jpower73 έγραψε:Οσους είστε κάτω απο τ αυλάκι σας ζηλεύω...εγω στη
θεσσαλονικη, αλλα και τωρα στη Χαλκιδική για
διακοπές, αντιλαμβάνομαι τι γκελ ειναι για τον Τούρκο
αυτο που συμβαίνει...η ομαδα της πόλης που παιζει τς.λ.
- αυτο το κλίμα περνάει, δειτε τα σαιτ και σκεφτειτε
αυριο τις φυλαδες, ασχέτως της πουτσ@ς στο γήπεδο -
η έστω Ευρώπη, η μονη ομαδα που παιζει - έστω και στο
μυαλο τους - κόντρα στο γαυρο, η ομαδα που εχει
λεφτα, όραμα και αύρα...
δεν ειναι π.x. Οτι εδω στη Χαλκιδική που είμαι τωρα δε
βλέπεις το στοιχείο του Άρη...όμως βλέπεις 60 τοις
εκατό απλυσια, 30 τοις εκατο Άρη και 10 τοις εκατό ολα
τα λοιπά...δηλ. Τι θα βλέπεις αν γίνει κανένα κουλο και
μπουν στους ομίλους, αν όχι φέτος καμία άλλη σεζόν, η
έστω κάνουν καλές πορείες στο γιουροπα ερήμην
μας...κατι διόλου απίθανο και εντός λογικής...
δυστυχώς αν δε θελουμε σε καμία 5ετια να δούμε, εμεις
της πόλης, το μια πόλη μια ομαδα, δεν αρκούν οι
εξυγιανσεις, οι λέσχες των αφραγκων
αρειανοσελεμπριτι, και οι τριχες...χρειάζεται άνθρωπος
με λεφτά - πολλα - έστω και ως ανταγωνιστής του
ρωσικού στοιχείου για τν έλεγχο της πόλης....αρχικά...
όσοι ειναι εκτός πόλης δεν εχουν θέμα...μπορούν απο
μακριά να βλέπουν οράματα για τον απλυτο που τον
κάνουμε πλάκα και που τον εχουμε ομαδικά, κα κυρίως
ως προς τη δυναμική...να πετάνε και κανένα για
πο.τσες, πουτ@νες, ρουφιανους και ολα καλα...πλήρης
απουσία επιγνωσης, δικαιολογημένη λόγω απόστασης...
Σορυ αλλα σήμερα αγανάκτησα...στη θάλασσα το μόνο
που έβλεπα ήταν ασπρόμαυρα επιδεικτικα σιχαματα, που
κραυγάζαν σαν χαχολοι τι ωραίο θα ειναι το ταξίδι στη
γερμανια...η μονη παρηγοριά ότι δεν μπορούσαν να
προφερουν το γκελζενκιρχεν και το έλεγαν γκεκιρχεν η
κάπως ετσι...
Αυτά λεει..... Βγάζει ΠΟΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
αυτα τα ελεγε την ωρα...
που ''χαιδευε'' το ''ατριχο'' ηλιοκαμμενο κορμι του...και ιδιαιτερα το''καλογυμνασμενο κωλαρακι'' του
ενα απο τα ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ σιχαματα