Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Lawrence - Δεληγιαννίδης, όπως πέρυσι στο φιλικό με Ξάνθη.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
"άντε να δούμε και σε τί κατάσταση είναι ο Κωνσταντινίδης"............
ρε την Παντέλο το σκυλί το μαύρο

και στο καπάκι μπαίνω ινπαοκ και βλέπω τίτλο " Πρεμιέρα...Κωνσταντινίδη"

και στο καπάκι μπαίνω ινπαοκ και βλέπω τίτλο " Πρεμιέρα...Κωνσταντινίδη"
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Με την είσοδο του Βούκιτς ( ο Γιάννου ούτε φάνηκε εννοείται) ανέβηκε αισθητά η ομάδα και είμαστε πολύ καλύτεροι.
Το Β ημίχρονο έχει φάσεις αρκετές, θα τις δείτε στο βίντεο πιο μετά..
ΕΝΤΙΤ. Ωραίο κρέμασμα από Ολίσε....
2-0
Το Β ημίχρονο έχει φάσεις αρκετές, θα τις δείτε στο βίντεο πιο μετά..
ΕΝΤΙΤ. Ωραίο κρέμασμα από Ολίσε....
2-0
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Nαι
Ο Λόρενς έχει πάει πολύ καλά, κουβάλησε πολύ μπάλα και μοίρασε ταυτόχρονα.
Το ξαναλέω, με Βούκιτς πάντως κάναμε καλό παιχνίδι στο Β.
Ο Λόρενς έχει πάει πολύ καλά, κουβάλησε πολύ μπάλα και μοίρασε ταυτόχρονα.
Το ξαναλέω, με Βούκιτς πάντως κάναμε καλό παιχνίδι στο Β.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
μοικανε κανε μια καλη αναλυση στο πως ειδες τον τσεχο και τι να περιμενουμε απο αυτον.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μόλις πριν λίγο έβγαλε μια μπαλιά μέσα στην μεγάλη περιοχή ενώ ήταν κλεισμένος και χωρίς να έχει δει τον συμπαίκτη του.
Θέλει χρόνο αυτός αρκετό, είναι παικτούρα, θέλει και να βάλει ένα γκολ να πάρει λίγο μπρος, θέλει και παιχνίδια...
Υπομονή πρέπει να κάνουμε, προσπαθεί πολύ πάντως και στις προπονήσεις, μα πολύ...
Σήμερα πάντως πήγε καλά....
Έμαθα πως ένας ΒΛΑΚΑΣ αρδ σήμερα είπε ότι είναι γατί αφού το "έμπειρο" μάτι του διέκρινε τόσα πολλά στα 10 λεπτά που τον είδε με την Μεταλιστ...
Θέλει χρόνο αυτός αρκετό, είναι παικτούρα, θέλει και να βάλει ένα γκολ να πάρει λίγο μπρος, θέλει και παιχνίδια...
Υπομονή πρέπει να κάνουμε, προσπαθεί πολύ πάντως και στις προπονήσεις, μα πολύ...
Σήμερα πάντως πήγε καλά....
Έμαθα πως ένας ΒΛΑΚΑΣ αρδ σήμερα είπε ότι είναι γατί αφού το "έμπειρο" μάτι του διέκρινε τόσα πολλά στα 10 λεπτά που τον είδε με την Μεταλιστ...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
εν ολιγης θα παιξει στον ΠΑΟΚ για θα μας τον παρουν πισω χωρις να προλαβει να δειξει κατι?
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ο κάτσε έτρεξε, ο λορενς κράτησε και μοίρασε, ο τζανδαρης θύμισε κατσουρανη, ο σπυροπουλος ηταν εκει που έπρεπε, δεληγιαννιδης πολυ καλός, ο κωνσταντινιδης φτάνει τους υπόλοιπους κ σφεντονα, ο νεσινντ καλουτσικος αλλα πολυ βαρύς, παρά πολυ, λοπεζ σταθερός, σεκου έκανε πλάκα τον υψηλό και τον οκοντο, κ ο πελκας είναι για δανεικός μαζί με γιαννου. Κρίμα για κατσικα αλλα δυστυχώς τόσο επιρρεπής που πρέπει να πάρουμε κι άλλο μπακ. Σφεντονα κ καλοσ κ ο ποποβιτς.
Αυτα τα συμπεράσματα μου απο το φιλικό.
Αυτα τα συμπεράσματα μου απο το φιλικό.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Μην αγχώνεσαι, ας παίξει πρώτα και δεν θα φύγει...stelyk έγραψε:εν ολιγης θα παιξει στον ΠΑΟΚ για θα μας τον παρουν πισω χωρις να προλαβει να δειξει κατι?
Τα λεμέ από το σπίτι τα υπόλοιπα...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Δεν έβρισκα το νήμα του Τσανδαρη... Οπότε θα το γράψω εδώ....
Παληκαρε κατι γατακια που φοράνε την φανέλα της ομάδας αυτής τους έχεις για πρωινό. Συνέχισε έτσι!
Παληκαρε κατι γατακια που φοράνε την φανέλα της ομάδας αυτής τους έχεις για πρωινό. Συνέχισε έτσι!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ο Σπυρόπουλος έδειξε έτοιμος,ο Λόρενς έπαιξε με πάθος και θέληση για να πάρει φανέλα βασικού,Πόποβιτς,Κωνσταντινίδης,Δεληγιαννίδης είναι οι μικροί που θα παίξουν μπάλα 100%.Ο Κάτσε ψιλοαόρατος,ο Σκόνδρας το ίδιο,ο Λόπεθ καλός για εναλλακτική.
Από εκεί και πέρα Βούκιτς και Ολίσε ήταν πολύ καλοί.Ο Ολίσε ειδικά πιστεύω πως δεν ξεκινάει βασικός λόγω τακτικής απειθαρχίας,αλλά σίγουρα είναι μια κλάση πάνω από τον Γεωργιάδη.
Ο Τσέχος βαρύς ακόμη,αλλά κράτησε και μοίρασε την μπάλα,ήταν μέσα στις φάσεις αν και μονίμως ένα κλικ πιο πίσω.Θέλει παιχνίδια για να βρει ρυθμό.
Την Τετάρτη παίξτε ακριβές σκορ 1-3 να βγάλετε χρήμα.
Από εκεί και πέρα Βούκιτς και Ολίσε ήταν πολύ καλοί.Ο Ολίσε ειδικά πιστεύω πως δεν ξεκινάει βασικός λόγω τακτικής απειθαρχίας,αλλά σίγουρα είναι μια κλάση πάνω από τον Γεωργιάδη.
Ο Τσέχος βαρύς ακόμη,αλλά κράτησε και μοίρασε την μπάλα,ήταν μέσα στις φάσεις αν και μονίμως ένα κλικ πιο πίσω.Θέλει παιχνίδια για να βρει ρυθμό.
Την Τετάρτη παίξτε ακριβές σκορ 1-3 να βγάλετε χρήμα.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Λες ρε φίλε να μας τρελάνει η ΠΑΟΚάρα την Τετάρτη;
Μόνο με ένα 4-3-3 πάντως μπορούμε να διεκδικήσουμε τις λίγες ελπίδες μας.
Μόνο με ένα 4-3-3 πάντως μπορούμε να διεκδικήσουμε τις λίγες ελπίδες μας.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Το πιστεύω και το βασίζω στο γεγονός πως αυτοί θα μπούνε χαλαρά.Τους κάνεις το 0-1 και εάν γίνει αυτό έχουμε περάσει.Πειθαρχία θέλει και πίστη.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Moican οτι ηταν καλοι ο βουκιτς και ο λορενς εμενα δεν μου λεει τιποτα,
οταν οι αντιπαλοι τους ειναι κατι παιδακια μιας ομαδας μικροτερης κατηγοριας.
Αυτα τα φιλικα ειναι για να περνουν συμμετοχη αυτοι που προερχονται απο τραυματισμους
και τους πιτσιρικαδες μας για να ελεγχει η κατασταση τους.
Αλιμονο αν λεμε οτι ο βουκιτς αλλαξε τον ρυθμο με τον γαζωρο.
Εκτος αν θελεις να μας προετοιμασεις για κατι αλλο...(10αρι γιοκ;)
οταν οι αντιπαλοι τους ειναι κατι παιδακια μιας ομαδας μικροτερης κατηγοριας.
Αυτα τα φιλικα ειναι για να περνουν συμμετοχη αυτοι που προερχονται απο τραυματισμους
και τους πιτσιρικαδες μας για να ελεγχει η κατασταση τους.
Αλιμονο αν λεμε οτι ο βουκιτς αλλαξε τον ρυθμο με τον γαζωρο.
Εκτος αν θελεις να μας προετοιμασεις για κατι αλλο...(10αρι γιοκ;)