Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

jpower73 έγραψε:Οσους είστε κάτω απο τ αυλάκι σας ζηλεύω...εγω στη
θεσσαλονικη, αλλα και τωρα στη Χαλκιδική για
διακοπές, αντιλαμβάνομαι τι γκελ ειναι για τον Τούρκο
αυτο που συμβαίνει...η ομαδα της πόλης που παιζει τς.λ.
- αυτο το κλίμα περνάει, δειτε τα σαιτ και σκεφτειτε
αυριο τις φυλαδες, ασχέτως της πουτσ@ς στο γήπεδο -
η έστω Ευρώπη, η μονη ομαδα που παιζει - έστω και στο
μυαλο τους - κόντρα στο γαυρο, η ομαδα που εχει
λεφτα, όραμα και αύρα...
δεν ειναι π.x. Οτι εδω στη Χαλκιδική που είμαι τωρα δε
βλέπεις το στοιχείο του Άρη...όμως βλέπεις 60 τοις
εκατό απλυσια, 30 τοις εκατο Άρη και 10 τοις εκατό ολα
τα λοιπά...δηλ. Τι θα βλέπεις αν γίνει κανένα κουλο και
μπουν στους ομίλους, αν όχι φέτος καμία άλλη σεζόν, η
έστω κάνουν καλές πορείες στο γιουροπα ερήμην
μας...κατι διόλου απίθανο και εντός λογικής...
δυστυχώς αν δε θελουμε σε καμία 5ετια να δούμε, εμεις
της πόλης, το μια πόλη μια ομαδα, δεν αρκούν οι
εξυγιανσεις, οι λέσχες των αφραγκων
αρειανοσελεμπριτι, και οι τριχες...χρειάζεται άνθρωπος
με λεφτά - πολλα - έστω και ως ανταγωνιστής του
ρωσικού στοιχείου για τν έλεγχο της πόλης....αρχικά...
όσοι ειναι εκτός πόλης δεν εχουν θέμα...μπορούν απο
μακριά να βλέπουν οράματα για τον απλυτο που τον
κάνουμε πλάκα και που τον εχουμε ομαδικά, κα κυρίως
ως προς τη δυναμική...να πετάνε και κανένα για
πο.τσες, πουτ@νες, ρουφιανους και ολα καλα...πλήρης
απουσία επιγνωσης, δικαιολογημένη λόγω απόστασης...
Σορυ αλλα σήμερα αγανάκτησα...στη θάλασσα το μόνο
που έβλεπα ήταν ασπρόμαυρα επιδεικτικα σιχαματα, που
κραυγάζαν σαν χαχολοι τι ωραίο θα ειναι το ταξίδι στη
γερμανια...η μονη παρηγοριά ότι δεν μπορούσαν να
προφερουν το γκελζενκιρχεν και το έλεγαν γκεκιρχεν η
κάπως ετσι...




Αυτά λεει..... Βγάζει ΠΟΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟ


αυτα τα ελεγε την ωρα...
που ''χαιδευε'' το ''ατριχο'' ηλιοκαμμενο κορμι του...και ιδιαιτερα το''καλογυμνασμενο κωλαρακι'' του
ενα απο τα ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ σιχαματα ;) :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από jpower73 »

Ρε σεις, μηπως και το Σαλκε-Αμβουργο (3-3), ειναι..... 8-)

Για.... Ψαχτειτε εκεί στην ΠΑΕ.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι

Δημοσίευση από Parolos »

Για παρηγοριά θα βάλουμε τέρμα τα ηχεία στον ύμνο του cl, να το ακούσουν και στην Παπαναστασίου!! Να το ακούσει κι ο Μανιας όχι τπτ άλλο..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31591
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

"Πριαπισμός είναι πάθηση που εκδηλώνεται ως μη υποχωρούσα, παρατεταμένη επώδυνη στύση, η οποία δε σχετίζεται απαραίτητα με σεξουαλική διέγερση. Ο όρος προέρχεται από τον μυθικό Πρίαπο, ο οποίος ήταν θεός της γονιμότητας και των ανδρικών γεννητικών οργάνων." :D

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
ΟΛΟΙ τωρα είναι ταυλα
πωπω ΓΚ@@ΛΑ

ΥΓ Το καλύτερο σιρόπι ΛΑΙΜΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

kataramenos5 έγραψε:"Ο όρος προέρχεται από τον μυθικό Πρίαπο, ο οποίος ήταν θεός της γονιμότητας και των ανδρικών γεννητικών οργάνων."
Δηλαδή θεός της *ούτσας, ή θεός για τον *ούτσο... :mrgreen:
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

Πριν από 4 χρόνια ήμασταν στις θέσεις 145 με 150
με κάτω από 10,000 βαθμούς.
Τώρα? μετά το χ με Μέταλιστ + μπόνους από
συμμετοχή στα προκριματικά πώς πάμε??

Υ.Γ. ειδικός είναι ο doomlord αν θυμάμαι καλά :mrgreen:

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ARMY »

Κάπου βρήκα αυτό:

2013-2014
ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ

31. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 54.879
68. ΠΑΟΚ 29.220
-. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 29.220
104. AEK 15.720
120. ΑΡΗΣ 13.720
158. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 8.720
181. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. 7.720
206. ΞΑΝΘΗ 6.720
-. ΟΛ. ΒΟΛΟΥ 6.720
216. ΛΑΡΙΣΑ 6.220

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/567346/katarreusi-tou-trifulliou-sti-vathmologia-tis-ouefa/
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από theo G4 »

ARMY έγραψε:Κάπου βρήκα αυτό:

2013-2014
ΘΕΣΗ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ

31. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 54.879
68. ΠΑΟΚ 29.220
-. ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 29.220
104. AEK 15.720
120. ΑΡΗΣ 13.720
158. ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 8.720
181. ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. 7.720
206. ΞΑΝΘΗ 6.720
-. ΟΛ. ΒΟΛΟΥ 6.720
216. ΛΑΡΙΣΑ 6.220

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/567346/katarreusi-tou-trifulliou-sti-vathmologia-tis-ouefa/
Ο πίνακας αυτός είναι πριν το χ με Μέταλιστ + μπόνους από
συμμετοχή στα προκριματικά.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από karlat85 »

θέση 73
28800 και φευγει η κακη χρονια που είχαμε 1300 βαθμους 08/09

UEFA Champions League points system
First qualifying round elimination – 0.5 points
Second qualifying round elimination – 1 point
Group stage participation – 4 points
Group stage win – 2 points
Group stage draw – 1 point
Round of 16 participation – 4 points
NB Points are not awarded for elimination in the third qualifying round or play-offs, since those clubs move to the UEFA Europa League and are awarded points for participation in that competition.

το χ με την μέταλιστ δεν μετραει σαν αποτέλεσμα αλλα σαν πρόκριση,η συμμετοχη στα πλευ οφ δεν δίνει βαθμους συμφωνα με το παραπάνω


Since 2009/10, clubs have been guaranteed a minimum of two points if they reach the group stage and are awarded an additional point if they get to the quarter-finals, semi-finals or final.
αρα εως τώρα εχουμε συνολο 2.000 πόντους απο της είσοδο σε ομιλους europa,

Clubs' coefficients are determined by the sum of all points won in the previous five years, plus 20% of the association coefficient over the same period (33% before 2009).
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από CCCP »

Εδω ειναι τα rankings στο site της UEFA http://www.uefa.com/memberassociations/ ... index.html
(η λιστα ειναι ανανεομενη μεχρι το τελος της περασμενης σεζον)

Ο Παναθηναικος περνει τον μπουλο καθως φευγει τωρα μια χρονια του με 13.000+ ποντους ενω φυσικα φετος θα παρει μια μηδενικουρα.

Εμεις θα ανεβουμε ΠΟΛΥ καθως φευγουνε πολυ μικρες βαθμολογικα χρονιες μας και αναμενεται να περνουμε και ακομα περισοτερους ποντους καθε χρονια τωρα.

Αν δε βαριετε καποιος ας αναλυσει τη λιστα και τους potential on average βαθμους που μπορουμε να παρουμε καθε χρονο και σε σχεση με αλλες ομαδες για να δουμε, potentially, ποσο ψιλα μπορουμε να φτασουμε στη λιστα στο κοντινο μελλον. :)
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από karlat85 »

με δεδομένο μονο οτι οι περρισότερες απο τις παραπάνω απο εμας ομάδες δεν συμμετέχουν σε ευρωαικές διοργανώσεις,πιστευω περίπου 60 θέση
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από farmak76 »

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... k2014.html
εδω εχει το ρανκινκ τησ επόμενης σεζόν κ επικαιροποιειται σε κάθε αλλαγή
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από niks »

αυτοι της Μακαμπι όποτε κληρωνονται με μας πάρτυ θα στηνουν :shock:
2η φορά στα χαρτιά
μόνο που τωρα εμεις επωφεληθηκαμε περισσοτερο :geek:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χορός εκατομμυρίων γύρω από τον ΠΑΟΚ

olapaok 14 Αυγ. 2013 19:49 - Από Κώστας Πετρωτός

Μετά την απόφαση του Emergency Panel της UEFA να συμπεριλάβει τον ΠΑΟΚ στα πλέι οφ του Champions League στη θέση της αποκλεισμένης Μέταλιστ, δημιουργήθηκε το εύλογο ερώτημα πώς αποτιμάται σε χρήμα το κέρδος για τον ΠΑΟΚ και οι απαντήσεις είναι εντυπωσιακές.

Καταρχήν, με την παρουσία του και μόνο στα πλέι οφ ο ΠΑΟΚ εισπράττει άμεσα 2,1 εκ. ευρώ που μπορούν να γίνουν πολλά περισσότερα αν ξεπεράσει το εμπόδιο της Σαλκε και προκριθεί στους ομίλους του Champions League.Μόνο η είσοδος στους ομίλους του Champions League πρόσφέρει για κάθε ομάδα 8,6 εκ. ευρώ, ενώ εντυπωσιακά είναι τα πόσά τόσο στη νίκη όσο και στην ισοπαλία. Για κάθε τρίποντο μία ομάδα παίρνει 1 εκ. ευρώ, ενώ η ισοαπαλία αποτιμάται στις 500.000 ευρώ.

Επιπλέον, υπάρχει και το market pool που πέρυσι εφθασε σχεδόν τα 11,7 εκ. ευρώ και το καρπώθηκε όλο ο Ολυμπιακός. Αν θέλουμε να δούμε και την αισιόδοξη προοπτική της πρόκρισης στις επόμενες φάσεις της διοργανωσης υπάρχουν και εντυπωσιακά μπόνους. Πέρυσι ήταν 3,5 εκατ. για τους "16", 3,9 εκατ. για τα προημιτελικά, 4,9 εκατ. για τα ημιτελικά, ενώ ο νικητής του τελικού πήρε 10,5 εκατ. και ο ηττημένος 6,5 εκατ.

Το... πουγκί του Europa League

Όμως, ο ΠΑΟΚ θα πάρει αρκετά χρήματα (πολύ λιγότερα βέβαια σε σχεση με το Τσάμπιονς Λιγκ) ακόμη και αν δεν περάσει από τη Σάλκε. Σε μία τέτοια περίπτωση θα τον περιμένει το 1,3 εκατ. ευρώ που ισοδυναμεί με την παρουσία στους ομίλους του Europa League και ακόμη περίπου 2 εκατ. ευρώ (που θα πάρει μόνος του ή θα μοιραστεί με τον Ατρόμητο) από το market pool.Κάθε νίκη στο Europa League δίνει 200.000 ευρώ ενώ η ισοπαλία τα μισά. Τέλος, τα μπόνους πρόκρισης στις επόμενες φάσεις του Europa League εχουν ως εξής: 200.000 ευρώ για τη φάση των "32",350.000 για τους "16", 450.000 για τους "8", 1 εκατ. ευρώ για τα ημιτελικά, 2,5 εκατ. ευρώ για τον φιναλίστ του τελικού και 5 εκατ. ευρώ για τον κάτοχο του τροπαίου.
Άβαταρ μέλους
dimitrissss
Δημοσιεύσεις: 626
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από dimitrissss »

Η κατάταξη αυτή τη στιγμή (16/8/2013) κι ενώ συνεχίζουν τρεις ελληνικές ομάδες που έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν πολύ ή λίγο τη βαθμολογία τους. (Κάποια λίγα μόρια μαζεύουν και οι ομάδες που δεν μετέχουν στην Ευρώπη, ανάλογα με τις επιδόσεις αυτών που μετέχουν). Η κατάταξη αυτή θα έχει ισχύ για τις κληρώσεις της επόμενης χρονιάς.

31. Ολυμπιακός 52,740
67. ΠΑΟΚ 29,740
69. Παναθηναϊκός 29,240
104. ΑΕΚ 15,740
120. Άρης 13,740
161. Ατρόμητος 8,740
187. Αστέρας Τρ. 7,740
208. Ξάνθη 6,740
209. Ολυμπ. Βόλου 6,740
234. Όλες οι υπόλοιπες ελληνικές 5,740

Από τις παραπάνω ομάδες, δεν μπορούν να βγουν στην Ευρώπη φέτος (ώστε να παίξουν του χρόνου) οι ΑΕΚ και Ολυμπιακός Βόλου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”