Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
MANIAKOS έγραψε:καλο ειναι οχι κουμπαν. μτελ αβιβ///
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
τη μακαμπι την εχουμε για πλακα αυτη απο μεταλιστ θα ετρωγε 5 απο ημιχρονο
αλλα δε μενδιαφερει το θεμα .... διαβαζοντας πολλα σημερα ολοι θεωρουν δεδομενο οτι αν αποκλειστει η μεταλιστ θα παιξουμε με σαλκε μονο εμεις εδω στο φορουμ φοβομαστε οτι παρα τον αποκλεισμο δε θα παιξουμε τσου λου οποτε εκδρομη στο γκελσενκιρχεν και οι εβραιοι μπαι ευρωπα γιαυτο χαιρονται για την κληρωση αν δεν καταλαβατε

αλλα δε μενδιαφερει το θεμα .... διαβαζοντας πολλα σημερα ολοι θεωρουν δεδομενο οτι αν αποκλειστει η μεταλιστ θα παιξουμε με σαλκε μονο εμεις εδω στο φορουμ φοβομαστε οτι παρα τον αποκλεισμο δε θα παιξουμε τσου λου οποτε εκδρομη στο γκελσενκιρχεν και οι εβραιοι μπαι ευρωπα γιαυτο χαιρονται για την κληρωση αν δεν καταλαβατε
Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι
Μην πιστεύεις ποτε ΑΡΔ , αυτοι λέγαν ότι σήμερα θα είχε διπλό όνομα το μπαλάκι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος karlat85 την Παρ 09 Αύγ 2013, 18:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
νταξ
, δεν είναι και τόσο εύκολη αντίπαλος ρε παιδιά.
άλλωστε, ιστορικά μόνο πίκρα μας ταϊζει. καλό προπονητή έχει, μερικούς καλούς παίχτες έχει και ακόμα περισσότερο, έχει δυνατή έδρα και γεμάτο γήπεδο
. γαυροβάζελοι έχουν ρουφήξει τρίμπαλα απο δαύτους.
αλλά, σίγουρα ένας σοβαρός ΠΑΟΚ, περνάει
επίσης, ένας άριστος (και τυχερός λιγάκι) ΠΑΟΚ, ίσως να περνάει και την πρώην του νυν.
άλλωστε, ιστορικά μόνο πίκρα μας ταϊζει. καλό προπονητή έχει, μερικούς καλούς παίχτες έχει και ακόμα περισσότερο, έχει δυνατή έδρα και γεμάτο γήπεδο
αλλά, σίγουρα ένας σοβαρός ΠΑΟΚ, περνάει
επίσης, ένας άριστος (και τυχερός λιγάκι) ΠΑΟΚ, ίσως να περνάει και την πρώην του νυν.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Συγκεντρωνόμαστε στους συγγενείς της Παπαναστασίου προς το παρόν..
Οκ πρωταθλήτρια Ισραήλ κλπ.. αλλά ρε παίδες ο καλός ΠΑΟΚ αυτούς τους ρίχνουμε ένα 3μπαλο εκεί μέσα στο ρελαντί.. τι συζητάμε τώρα??
Έναν Zahavi έχουν δλδ θα τρελαθούμε?
Εαν δεν περάσουμε αυτήν την ομάδα τότε δεν αξίζουμε ευρώπη ούτε γι αστείο.. απλά τα πράγματα..
Οκ πρωταθλήτρια Ισραήλ κλπ.. αλλά ρε παίδες ο καλός ΠΑΟΚ αυτούς τους ρίχνουμε ένα 3μπαλο εκεί μέσα στο ρελαντί.. τι συζητάμε τώρα??
Έναν Zahavi έχουν δλδ θα τρελαθούμε?
Εαν δεν περάσουμε αυτήν την ομάδα τότε δεν αξίζουμε ευρώπη ούτε γι αστείο.. απλά τα πράγματα..
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
quest que cest zahavi
Ελα τωρα ,ποια μακαμπι,λιγο σοβαροί αν είμαστε θα τακαταφέρουμε,πρωτο παιχνιδι Τούμπα?
Ελα τωρα ,ποια μακαμπι,λιγο σοβαροί αν είμαστε θα τακαταφέρουμε,πρωτο παιχνιδι Τούμπα?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
zahavi, mane, carlos garcia και αυτός ο Prica φαίνονται αρκετά καλοί. βέβαια όντως, δεν είναι και ΟΙ παιχταράδες, αλλά είναι καλοί παίχτες.
και ο τερμάρης τους φαίνεται να έχει καλή καριέρα με πολλές γεμάτες χρονιές σε 1η Ισπανίας.
και ο τερμάρης τους φαίνεται να έχει καλή καριέρα με πολλές γεμάτες χρονιές σε 1η Ισπανίας.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μια χαρα ειναι η κληρωση ...Δηλάδη αυτοι που ηταν στο γκρουπ των αδυνατων τι να πουν... Εχουν 2-3 παικτες οκ... Ως εκει .. Και εμεις δεν θα παμε να παιξουμε με τον Φωτακη , τον Πελκα και τον Παπαζογλου...
Στοιχειωδη σοβαροτητα και προσηλωση στο πλανο του Ολλανδου να δειξουμε και περναμε ...
Το εχουμε κανει μειζον ζητημα ...Και στο κατω-κατω της γραφης αν δεν μπορεις να περασεις και αυτους , ε τοτε αστα να πανε στο διαολο...
Λες και μας εκατσε να παιξουμε με την Μπαρτσελονα....
Χαλαρα τους εχουμε τους εκπροσωπους της φυλης του Αυναν....
Υ.Γ. Πως το ειχε πει εκεινο το ωραιο ο Παμπλο ?
Στοιχειωδη σοβαροτητα και προσηλωση στο πλανο του Ολλανδου να δειξουμε και περναμε ...
Το εχουμε κανει μειζον ζητημα ...Και στο κατω-κατω της γραφης αν δεν μπορεις να περασεις και αυτους , ε τοτε αστα να πανε στο διαολο...
Λες και μας εκατσε να παιξουμε με την Μπαρτσελονα....
Χαλαρα τους εχουμε τους εκπροσωπους της φυλης του Αυναν....
Υ.Γ. Πως το ειχε πει εκεινο το ωραιο ο Παμπλο ?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Όπως γράφουν οι Ουκρανοί, κατά πάσα πιθανότητα θα δούμε τον Κούλη στην Τούμπα.
Re: Απ: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατι
Σαν να λεμε δηλαδή:"το λένε και θ δικοι σας"
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
ο καζανας ειναι τραυματιας παντως...
για μ τελ αβιβ...ειναι επικινδυνη ομαδα...ειχε κτ χωρια που τα περνουσε και ο βλανταν με την κ 20///τωρα παιζουμε με σοβαρο αντιπαλο
για μ τελ αβιβ...ειναι επικινδυνη ομαδα...ειχε κτ χωρια που τα περνουσε και ο βλανταν με την κ 20///τωρα παιζουμε με σοβαρο αντιπαλο
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Κλασσική κλήρωση ΠΑΟΚ...
Θέλει πολλή προσοχή. Θετικό ότι παίζουμε εκτός τον πρώτο αγώνα. Θετικό επίσης και ποιός κάθεται στον πάγκο της
Την Μέταλιστ την βλέπω να τρώει ποινή με αναστολή. Και όλα ρόδινα στο βρωμοβασίλειο της ουέφα.
Την Μέταλιστ την βλέπω να τρώει ποινή με αναστολή. Και όλα ρόδινα στο βρωμοβασίλειο της ουέφα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σάλκε: «Xωρίς ματς!»
Την στιγμή που τα Ουκρανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο ΠΑΟΚ ενημερώθηκε από την UEFA πως αν τιμωρηθεί η Μέταλιστ θα πάρει την θέση της στο Champion League και θα παίξει αυτός κατά της Σάλκε (κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τον Δικέφαλο ως τώρα) στο Γκέζελιρχεν δηλώνουν σίγουροι ότι δεν θα παίξουν με τον ΠΑΟΚ!
Ο μάνατζερ της Σάλκε Χορστ Χελντ πριν από λίγο σε (Παρασκευή) Συνέντευξη Τύπου δήλωσε: «Η πιθανότητα να τιμωρηθεί η Μέταλιστ είναι για μένα στο 0%! Ωστόσο αν αυτό γίνει τότε θα περάσουμε στους ομίλους χωρίς να δώσουμε αγώνα», δήλωσε ο Χελντ.
Να σημειώσουμε ότι η Σάλκε θεωρείται μία ομάδα με σημαντικές άκρες στην UEFA καθώς πρώην στελέχη της βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
inpaok.com
υπομονη ως την τριτη δεν ξερουν τι τους γινετε και αναπαραγαγουν οτι βρουν...

Την στιγμή που τα Ουκρανικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο ΠΑΟΚ ενημερώθηκε από την UEFA πως αν τιμωρηθεί η Μέταλιστ θα πάρει την θέση της στο Champion League και θα παίξει αυτός κατά της Σάλκε (κάτι που δεν επιβεβαιώνεται από τον Δικέφαλο ως τώρα) στο Γκέζελιρχεν δηλώνουν σίγουροι ότι δεν θα παίξουν με τον ΠΑΟΚ!
Ο μάνατζερ της Σάλκε Χορστ Χελντ πριν από λίγο σε (Παρασκευή) Συνέντευξη Τύπου δήλωσε: «Η πιθανότητα να τιμωρηθεί η Μέταλιστ είναι για μένα στο 0%! Ωστόσο αν αυτό γίνει τότε θα περάσουμε στους ομίλους χωρίς να δώσουμε αγώνα», δήλωσε ο Χελντ.
Να σημειώσουμε ότι η Σάλκε θεωρείται μία ομάδα με σημαντικές άκρες στην UEFA καθώς πρώην στελέχη της βρίσκονται στην Ευρωπαϊκή Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
inpaok.com
υπομονη ως την τριτη δεν ξερουν τι τους γινετε και αναπαραγαγουν οτι βρουν...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μα ρε παιδια:
1) αποκλειστηκαμε σε δυο αγωνες
2) προχωρησε η Μεταλιστ
3) κληρωθηκε με Σαλκε
4) τιμωρειται με αποκλεισμο
5) περναει χωρις αγωνα η Σαλκε
Εμεις που κολλαμε πλεον σε αυτο;;;
1) αποκλειστηκαμε σε δυο αγωνες
2) προχωρησε η Μεταλιστ
3) κληρωθηκε με Σαλκε
4) τιμωρειται με αποκλεισμο
5) περναει χωρις αγωνα η Σαλκε
Εμεις που κολλαμε πλεον σε αυτο;;;