Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8234
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Μπορεί να μην το δα καθαρά αλλά δεν νομίζω ότι υπήρχε τράβηγμα.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Χαχαχαχα..., μου απάντησε ο ίδιος!!!hasio_john έγραψε:Ρε παιδιά, ο Μαντούρο σας αρέσει??![]()
Γιατί δεν κάνει καμιά αλλαγή ο Στέφενς??
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8234
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Κρατήστε και το 0 τώρα και τέλος το παραμύθι.
Αυτή είναι κερκίδα ρε π@ύστη!
Αυτή είναι κερκίδα ρε π@ύστη!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Δεμν θέλει να μπει άλλο και το μαμημένο κοράκι τα δικά του

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Aυτος ο διαιτητης σημερα εχει δωσει καμια 10 ανυπαρκτα φαουλ του κλασικου τυπου "επεσε ο παικτης? ε, φαουλ θα ητανε σφυρα" Ελληνα διαιτητη.
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
4 me 2 φευγαμε και το λήγει ο κόραξ... Τι να πεις;
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 987
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Τι ξεφτυλισμένος διαιτητής είναι αυτός ρε..
Κόβει αντεπίθεση 4 με 2? 3? αντιπάλους για να το λήξει.
Ουστ κοπρόσκυλο.
Κόβει αντεπίθεση 4 με 2? 3? αντιπάλους για να το λήξει.
Ουστ κοπρόσκυλο.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
Ηταν για να μου μαμήσει την πρόβλεψη το κ@θικι....Kostomanolis έγραψε:4 me 2 φευγαμε και το λήγει ο κόραξ... Τι να πεις;
Τεσπα μεγάλλη μπάλα ειδικά στο Α ημίχρονο... Τον πνίξαμε τον αντίπαλο!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Απολλων Σμυρνης 30/01-20:00,Otesport
ο μαντουρο πιο αργος κ απο τζιολη φενεται..ελπιζω ν μην συνεχισει ετσι..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena