Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
burbu

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από burbu »

shark4 έγραψε:Για οσους υπηρετησαν στο ΠΝ ( περασα απο ναρκαλιευτικα, Ξιφιες και αλλες ωραιες κρουαζιερες σε Αιγαιο ,Ιονιο , Αδριατικη - 23 months ) , να σας ανακοινωσω οτι ο αδερφος του Αγγελου Αναστασιαδη ηταν Αρχιπλοιαρχος Οικονομικου ....Υπαρχει σχετικη ιστορια στο παρον τοπικ.... 8-)


Υ.Γ. Ρε Ζισσο , τα Α/Τ το 2003 αποσυρθηκαν ?
νέαρχος και άλλο ένα ήταν maxima φορμίων σίγουρα παροπλίστηκε ήταν να πάμε νατοϊκή με φορμίων αλλα δεν έπαιρνε μπροστά και μετάθεση f/g σπέτσαι
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από zissos »

Νομίζω ότι ο Κίμων έφτασε μέχρι το 2004
Paokarxis1926
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 02:43

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Paokarxis1926 »

Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

hulk4teo έγραψε:Συνεχισα 4 μηνες στην ιστορικη Σ.Ε.Α.Π.(σχολη εφεδρων αξιωματικων πεζικου)στο Ηρακλειο.Ρωτηστε για να μαθετε.
Ξέρω, ξέρω! Ο ανηψιός μου (απολύθηκε τον Νοέμβρη) παρουσιάστηκε επίσης στην Αυλώνα και μετά έγινε ΔΕΑ στην ΣΕΑΠ. Ειδικότητα όμως πήρε στην Λαμία (ΥΠ).
black-white-crete
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: Τρί 28 Ιαν 2014, 19:24
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από black-white-crete »

freemind έγραψε:Ε' Μοίρα Καταδρομών στην Δράμα...δράμα :D
ειλωτας και συ;;
τι σειρα ησουν ρε κομαντο;;
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από karlat85 »

Paokarxis1926 έγραψε:Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!

Εμένα προσωπικά ο στρατός με ωριμασε,και μονο καλά έχω να θυμάμαι,
Μπορεί να έχει Χίλια στραβά αλλα δεν πηγαινεις παιδάκι κσι φεύγεις άντρας
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

Mattias_g4 έγραψε:ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
λιγότερο από 2 χρόνια
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από slidar »

302 α εσσο

ΚΕΝ : 569 ΤΠ ΡΟΔΟΠΟΛΗ ΣΕΡΡΕΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : 585 ΤΠ ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟ

ΜΟΝΑΔΑ : 645 ΜΚ/ΤΠ ΠΕΤΡΟΧΩΡΙ ΞΑΝΘΗΣ

ΑΠΟΛΥΣΗ : 567 Τ/Π ΠΕΤΡΙΤΣΙ ΣΕΡΡΩΝ
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Ale »

karlat85 έγραψε:
Paokarxis1926 έγραψε:Εγω παλι εχω τη χαρα, ικανοποιηση και περηφανια να πω οτι δε περασα ουτε 30 δευτερολεπτα χαραμιζοντας χρονο, χρηματα και τη ζωη σε κατι περιττο οσο και αυτος ο θεσμος οπως εχει γινει!

Εμένα προσωπικά ο στρατός με ωριμασε,και μονο καλά έχω να θυμάμαι,
Μπορεί να έχει Χίλια στραβά αλλα δεν πηγαινεις παιδάκι κσι φεύγεις άντρας
Χάσιμο χρόνου είναι, ρε συ καρλατ. Ένας τουλάχιστον χρόνος από την ζωή μας πηγαίνει χαμένος, για να γεμίζουν οι τσέπες λίγων και για να ικανοποιείται η άρρωστη αλαζονεία και ο εθνικισμός περισσότερων. Αν καταφέρνουμε να βγάζουμε κάτι καλό από όλο αυτό το θέατρο σκιών, δεν είναι επειδή μας το προσφέρει ο στρατός, αλλά διότι εμείς καταφέρνουμε να βγάλουμε λουλούδι από το σκ@τό. Από την θητεία μου κρατώ μόνο κάποιους αδελφικούς φίλους, με έναν εκ των οποίων γίναμε κουμπάροι αργότερα.
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

ARMY έγραψε:
Mattias_g4 έγραψε:ARMY έλα εδώ! 310 Α εσσο. Ναύπλιο-Λουτράκι-Ξάνθη (Ribbon) - Σέρρες
λιγότερο από 2 χρόνια
Πώς λέγεται εκείνο το delivery 24 που είναι πάνω στην στροφή για το στρατόπεδο ;;; Αδερφός Λουτρακιώτης το έχει... Όταν υπηρετούσα Εγώ εκείνη την περίοδο ήταν που πετάξαμε τον γαύρο εκτός ευρώπης στα πλαυ οφ! Καύλα απερίγραπτη μέσα στο λουτράκι σε καφετέρια καμιά 10ριά ΠΑΟΚια πανηγυρίζαμε το 0-1 του Ίβιτς και όλοι οι γαύροι έφυγαν από το ημίχρονο... Άδειασε το μαγαζί! Αξέχαστες εποχές ! Η ΒΔ πύλη λειτουργεί ή την έκλεισαν ;
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

avenue?????
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Σειρά 343 ?
Τέλος πάντων.
Διακοπτόμενο. Μέσα στα φοιτητικά χρονια. Τυφεκιοφόρος πεζικού.
Πρώτοι 3 μήνες:
Παρουσιάστηκα στο Καμπανι μέχρι την ορκωμοσία - εκεί θυμάμαι με είχε βάλει ένας ανθυπασπιστής να μεταφράζω ένα βιβλίο από τα γερμανικά στα ελληνικά
Μετάθεση στο Πέραμα Ιωαννίνων - ωραία πόλη τα Γιάννενα - και ήμουν κυρίως στα μαγειρεία - γιατί με κόψαν από την ειδικότητα οδηγού τζιπ με κατεύθυνση την EΛΔΗΚ παρακαλώ
Οι επόμενοι τρεις μήνες, δυο χρονια αργότερα, στο Πολύκαστρο.
Μετά τις πρώτες αγριάδες πήρα μετάθεση στο πρώτο γραφείο...εντάξει, καλά πέρασα
Βεβαια είχαμε και σχοινάκια - δυο βδομάδες Άξιο και δυο βδομάδες Κορινός
Και με δυο παιδιά γλίτωσα τους υπολοιπους 12 μήνες......

YΣ Ελπίζω να μην κούρασα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Mattias_g4
Δημοσιεύσεις: 1063
Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:07
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
Επικοινωνία:

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Mattias_g4 »

ARMY έγραψε:avenue?????
Ναι avenue24 χα χα... Να προσέχεις τους YEA!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τελικά το Μηχανικό είναι το καλύτερο όπλο...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”