Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
οποιος δεν βλεπει δεν χανει εντελως τιποτα..
ή μαλλον δεν χανει την ψυχικη του ισσοροπια..
πολυ κακος ο ΠΑΟΚ..
ή μαλλον δεν χανει την ψυχικη του ισσοροπια..
πολυ κακος ο ΠΑΟΚ..
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Λουκας δεν μπορεί να κανει κοντρόλ και πάσα στα τρία μέτρα.
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
ο Λουκας ειναι ο χειροτερος ολων..
η χειροτερη εμφανιση για φετος απεναντι σε ομαδα-χωριο..
καλυτερη φαση στο 45 ενα σουτ του στοχ πανω στον τερματοφυλακα...
η χειροτερη εμφανιση για φετος απεναντι σε ομαδα-χωριο..
καλυτερη φαση στο 45 ενα σουτ του στοχ πανω στον τερματοφυλακα...
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 985
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Τραγικος ρυθμος στο ματς. Σαν φιλικο στο μεσο του καλοκαιριου.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Κόμπος το στομάχι απ την αγωνία μη τραυματιστεί κανένας σε άμυνα και κέντρο.Βαλτοί απ το χοντρό ειναι οι εβραίοι?
ΥΓ Φτου! φτού!
ΥΓ Φτου! φτού!
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Έλα ρε Στοχ! Μπορούσε να τη σπάσει δίπλα στον Κλάους να την τελειώσει...Αυτό το στυλ το συντηρητικό "εθνική Ελλάδος" πρέπει να αλλάξει και να έχουμε πιο καθαρό μυαλό.Τελειώστε την πρόκριση απο σήμερα
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Οι κεντρικοι χαφ μας ειναι τελειως ανικανοι στο να προωθησουν το παιχνιδι μπροστα.
Το οτι ο Τζιωλης και ο Λαζαρ θεωρουντε (και ειναι) απο τους καλυτερους μας παικτες και αναντικαταστατοι ειναι πραγματικα τραγικο.
Το οτι ο Τζιωλης και ο Λαζαρ θεωρουντε (και ειναι) απο τους καλυτερους μας παικτες και αναντικαταστατοι ειναι πραγματικα τραγικο.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Lucas και Νίνης το χάλι τους το μαύρο... Ειδικά ο Νίνης (εκτός από την τελευταία ενέργεια). Ο Ισπανός τουλάχιστον το παλεύει.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
Θα ηθελα να ηξερα, ετσι στο περιπατητο θα παμε μεσα στο γαυρο?
Να ξερουμε να μη δουμε το ματς δηλαδη οχι τιποτα αλλο.
Να ξερουμε να μη δουμε το ματς δηλαδη οχι τιποτα αλλο.
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1
μάλλον έπρεπε να τους αφήσουμε να βάλουν 1-2 γκολ στην αρχή, μήπως και πέρναμε μπρος... 