Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δηλαδή θα παίξουν τους αγώνες μας εκ μέρους μας;
Και αν αυτοί φάνε *ωλή και ύστερα καταδικαστούν, θα την έχουμε φάει εμείς αυτομάτως, οπότε συνεχίζουμε στο Europa League έτσι κι αλλιώς;;
Αν αυτοί αγωνιστούν με την Schalke, και καταδικαστούν, εμείς θα χάσουμε τα λεφτά της συμμετοχής στα play-off της U.E.F.A.;
Ό,τι να 'ναι...
Και αν αυτοί φάνε *ωλή και ύστερα καταδικαστούν, θα την έχουμε φάει εμείς αυτομάτως, οπότε συνεχίζουμε στο Europa League έτσι κι αλλιώς;;
Αν αυτοί αγωνιστούν με την Schalke, και καταδικαστούν, εμείς θα χάσουμε τα λεφτά της συμμετοχής στα play-off της U.E.F.A.;
Ό,τι να 'ναι...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
πόσο μλκ είναι οι....Ευρωπαίοι τελικά.
όλα θα γίνουν πάρα πολύ απλά, άν τιμωρηθεί ΤΩΡΑ η μέταλιστ.
και ούτε που θα πάει ποιος ούτε τπτ. σε κάθε άλλη περίπτωση όλα μπερδεύονται.....
πόσο μλκες είναι......τζάμπα μανούρα ψάχνουν....
όλα θα γίνουν πάρα πολύ απλά, άν τιμωρηθεί ΤΩΡΑ η μέταλιστ.
και ούτε που θα πάει ποιος ούτε τπτ. σε κάθε άλλη περίπτωση όλα μπερδεύονται.....
πόσο μλκες είναι......τζάμπα μανούρα ψάχνουν....
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τα πρώτα ματς των play-off διεξάγονται 20 και 21 Αυγούστου 2013 και οι επαναληπτικοί στις 27 και 28 Αυγούστου 2013. Αν η οριστική απόφαση ανακοινωθεί πριν την έναρξη των πρώτων αγώνων τότε το ποιός θα είναι αντίπαλος της Σάλκε εξαρτάται από το περιεχόμενο της απόφασης. Αν δηλαδή είναι εις βάρος της Μέταλιστ τότε τη θέση της, λογικά, θα τη πάρει ο ΠΑΟΚ, ο οποίος θα αντιμετωπίσει στα play-off του CL την Σάλκε. Αυτό καταλαβαίνω ....
Τα πρώτα ματς των play-off θα γίνουν σε 7 ημέρες από σήμερα. Αν όπως λένε και μερικοί φίλοι, η απόφαση από το κασ ανακοινώνεται μέσα σε 2 μέρες τότε χρονικά μας παίρνει. Αν όμως προκύψουν ρητορικού και ακαδημαϊκού τύπου χρονοκαθυστερήσεις τότε ..... δε ξέρω :S
Τα πρώτα ματς των play-off θα γίνουν σε 7 ημέρες από σήμερα. Αν όπως λένε και μερικοί φίλοι, η απόφαση από το κασ ανακοινώνεται μέσα σε 2 μέρες τότε χρονικά μας παίρνει. Αν όμως προκύψουν ρητορικού και ακαδημαϊκού τύπου χρονοκαθυστερήσεις τότε ..... δε ξέρω :S
-
arrwstos
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τόσο διάβασμα που έριξα σχετικά με τον ευρωπαικό αθλητικό νόμο, εύκολα κάνω μαθήματα σε φοιτητές νομικής σ' αυτόν τον τομέα. Οικονομικότερες τιμές για αιτήσεις συμμετοχής στα courses μέχρι αύριο στις 15:00. Ως το ξεκίνημα τις εξεταστικής θα 'στε τζιμάνια λαίμαι.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Έτσι ακριβώς.arrwstos έγραψε:Τόσο διάβασμα που έριξα σχετικά με τον ευρωπαικό αθλητικό νόμο, εύκολα κάνω μαθήματα σε φοιτητές νομικής σ' αυτόν τον τομέα. Οικονομικότερες τιμές για αιτήσεις συμμετοχής στα courses μέχρι αύριο στις 15:00. Ως το ξεκίνημα τις εξεταστικής θα 'στε τζιμάνια λαίμαι.
Μετά που θα πας για κάνα 5χ5 με την παρέα σου, θα ξέρεις όλους τους κανόνες απ'έξω και θα πουλάς τρελίτσα.
Εκπαιδεύει και επιμορφώνει τον φίλαθλο η U.E.F.A. τελικά!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν περιμενα κτ , δεν περιμενω...και εφοσον υπαρχει δυναατοτητα να πανε σε εφεση ή σε αλλο δικαστηριο τεσπα τελος η σεμνη τελετη.....προσοχη γιατι η μακαμπι δαγκωνει
- dimitrissss
- Δημοσιεύσεις: 626
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κι εγώ αυτό πιστεύω. Ότι η ομάδα πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα για Μακάμπι, η κλήρωση ήταν κακή σε σχέση με τα χωριά που υπήρχαν, οι αγώνες θα είναι δύσκολοι και τυχόν αποκλεισμός θα είναι το απόλυτο πισωγύρισμα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ας παρουμε τουλχιστον εκδικηση για το 2004
ποια μακαμπι χωριο ειναι και αυτο
ποια μακαμπι χωριο ειναι και αυτο
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Λοιπόν να μην ακούω τρελά πράγματα, η uefa είναι οσία και παρθένα

τα ρεπορτάζ που ανεβάζουν όλοι είναι από τα σάιτ της Ουκρανίας, γράφουν τώρα δεν έγιναν δεχτές οι ενστάσεις του Π.Α.Ο.Κ. είδατε πουθενά καμία ανακοίνωση από την uefa που να λέει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν υπομονή μέχρι το βράδυ ή μέχρι αύριο, θα έχουμε απόφαση και θα δούμε, λογικά μακάμπι περνάει μπάι και εμείς παίζουμε με την Σάλκε
τα ρεπορτάζ που ανεβάζουν όλοι είναι από τα σάιτ της Ουκρανίας, γράφουν τώρα δεν έγιναν δεχτές οι ενστάσεις του Π.Α.Ο.Κ. είδατε πουθενά καμία ανακοίνωση από την uefa που να λέει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν υπομονή μέχρι το βράδυ ή μέχρι αύριο, θα έχουμε απόφαση και θα δούμε, λογικά μακάμπι περνάει μπάι και εμείς παίζουμε με την Σάλκε
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
εχουμε τις ζεστες, εχουμε και την ουεφα να μας εχει καψει το f5 απο το πρωι.
εγκαταλειπω εγω. οτι θελουν ας αποφασισουν πλεον. αι σιχτιρ πια. μας σκασαν.
εγκαταλειπω εγω. οτι θελουν ας αποφασισουν πλεον. αι σιχτιρ πια. μας σκασαν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πιστεύω ότι σιγά - σιγά συνειδητοποιύν όλοι το μέγεθος της σαπίλας που διοικεί την Ευρώπη. Είναι πολύ πιο σάπιοι από εμάς. Αυτοί άλλωστε κινούν τα νήματα... Το μόνο που μπορεί να μας σώσει είξαι ότι οι Εβραίοι έχουν συμφέρον να παίξουμε Ch.L. διαφορετκά θα είμασταν ήδη τελειώμενοι.
- dimitrissss
- Δημοσιεύσεις: 626
- Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:36
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μα οι ενστάσεις του ΠΑΟΚ απορρίφθηκαν εκ των πραγμάτων: Η πρώτη ήταν για μη διεξαγωγη του αγώνα ρεβάνς (η ρεβάνς όμως έγινε) και η δεύτερη ήταν για να συμπεριληφθεί ο ΠΑΟΚ στην κλήρωση των πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ (και ο ΠΑΟΚ δεν μπήκε στην κληρωτίδα). Συνεπώς τι ακριβώς απορρίφθηκε σήμερα;GoMaRoS έγραψε:Λοιπόν να μην ακούω τρελά πράγματα, η uefa είναι οσία και παρθένα![]()
![]()
τα ρεπορτάζ που ανεβάζουν όλοι είναι από τα σάιτ της Ουκρανίας, γράφουν τώρα δεν έγιναν δεχτές οι ενστάσεις του Π.Α.Ο.Κ. είδατε πουθενά καμία ανακοίνωση από την uefa που να λέει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν υπομονή μέχρι το βράδυ ή μέχρι αύριο, θα έχουμε απόφαση και θα δούμε, λογικά μακάμπι περνάει μπάι και εμείς παίζουμε με την Σάλκε
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Η πρώτη ναι απορρίφθηκε, αφού εγινε το παιχνήδι κανονικά, η δεύτερη δεν θα έλεγα ότι απορρίφθηκε, αφού μπήκε αστερίσκος στην κλήρωσηdimitrissss έγραψε:Μα οι ενστάσεις του ΠΑΟΚ απορρίφθηκαν εκ των πραγμάτων: Η πρώτη ήταν για μη διεξαγωγη του αγώνα ρεβάνς (η ρεβάνς όμως έγινε) και η δεύτερη ήταν για να συμπεριληφθεί ο ΠΑΟΚ στην κλήρωση των πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ (και ο ΠΑΟΚ δεν μπήκε στην κληρωτίδα). Συνεπώς τι ακριβώς απορρίφθηκε σήμερα;GoMaRoS έγραψε:Λοιπόν να μην ακούω τρελά πράγματα, η uefa είναι οσία και παρθένα![]()
![]()
τα ρεπορτάζ που ανεβάζουν όλοι είναι από τα σάιτ της Ουκρανίας, γράφουν τώρα δεν έγιναν δεχτές οι ενστάσεις του Π.Α.Ο.Κ. είδατε πουθενά καμία ανακοίνωση από την uefa που να λέει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν υπομονή μέχρι το βράδυ ή μέχρι αύριο, θα έχουμε απόφαση και θα δούμε, λογικά μακάμπι περνάει μπάι και εμείς παίζουμε με την Σάλκε
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
απορρίφθηκε ,αν δεν ειχε απορριφθεί τοτε σε πιθανή τιμωρία της μεταλιστ θα παίζαμε 1000% με σαλκε,τωρα και να τιμωρηθεί δεν είμαστε σίγοροιGoMaRoS έγραψε:Η πρώτη ναι απορρίφθηκε, αφού εγινε το παιχνήδι κανονικά, η δεύτερη δεν θα έλεγα ότι απορρίφθηκε, αφού μπήκε αστερίσκος στην κλήρωσηdimitrissss έγραψε:Μα οι ενστάσεις του ΠΑΟΚ απορρίφθηκαν εκ των πραγμάτων: Η πρώτη ήταν για μη διεξαγωγη του αγώνα ρεβάνς (η ρεβάνς όμως έγινε) και η δεύτερη ήταν για να συμπεριληφθεί ο ΠΑΟΚ στην κλήρωση των πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ (και ο ΠΑΟΚ δεν μπήκε στην κληρωτίδα). Συνεπώς τι ακριβώς απορρίφθηκε σήμερα;GoMaRoS έγραψε:Λοιπόν να μην ακούω τρελά πράγματα, η uefa είναι οσία και παρθένα![]()
![]()
τα ρεπορτάζ που ανεβάζουν όλοι είναι από τα σάιτ της Ουκρανίας, γράφουν τώρα δεν έγιναν δεχτές οι ενστάσεις του Π.Α.Ο.Κ. είδατε πουθενά καμία ανακοίνωση από την uefa που να λέει κάτι τέτοιο;
Λοιπόν υπομονή μέχρι το βράδυ ή μέχρι αύριο, θα έχουμε απόφαση και θα δούμε, λογικά μακάμπι περνάει μπάι και εμείς παίζουμε με την Σάλκε