Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από potamda »

σ'ευχαριστώ! βρήκα κι αυτό:

http://0dt.net/playerall.php?id=663803
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5715
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από Athens »

οποιος δεν βλεπει δεν χανει εντελως τιποτα..
ή μαλλον δεν χανει την ψυχικη του ισσοροπια..
πολυ κακος ο ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Λουκας δεν μπορεί να κανει κοντρόλ και πάσα στα τρία μέτρα.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5715
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από Athens »

ο Λουκας ειναι ο χειροτερος ολων..
η χειροτερη εμφανιση για φετος απεναντι σε ομαδα-χωριο..
καλυτερη φαση στο 45 ενα σουτ του στοχ πανω στον τερματοφυλακα...
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 984
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από TylerDurden »

τι χάσαμε..
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από CCCP »

Τραγικος ρυθμος στο ματς. Σαν φιλικο στο μεσο του καλοκαιριου.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κόμπος το στομάχι απ την αγωνία μη τραυματιστεί κανένας σε άμυνα και κέντρο.Βαλτοί απ το χοντρό ειναι οι εβραίοι?


ΥΓ Φτου! φτού!
Άβαταρ μέλους
sotos26
Δημοσιεύσεις: 1750
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 22:39

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από sotos26 »

Έλα ρε Στοχ! Μπορούσε να τη σπάσει δίπλα στον Κλάους να την τελειώσει...Αυτό το στυλ το συντηρητικό "εθνική Ελλάδος" πρέπει να αλλάξει και να έχουμε πιο καθαρό μυαλό.Τελειώστε την πρόκριση απο σήμερα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από CCCP »

Οι κεντρικοι χαφ μας ειναι τελειως ανικανοι στο να προωθησουν το παιχνιδι μπροστα.

Το οτι ο Τζιωλης και ο Λαζαρ θεωρουντε (και ειναι) απο τους καλυτερους μας παικτες και αναντικαταστατοι ειναι πραγματικα τραγικο.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Lucas και Νίνης το χάλι τους το μαύρο... Ειδικά ο Νίνης (εκτός από την τελευταία ενέργεια). Ο Ισπανός τουλάχιστον το παλεύει.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από Photis »

Βλέπουμε την κακοποίηση του ποδοσφαίρου προσωποποιημένη.
:pano:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εκκλησία το γήπεδο.Λες και παίζουμε σπίτι μας . :twisted:
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από CCCP »

Ο Τζαβελλας ειναι ενα ΑΙΣΧΟΣ σημερα
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από CCCP »

Θα ηθελα να ηξερα, ετσι στο περιπατητο θα παμε μεσα στο γαυρο?

Να ξερουμε να μη δουμε το ματς δηλαδη οχι τιποτα αλλο.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Μακαμπι Χαιφα-Π.Α.Ο.Κ. 7/11-22:05,ANT1

Δημοσίευση από potamda »

μάλλον έπρεπε να τους αφήσουμε να βάλουν 1-2 γκολ στην αρχή, μήπως και πέρναμε μπρος... :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”