νέαρχος και άλλο ένα ήταν maxima φορμίων σίγουρα παροπλίστηκε ήταν να πάμε νατοϊκή με φορμίων αλλα δεν έπαιρνε μπροστά και μετάθεση f/g σπέτσαιshark4 έγραψε:Για οσους υπηρετησαν στο ΠΝ ( περασα απο ναρκαλιευτικα, Ξιφιες και αλλες ωραιες κρουαζιερες σε Αιγαιο ,Ιονιο , Αδριατικη - 23 months ) , να σας ανακοινωσω οτι ο αδερφος του Αγγελου Αναστασιαδη ηταν Αρχιπλοιαρχος Οικονομικου ....Υπαρχει σχετικη ιστορια στο παρον τοπικ....![]()
Υ.Γ. Ρε Ζισσο , τα Α/Τ το 2003 αποσυρθηκαν ?
Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
-
burbu
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
-
Paokarxis1926
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 02:43
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Ξέρω, ξέρω! Ο ανηψιός μου (απολύθηκε τον Νοέμβρη) παρουσιάστηκε επίσης στην Αυλώνα και μετά έγινε ΔΕΑ στην ΣΕΑΠ. Ειδικότητα όμως πήρε στην Λαμία (ΥΠ).hulk4teo έγραψε:Συνεχισα 4 μηνες στην ιστορικη Σ.Ε.Α.Π.(σχολη εφεδρων αξιωματικων πεζικου)στο Ηρακλειο.Ρωτηστε για να μαθετε.
-
black-white-crete
- Δημοσιεύσεις: 43
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιαν 2014, 19:24
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
ειλωτας και συ;;freemind έγραψε:Ε' Μοίρα Καταδρομών στην Δράμα...δράμα
τι σειρα ησουν ρε κομαντο;;
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Paokarxis1926 έγραψε:Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!
Εμένα προσωπικά ο στρατός με ωριμασε,και μονο καλά έχω να θυμάμαι,
Μπορεί να έχει Χίλια στραβά αλλα δεν πηγαινεις παιδάκι κσι φεύγεις άντρας
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
λιγότερο από 2 χρόνιαMattias_g4 έγραψε:ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
302 α εσσο
ΚΕΝ : 569 ΤΠ ΡΟΔΟΠΟΛΗ ΣΕΡΡΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : 585 ΤΠ ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ
ΜΟΝΑΔΑ : 645 ΜΚ/ΤΠ ΠΕΤΡΟΧΩΡΙ ΞΑΝΘΗΣ
ΑΠΟΛΥΣΗ : 567 Τ/Π ΠΕΤΡΙΤΣΙ ΣΕΡΡΩΝ
ΚΕΝ : 569 ΤΠ ΡΟΔΟΠΟΛΗ ΣΕΡΡΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : 585 ΤΠ ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ
ΜΟΝΑΔΑ : 645 ΜΚ/ΤΠ ΠΕΤΡΟΧΩΡΙ ΞΑΝΘΗΣ
ΑΠΟΛΥΣΗ : 567 Τ/Π ΠΕΤΡΙΤΣΙ ΣΕΡΡΩΝ
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Χάσιμο χρόνου είναι, ρε συ καρλατ. Ένας τουλάχιστον χρόνος από την ζωή μας πηγαίνει χαμένος, για να γεμίζουν οι τσέπες λίγων και για να ικανοποιείται η άρρωστη αλαζονεία και ο εθνικισμός περισσότερων. Αν καταφέρνουμε να βγάζουμε κάτι καλό από όλο αυτό το θέατρο σκιών, δεν είναι επειδή μας το προσφέρει ο στρατός, αλλά διότι εμείς καταφέρνουμε να βγάλουμε λουλούδι από το σκ@τό. Από την θητεία μου κρατώ μόνο κάποιους αδελφικούς φίλους, με έναν εκ των οποίων γίναμε κουμπάροι αργότερα.karlat85 έγραψε:Paokarxis1926 έγραψε:Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!
Εμένα προσωπικά ο στρατός με ωριμασε,και μονο καλά έχω να θυμάμαι,
Μπορεί να έχει Χίλια στραβά αλλα δεν πηγαινεις παιδάκι κσι φεύγεις άντρας
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Πώς λέγεται εκείνο το delivery 24 που είναι πάνω στην στροφή για το στρατόπεδο ;;; Αδερφός Λουτρακιώτης το έχει... Όταν υπηρετούσα Εγώ εκείνη την περίοδο ήταν που πετάξαμε τον γαύρο εκτός ευρώπης στα πλαυ οφ! Καύλα απερίγραπτη μέσα στο λουτράκι σε καφετέρια καμιά 10ριά ΠΑΟΚια πανηγυρίζαμε το 0-1 του Ίβιτς και όλοι οι γαύροι έφυγαν από το ημίχρονο... Άδειασε το μαγαζί! Αξέχαστες εποχές ! Η ΒΔ πύλη λειτουργεί ή την έκλεισαν ;ARMY έγραψε:λιγότερο από 2 χρόνιαMattias_g4 έγραψε:ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Σειρά 343 ?
Τέλος πάντων.
Διακοπτόμενο. Μέσα στα φοιτητικά χρονια. Τυφεκιοφόρος πεζικού.
Πρώτοι 3 μήνες:
Παρουσιάστηκα στο Καμπανι μέχρι την ορκωμοσία - εκεί θυμάμαι με είχε βάλει ένας ανθυπασπιστής να μεταφράζω ένα βιβλίο από τα γερμανικά στα ελληνικά
Μετάθεση στο Πέραμα Ιωαννίνων - ωραία πόλη τα Γιάννενα - και ήμουν κυρίως στα μαγειρεία - γιατί με κόψαν από την ειδικότητα οδηγού τζιπ με κατεύθυνση την EΛΔΗΚ παρακαλώ
Οι επόμενοι τρεις μήνες, δυο χρονια αργότερα, στο Πολύκαστρο.
Μετά τις πρώτες αγριάδες πήρα μετάθεση στο πρώτο γραφείο...εντάξει, καλά πέρασα
Βεβαια είχαμε και σχοινάκια - δυο βδομάδες Άξιο και δυο βδομάδες Κορινός
Και με δυο παιδιά γλίτωσα τους υπολοιπους 12 μήνες......
YΣ Ελπίζω να μην κούρασα
Τέλος πάντων.
Διακοπτόμενο. Μέσα στα φοιτητικά χρονια. Τυφεκιοφόρος πεζικού.
Πρώτοι 3 μήνες:
Παρουσιάστηκα στο Καμπανι μέχρι την ορκωμοσία - εκεί θυμάμαι με είχε βάλει ένας ανθυπασπιστής να μεταφράζω ένα βιβλίο από τα γερμανικά στα ελληνικά
Μετάθεση στο Πέραμα Ιωαννίνων - ωραία πόλη τα Γιάννενα - και ήμουν κυρίως στα μαγειρεία - γιατί με κόψαν από την ειδικότητα οδηγού τζιπ με κατεύθυνση την EΛΔΗΚ παρακαλώ
Οι επόμενοι τρεις μήνες, δυο χρονια αργότερα, στο Πολύκαστρο.
Μετά τις πρώτες αγριάδες πήρα μετάθεση στο πρώτο γραφείο...εντάξει, καλά πέρασα
Βεβαια είχαμε και σχοινάκια - δυο βδομάδες Άξιο και δυο βδομάδες Κορινός
Και με δυο παιδιά γλίτωσα τους υπολοιπους 12 μήνες......
YΣ Ελπίζω να μην κούρασα
- Mattias_g4
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Ναι avenue24 χα χα... Να προσέχεις τους YEA!ARMY έγραψε:avenue?????
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)