Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2013 και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
black death
Δημοσιεύσεις: 8236
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από black death »

Μπορεί να μην το δα καθαρά αλλά δεν νομίζω ότι υπήρχε τράβηγμα.
Άβαταρ μέλους
mpampos
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Τοποθεσία: Μεταμόρφωση Αττικής

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από mpampos »

3μπαλο :nairepaok: :nairepaok:
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από hasio_john »

hasio_john έγραψε:Ρε παιδιά, ο Μαντούρο σας αρέσει?? :|
Γιατί δεν κάνει καμιά αλλαγή ο Στέφενς??
Χαχαχαχα..., μου απάντησε ο ίδιος!!! :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από pgetsos »

Έτσι!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από nikolasf »

MANDUROOOOOOO!!!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
black death
Δημοσιεύσεις: 8236
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από black death »

Κρατήστε και το 0 τώρα και τέλος το παραμύθι.

Αυτή είναι κερκίδα ρε π@ύστη!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από nikolasf »

Δεμν θέλει να μπει άλλο και το μαμημένο κοράκι τα δικά του :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από CCCP »

Aυτος ο διαιτητης σημερα εχει δωσει καμια 10 ανυπαρκτα φαουλ του κλασικου τυπου "επεσε ο παικτης? ε, φαουλ θα ητανε σφυρα" Ελληνα διαιτητη.
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από Kostomanolis »

4 me 2 φευγαμε και το λήγει ο κόραξ... Τι να πεις;
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 987
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από TylerDurden »

Τι ξεφτυλισμένος διαιτητής είναι αυτός ρε..
Κόβει αντεπίθεση 4 με 2? 3? αντιπάλους για να το λήξει.

Ουστ κοπρόσκυλο.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από nikolasf »

Kostomanolis έγραψε:4 me 2 φευγαμε και το λήγει ο κόραξ... Τι να πεις;
Ηταν για να μου μαμήσει την πρόβλεψη το κ@θικι.... :evil: :evil: :evil: :evil:
Τεσπα μεγάλλη μπάλα ειδικά στο Α ημίχρονο... Τον πνίξαμε τον αντίπαλο!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από gergeo4 »

ο μαντουρο πιο αργος κ απο τζιολη φενεται..ελπιζω ν μην συνεχισει ετσι..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τελος απο δω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”