Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- VictorAK47
- Δημοσιεύσεις: 613
- Εγγραφή: Σάβ 07 Δεκ 2013, 23:42
- Τοποθεσία: Κιλκίς
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
1. Περαστικά στον Αναστασάκο.
2. Είμαι ο μόνος που καταχάρηκε με την πώληση του Βάις; Πραγματικά, τέτοιον θεατρίνο δεν τον άντεχε ούτε η σούπερλιγκ και ευτυχώς που και ο ίδιος το κατάλαβε και πήγε σε καλύτερο θίασο.
3. Πρώτο ανεπιτυχές αποτέλεσμα εντός έδρας σε εγχώριες διοργανώσεις για το γάβρο. Είναι να γίνει η αρχή.
2. Είμαι ο μόνος που καταχάρηκε με την πώληση του Βάις; Πραγματικά, τέτοιον θεατρίνο δεν τον άντεχε ούτε η σούπερλιγκ και ευτυχώς που και ο ίδιος το κατάλαβε και πήγε σε καλύτερο θίασο.
3. Πρώτο ανεπιτυχές αποτέλεσμα εντός έδρας σε εγχώριες διοργανώσεις για το γάβρο. Είναι να γίνει η αρχή.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Οποιος και να τυχει θα φαει καλαrainmaker έγραψε:Κανονιστε ν αποκλειστητε παλιογαυροι. Μαλακες.
Αν και ο γαυρος θα περασει κουτσα στραβα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο Μητρογλας μας αφησε τον ρομπερτο σαν ματιασμενο τον ειδα με τη ξανθη,δε θελει και πολυ αν χανεις το Α και το Ω χωλαινει ολο το υπολοιπο αλφαβητο (διαιτησια και λοιποι συγγενεις) νομιζω οτι αντιμετωπιζεται. 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σιγα μην αποκλειστουν. Αυριο πρωτοσελιδα γαυρος κτλπ θα μιλουn για διαιτησια κτλπ, και πρωτοσελιδο κανα τραγι σεντερ φορ αντικαταστατη του Glx που θα κοστιζει το 1/10 του ποσου εισπαρξης του.
Ο μαρινειρο την μυριστηκε την δουλεια , σου λεει αμα αρχισουν και βγαινουν οι μαμαλουκοι τσ.λ και με παιρνουν τα 10, εγω με 10 χαρτια τι να παιρνω και τι να πουλαω και που να δινω δανεικους? Ερχεται και ο μελισσανιδης οπου να ναι..
Κονόμα φετος 20+βαις+μητρογλου, και αλεο.
Ο μαρινειρο την μυριστηκε την δουλεια , σου λεει αμα αρχισουν και βγαινουν οι μαμαλουκοι τσ.λ και με παιρνουν τα 10, εγω με 10 χαρτια τι να παιρνω και τι να πουλαω και που να δινω δανεικους? Ερχεται και ο μελισσανιδης οπου να ναι..
Κονόμα φετος 20+βαις+μητρογλου, και αλεο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος guardian4 την Τετ 29 Ιαν 2014, 23:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
obanebane έγραψε:Ο Μητρογλας μας αφησε τον ρομπερτο σαν ματιασμενο τον ειδα με τη ξανθη,δε θελει και πολυ αν χανεις το Α και το Ω χωλαινει ολο το υπολοιπο αλφαβητο (διαιτησια και λοιποι συγγενεις) νομιζω οτι αντιμετωπιζεται.
Αυτον τον ρομπερτο πως γινεται να τον τσιμπησουμε ρε π@υστη? Μεγαλο τρυπημα σε λεω..
Κλαμααα..

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ο βαλντες παικταρα παντως...ελπιζω να μην τον πηρανε τσαμπα..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Οντως και εμενα μου αρεσει ο παραγουανος μεγαλος μαχητης δε μασαει πουθενα,αλλα να κανει και τα κοκκορια του να γεννανε οπως ο καγκουρας αποκλειεται.
Φρουρε αν ο ρομπερτο ξανακανει σεζον σαν τη φετινη στην υπολοιπη καριερα του θα μου κανει τρομερη εντυπωση.
Φρουρε αν ο ρομπερτο ξανακανει σεζον σαν τη φετινη στην υπολοιπη καριερα του θα μου κανει τρομερη εντυπωση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Nelson Valdez; Υπερεκτιμημένος παίκτης. Τρομερός χασογκόλης.
Μοναδικό του προτέρημα είναι η ταχύτητα.
Εξαιρετικός για να τρέχει να απομακρύνει γρήγορα φωτοβολίδες που πέφτουν στο γήπεδο.
Μοναδικό του προτέρημα είναι η ταχύτητα.
Εξαιρετικός για να τρέχει να απομακρύνει γρήγορα φωτοβολίδες που πέφτουν στο γήπεδο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
φτου πιπέρι! για πρώτη φορά υποστηριζω τον γαύρο!!!rainmaker έγραψε:Κανονιστε ν αποκλειστητε παλιογαυροι. Μαλακες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κι εγώ τον Σπανό θέλω. Έχουμε και κάτι χρωστούμενα μαζί στο κύπελο... 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Το τι κράξιμο πέφτει για το χοντρό στα αθηναϊκά ραδιόφωνα δεν έχει προηγούμενο...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
να παρακαλατε ολοι ο βαλτεζ να κανει πολυ καλο 6μηνο (αν και δεν το βλεπω)για να τον αγορασουν οι γαυροι.
μεγαλος μαγκας ο κλαρινακης τον παραδεχομαι,μαλλον κατεχει την μαγικη φλογερα αλλιως δεν γινετε να κοιμισεις τοσο πολυ κοσμο
μεγαλος μαγκας ο κλαρινακης τον παραδεχομαι,μαλλον κατεχει την μαγικη φλογερα αλλιως δεν γινετε να κοιμισεις τοσο πολυ κοσμο