,εχω ξαναγραψει οτι θα εκπλαγω πολυ αν τον ξαναδω να κανει τετοια σεζον χωρις τοτε να ξερω αν θα συνεχισει στους γαυρους.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από MANIAKOS »

θα φανει ..π[αντως ειχε καλο βιογραφικο ετσι κι αλλιως, δεν ειναι τυχαιος
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από slidar »

ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από obanebane »

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι τυχαιος τον θεωρω πολυ καλο τερματοφυλακα που φετος ομως ειχε πολυ ρεντα.
Επισης πουθενα δεν εκανε αυτα που εκανε στο γαυρο,θα δειξει.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από K_geo »

καλη κίνηση με τερματά οι γαυροι. βέβαια 6 μύρια για τερμα :? :? .........27 κατασκευαστές πλυντηρίων κτλ..... :lol: :lol:

Άσε σε παρακαλώ πολύ τα υπονοούμενα. Μόνο αυτά μας λείπουν τώρα. ΓΔ τέλος από μας.
Angelheart
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ZamanFou »

slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
Φημες θελουν τελικα τον Ιβαν να υποκυπτει και να πληρωνει τον σπυριαρη......................σε κερματα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από stelyk »

ZamanFou έγραψε:
slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
Φημες θελουν τελικα τον Ιβαν να υποκυπτει και να πληρωνει τον σπυριαρη......................σε κερματα :opaokara:

θελω να δω σε βιντεο την φαση για να καταλαβω αν κανει θεατρο... :twisted:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

slidar έγραψε:ΡΕ το γιωργοδωνι


Εικόνα
Πότε μπαναριστηκε ,ποτε κατέβηκε Κύπρο ένας θεός το ξέρει. Α ρε rainmaker ζημια που έκανες.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

mitsotakis έγραψε:Τιναφτά που λέτε ρε; Ο Παυλάρας , ο τούρμπο;

Ανήμπορος ν' ακολουθήσει; Για προσέξτε καλά πως μιλάτε για τον Παυλάρα , ρε νεοπαοκτσήδες.

Επίτιμε ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ ασύστολα. ΠΑΛΙ.
Και μετά θα αρχίσουν οι απαντήσεις κτλ κτλ. Και τότε θα τα σβήσω όλα. Και το δικό σου φυσικά.
Angelheart
Και που να έβλεπες τι τρολάρισμα του έσβησα χθες εγώ... μύλος θα γινότανε εδώ μέσα!!!

Mitsotakis, εάν συνεχίσεις στον ίδιο ρυθμό με αυτά που έγραψες για "οστεοπόρωση" και "πιπί του στο γρασίδι", θα αναγκαστούμε να καταφύγουμε στα άκρα. Πιο ψύχραιμα και πιο νηφάλια τη γνώμη σου, χωρίς να προκαλείς αντιδράσεις και όλα θα πάνε καλά...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πολυ καλη κινηση ο ρομπερτο...τσουχτερος αλλα πολυ καλη κινηση...οσο για το ποσο..

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από tad »

Όσο αφορά τον τερματά του Ολυμπιακού Ναι είναι καλή κίνηση αλλά θα μου επιτραπεί να πω ότι δεν βλέπω μεγάλη διαφορά με τον Γλύκο ... !!! Ο συγκεκριμένος τερματάς κάνει την καλύτερη χρονιά της καριέρας του κρίνοντας βέβαια από 3-4 παιχνίδια στο CL όπου πράγματι η αξία του και η κολοφαρδία του (έδωσαν στον γαύρο την πρόκριση με την Μπενφίκα κυρίως).

Τα χρήματα στο ποδοσφαιρικό χρηματηστήριο είναι καμιά φορά σχετικά ... ότι έδωσαν πολλά λεφτά δεν σημαίνει αυτόματα ότι κάνει τόση μεγάλη διαφορά ο τύπος.

Προτιμώ στην τελική με 6 μύρια να πάρω τον Νάτχο και τον Βιερίνια παρά έναν τερματά σαν αυτόν ...

το μόνο θετικό στην περίπτωσή του είναι ότι ο γαύρος μην τρώγοντας καθόλου γκολ στην Ελλάδα διαφημίζει τόσο το τέρμα του όσο και τους αμυντικούς του ... άρα δεν χάνουν αξία ... άρα το ότι έδωσες 6 δεν σημαίνει ότι τα έχασες κιόλας ... μπορεί να τα πάρεις σε λίγο καιρό από κάποια άλλη ομάδα που ψάχνει τερματά ...

Θα επιμείνω πάντως ότι ο Γλύκος με λίγο παραπάνω αυτοπεποίθηση δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από αυτόν ...
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ARMY »

Ο τραυματισμός του δωδώνη μετά το 3:40 του βίντεο.

[youtube]uD1KhrVEQgc#t=248[/youtube]
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από K_geo »

K_geo έγραψε:καλη κίνηση με τερματά οι γαυροι. βέβαια 6 μύρια για τερμα :? :? .........27 κατασκευαστές πλυντηρίων κτλ..... :lol: :lol:

Άσε σε παρακαλώ πολύ τα υπονοούμενα. Μόνο αυτά μας λείπουν τώρα. ΓΔ τέλος από μας.
Angelheart
δεκτό. σορρυ αν ήμουν υπερβολικός.... :lol: :lol: :P

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Μισό ελληνικό νησί και άλλο μισό υπό τουρκική κατοχή. Τι άλλο περιμέναμε;;

Να αδελφοποιηθούμε με τους Ανορθωσίτες!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”