Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

ΠΑΟΚ στα ευκολα, ΠΑΟΚαρα στα δυσκολα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

MANIAKOS έγραψε:καλο ειναι οχι κουμπαν. μτελ αβιβ///

:oops: :oops: :oops: δεν τους ηθελα κακη κληρωση σχετικα με τα αλλα χωρια//// εννοειται ειμαστε φαβορι αλλα πρεπει να το δειξουμε..
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από che4 »

τη μακαμπι την εχουμε για πλακα αυτη απο μεταλιστ θα ετρωγε 5 απο ημιχρονο


αλλα δε μενδιαφερει το θεμα .... διαβαζοντας πολλα σημερα ολοι θεωρουν δεδομενο οτι αν αποκλειστει η μεταλιστ θα παιξουμε με σαλκε μονο εμεις εδω στο φορουμ φοβομαστε οτι παρα τον αποκλεισμο δε θα παιξουμε τσου λου οποτε εκδρομη στο γκελσενκιρχεν και οι εβραιοι μπαι ευρωπα γιαυτο χαιρονται για την κληρωση αν δεν καταλαβατε


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι

Δημοσίευση από karlat85 »

Μην πιστεύεις ποτε ΑΡΔ , αυτοι λέγαν ότι σήμερα θα είχε διπλό όνομα το μπαλάκι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Παρ 09 Αύγ 2013, 18:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17916
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

νταξ :D , δεν είναι και τόσο εύκολη αντίπαλος ρε παιδιά.

άλλωστε, ιστορικά μόνο πίκρα μας ταϊζει. καλό προπονητή έχει, μερικούς καλούς παίχτες έχει και ακόμα περισσότερο, έχει δυνατή έδρα και γεμάτο γήπεδο :twisted: . γαυροβάζελοι έχουν ρουφήξει τρίμπαλα απο δαύτους.

αλλά, σίγουρα ένας σοβαρός ΠΑΟΚ, περνάει :P

επίσης, ένας άριστος (και τυχερός λιγάκι) ΠΑΟΚ, ίσως να περνάει και την πρώην του νυν.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Parolos »

Συγκεντρωνόμαστε στους συγγενείς της Παπαναστασίου προς το παρόν..
Οκ πρωταθλήτρια Ισραήλ κλπ.. αλλά ρε παίδες ο καλός ΠΑΟΚ αυτούς τους ρίχνουμε ένα 3μπαλο εκεί μέσα στο ρελαντί.. τι συζητάμε τώρα??
Έναν Zahavi έχουν δλδ θα τρελαθούμε?
Εαν δεν περάσουμε αυτήν την ομάδα τότε δεν αξίζουμε ευρώπη ούτε γι αστείο.. απλά τα πράγματα..
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από karlat85 »

quest que cest zahavi :D :D :D

Ελα τωρα ,ποια μακαμπι,λιγο σοβαροί αν είμαστε θα τακαταφέρουμε,πρωτο παιχνιδι Τούμπα?
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17916
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από K_geo »

zahavi, mane, carlos garcia και αυτός ο Prica φαίνονται αρκετά καλοί. βέβαια όντως, δεν είναι και ΟΙ παιχταράδες, αλλά είναι καλοί παίχτες.

και ο τερμάρης τους φαίνεται να έχει καλή καριέρα με πολλές γεμάτες χρονιές σε 1η Ισπανίας.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από shark4 »

Μια χαρα ειναι η κληρωση ...Δηλάδη αυτοι που ηταν στο γκρουπ των αδυνατων τι να πουν... Εχουν 2-3 παικτες οκ... Ως εκει .. Και εμεις δεν θα παμε να παιξουμε με τον Φωτακη , τον Πελκα και τον Παπαζογλου...

Στοιχειωδη σοβαροτητα και προσηλωση στο πλανο του Ολλανδου να δειξουμε και περναμε ...

Το εχουμε κανει μειζον ζητημα ...Και στο κατω-κατω της γραφης αν δεν μπορεις να περασεις και αυτους , ε τοτε αστα να πανε στο διαολο...

Λες και μας εκατσε να παιξουμε με την Μπαρτσελονα....

Χαλαρα τους εχουμε τους εκπροσωπους της φυλης του Αυναν....


Υ.Γ. Πως το ειχε πει εκεινο το ωραιο ο Παμπλο ? 8-)
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2614
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από hitman »

Όπως γράφουν οι Ουκρανοί, κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε τον Κούλη στην Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4305
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι

Δημοσίευση από karlat85 »

Σαν να λεμε δηλαδή:"το λένε και θ δικοι σας"
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ο καζανας ειναι τραυματιας παντως...

για μ τελ αβιβ...ειναι επικινδυνη ομαδα...ειχε κτ χωρια που τα περνουσε και ο βλανταν με την κ 20///τωρα παιζουμε με σοβαρο αντιπαλο
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από paok87 »

Κλασσική κλήρωση ΠΑΟΚ... :evil: Θέλει πολλή προσοχή. Θετικό ότι παίζουμε εκτός τον πρώτο αγώνα. Θετικό επίσης και ποιός κάθεται στον πάγκο της :mrgreen:

Την Μέταλιστ την βλέπω να τρώει ποινή με αναστολή. Και όλα ρόδινα στο βρωμοβασίλειο της ουέφα.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από stelyk »

Σάλκε: «Xωρίς ματς!»

Την στιγμή που τα Ουκρανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο ΠΑΟΚ ενημερώθηκε από την UEFA πως αν τιμωρηθεί η Μέταλιστ θα πάρει την θέση της στο Champion League και θα παίξει αυτός κατά της Σάλκε (κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τον Δικέφαλο ως τώρα) στο Γκέζελιρχεν δηλώνουν σίγουροι ότι δεν θα παίξουν με τον ΠΑΟΚ!

Ο μάνατζερ της Σάλκε Χορστ Χελντ πριν από λίγο σε (Παρασκευή) Συνέντευξη Τύπου δήλωσε: «Η πιθανότητα να τιμωρηθεί η Μέταλιστ είναι για μένα στο 0%! Ωστόσο αν αυτό γίνει τότε θα περάσουμε στους ομίλους χωρίς να δώσουμε αγώνα», δήλωσε ο Χελντ.

Να σημειώσουμε ότι η Σάλκε θεωρείται μία ομάδα με σημαντικές άκρες στην UEFA καθώς πρώην στελέχη της βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.

inpaok.com

υπομονη ως την τριτη δεν ξερουν τι τους γινετε και αναπαραγαγουν οτι βρουν...

:pano:
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Kourdos »

Μα ρε παιδια:

1) αποκλειστηκαμε σε δυο αγωνες

2) προχωρησε η Μεταλιστ

3) κληρωθηκε με Σαλκε

4) τιμωρειται με αποκλεισμο

5) περναει χωρις αγωνα η Σαλκε

Εμεις που κολλαμε πλεον σε αυτο;;;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”