Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Lawrence - Δεληγιαννίδης, όπως πέρυσι στο φιλικό με Ξάνθη.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από K_geo »

"άντε να δούμε και σε τί κατάσταση είναι ο Κωνσταντινίδης"............ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ρε την Παντέλο το σκυλί το μαύρο :lol: :lol: :lol: :lol:

και στο καπάκι μπαίνω ινπαοκ και βλέπω τίτλο " Πρεμιέρα...Κωνσταντινίδη" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

Με την είσοδο του Βούκιτς ( ο Γιάννου ούτε φάνηκε εννοείται) ανέβηκε αισθητά η ομάδα και είμαστε πολύ καλύτεροι.

Το Β ημίχρονο έχει φάσεις αρκετές, θα τις δείτε στο βίντεο πιο μετά..

ΕΝΤΙΤ. Ωραίο κρέμασμα από Ολίσε.... :opaokara: :opaokara: :opaokara:

2-0
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ολίσε παικτάρα!
(δεξιά δεν παίζει;)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

Nαι

Ο Λόρενς έχει πάει πολύ καλά, κουβάλησε πολύ μπάλα και μοίρασε ταυτόχρονα.
Το ξαναλέω, με Βούκιτς πάντως κάναμε καλό παιχνίδι στο Β.
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

μοικανε κανε μια καλη αναλυση στο πως ειδες τον τσεχο και τι να περιμενουμε απο αυτον.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

Μόλις πριν λίγο έβγαλε μια μπαλιά μέσα στην μεγάλη περιοχή ενώ ήταν κλεισμένος και χωρίς να έχει δει τον συμπαίκτη του.
Θέλει χρόνο αυτός αρκετό, είναι παικτούρα, θέλει και να βάλει ένα γκολ να πάρει λίγο μπρος, θέλει και παιχνίδια...
Υπομονή πρέπει να κάνουμε, προσπαθεί πολύ πάντως και στις προπονήσεις, μα πολύ...

Σήμερα πάντως πήγε καλά....

Έμαθα πως ένας ΒΛΑΚΑΣ αρδ σήμερα είπε ότι είναι γατί αφού το "έμπειρο" μάτι του διέκρινε τόσα πολλά στα 10 λεπτά που τον είδε με την Μεταλιστ...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από stelyk »

εν ολιγης θα παιξει στον ΠΑΟΚ για θα μας τον παρουν πισω χωρις να προλαβει να δειξει κατι?
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Ο κάτσε έτρεξε, ο λορενς κράτησε και μοίρασε, ο τζανδαρης θύμισε κατσουρανη, ο σπυροπουλος ηταν εκει που έπρεπε, δεληγιαννιδης πολυ καλός, ο κωνσταντινιδης φτάνει τους υπόλοιπους κ σφεντονα, ο νεσινντ καλουτσικος αλλα πολυ βαρύς, παρά πολυ, λοπεζ σταθερός, σεκου έκανε πλάκα τον υψηλό και τον οκοντο, κ ο πελκας είναι για δανεικός μαζί με γιαννου. Κρίμα για κατσικα αλλα δυστυχώς τόσο επιρρεπής που πρέπει να πάρουμε κι άλλο μπακ. Σφεντονα κ καλοσ κ ο ποποβιτς.
Αυτα τα συμπεράσματα μου απο το φιλικό.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από moican4 »

stelyk έγραψε:εν ολιγης θα παιξει στον ΠΑΟΚ για θα μας τον παρουν πισω χωρις να προλαβει να δειξει κατι?
Μην αγχώνεσαι, ας παίξει πρώτα και δεν θα φύγει... 8-)

Τα λεμέ από το σπίτι τα υπόλοιπα...
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από eliask »

Δεν έβρισκα το νήμα του Τσανδαρη... Οπότε θα το γράψω εδώ....

Παληκαρε κατι γατακια που φοράνε την φανέλα της ομάδας αυτής τους έχεις για πρωινό. Συνέχισε έτσι!
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Odi »

Ο Σπυρόπουλος έδειξε έτοιμος,ο Λόρενς έπαιξε με πάθος και θέληση για να πάρει φανέλα βασικού,Πόποβιτς,Κωνσταντινίδης,Δεληγιαννίδης είναι οι μικροί που θα παίξουν μπάλα 100%.Ο Κάτσε ψιλοαόρατος,ο Σκόνδρας το ίδιο,ο Λόπεθ καλός για εναλλακτική.

Από εκεί και πέρα Βούκιτς και Ολίσε ήταν πολύ καλοί.Ο Ολίσε ειδικά πιστεύω πως δεν ξεκινάει βασικός λόγω τακτικής απειθαρχίας,αλλά σίγουρα είναι μια κλάση πάνω από τον Γεωργιάδη.

Ο Τσέχος βαρύς ακόμη,αλλά κράτησε και μοίρασε την μπάλα,ήταν μέσα στις φάσεις αν και μονίμως ένα κλικ πιο πίσω.Θέλει παιχνίδια για να βρει ρυθμό.

Την Τετάρτη παίξτε ακριβές σκορ 1-3 να βγάλετε χρήμα.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Λες ρε φίλε να μας τρελάνει η ΠΑΟΚάρα την Τετάρτη; :) :pano: :opaokara:

Μόνο με ένα 4-3-3 πάντως μπορούμε να διεκδικήσουμε τις λίγες ελπίδες μας.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Odi »

Το πιστεύω και το βασίζω στο γεγονός πως αυτοί θα μπούνε χαλαρά.Τους κάνεις το 0-1 και εάν γίνει αυτό έχουμε περάσει.Πειθαρχία θέλει και πίστη.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από markos4 »

Moican οτι ηταν καλοι ο βουκιτς και ο λορενς εμενα δεν μου λεει τιποτα,
οταν οι αντιπαλοι τους ειναι κατι παιδακια μιας ομαδας μικροτερης κατηγοριας.
Αυτα τα φιλικα ειναι για να περνουν συμμετοχη αυτοι που προερχονται απο τραυματισμους
και τους πιτσιρικαδες μας για να ελεγχει η κατασταση τους.
Αλιμονο αν λεμε οτι ο βουκιτς αλλαξε τον ρυθμο με τον γαζωρο.

Εκτος αν θελεις να μας προετοιμασεις για κατι αλλο...(10αρι γιοκ;) :D
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”