Εφόσον υπάρχει καταδίκη από το κασ, πλέον δεν είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της ουέφα η επιβολή τιμωρίας;
άρα εφόσον η ουέφα επιβάλλει μια τιμωρία με βάση την 1η απόφαση του κασ, πόσο δύσκολο θα είναι απλά να επικυρώσουν την τιμωρία που ουσιαστικά αυτοί πρότειναν (απο την στιγμή που έκριναν τη Μέταλιστ ένοχη και την έστειλαν στην ουέφα);
άλλωστε μην ξεχνάτε ότι το κασ συνήθως αποφασίζει μέσα σε 1-2 ημέρες και μάλιστα οι 5 ημέρες που είχαν κάνει για να εξετάσουν το θέμα της μέταλιστ θεωρήθηκαν πολλές.....