Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από che4 »

Γκαρσια δυο ενέργειες δυο γκολ α ρε παμπλο γιατί να μην είσαι πέντε χρόνια νεότερος
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Equalizer »

Παίδες όποιος δεν είδε το ματς, ας μη γκρινιάζει τζάμπα.

Η ομάδα δεν δέχτηκε ουσιαστικά ουτε ΜΙΑ φάση.

Μια μπούρδα γκολ δεχτήκαμε επειδή η ΤΡΙΤΗ ομάδα του ΠΑΟΚ θεώρησε οτι το ματς είχε λήξει και τα ξυνε. Κακώς κάκιστα, αλλά δεν είναι λόγος να μιλάμε για κενά στην ομάδα. Ας τους μπινελικώσουν να μη ξαναγίνει.

Άσε που ήταν και οφ σαιντ. Κλαιν μαιν όμως.

Μια χαρά τα πήγε ο ΠΑΟΚ, χάρηκα πολύ με τον Ολίσε, τον Πάμπλο, τον Πόποβιτς που σκίζει πάτους, αλλά και τον Πέλκα που ήταν σαφώς σοβαρότερος απ οτι πέρυσι.

Έχουμε δρόμο ακόμα...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από guardian4 »

Για πες RAIN.

Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.

Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?

Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από nikolasf »

Θα ανεβούν τπτ φάσιες ή θα την βγάλουμε με ονειρώξεις;;; :lol: :lol: :lol: Ξέρει κανείς;;;;;
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από desperando »

δυστυχώς περίμενα από κάποιους ποδοσφαιριστές να μασανε σίδερα για να αποδείξουν ότι δεν πρέπει να είναι στους αναπληρωματικούς.αντιθέτως πολύ χαλαρότητα από τους περισσότερους μιας και μάλλον είδαν το ματς σαν αγγαρεία.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από paok87 »

Σε ποιούς αναφέρεσαι; Σε ρωτάω γιατί πολλοί δεν είδαν το ματς.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Equalizer »

Τηρουμενων των αναλογιων και των συνθηκων η ομαδα ηταν οκ.
Α. Το μυαλο ηταν αλλου
Β. Αθλιο γηπεδο
Γ. Βαρια ζεστη

Κατα τα λοιπα στο πρωτο μερος κατι καναμε απεναντι σε κακο αντιπαλο. Ο Σκονδρας υστερησε κατ εμε στο α.
Γενικως παροτι ειχαμε τελειως διαφορετικη ενδεκαδα κανεις δε μπορει να υποστηριξει οτι ηταν αλλα ντ αλλα και η αποδοση. Υπηρχε πλανο και νηφαλιοτητα.
Στο β πολλες οι αλλαγες ουσιαστικα παιζαμε με τα τριτα.
Αρκετοι οι καλοι, μετρημενοι οι κακοι σημερα.
Γιαννου παλι τπτ, Λορενς μετριος αλλα οχι αχρηστος, Σκονδρας μετριος.
Για τς μικρους θα δουμε...
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από hitman »

Η βασική διαφορά από το παιχνίδι με τη Νις νομίζω ήταν ότι η άμυνα έπαιζε πιο πίσω και δεν είχε ενεργό ρόλο στη δημιουργία παιχνιδιού. Επίσης ο Κάτσε σε ρόλο Λάζαρ και ο Πάμπλο σε ρόλο Τζιόλη, από τα πόδια του περνούσαν όλες οι οργανωμένες προσπάθειες. Έβγαλε ένα 40λεπτο πολύ ποιοτικό πάντως και είχε ενεργό συμμετοχή και στα 2 γκολ.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από logios »

desperando έγραψε:δυστυχώς περίμενα από κάποιους ποδοσφαιριστές να μασανε σίδερα για να αποδείξουν ότι δεν πρέπει να είναι στους αναπληρωματικούς.αντιθέτως πολύ χαλαρότητα από τους περισσότερους μιας και μάλλον είδαν το ματς σαν αγγαρεία.
Η ομάδα προσπαθεί να παίζει με τον τρόπο που θέλει ο προπονητής και είναι φυσιολογικό με το σχήμα που κατέβηκε να υπάρχει δυσαρμονία αλλά όχι νωχελικότητα όπως περιγράφεις. Το πρόβλημα ήταν ο συγχρονισμός τους και γι αυτό και το αργό τέμπο. Να προσθέσω ότι το γήπεδο ήταν χωράφι, επιεικώς.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από logios »

guardian4 έγραψε:Μας το βαλε ο μωυσιδης ή δεν καταλαβα καλα?

Μπα, καλα καταλαβα. Θελουμε ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.
guardian4 έγραψε:Για πες RAIN.

Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.

Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?

Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?


Τι να πει,τις ξέρεις ......................
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εγω απ αυτό το παιχνίδι ένα πράγμα θέλω να κρατήσω για το παιχνίδι της Τρίτης.Τη ζέστη.. ;)
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

che4 έγραψε:Γκαρσια δυο ενέργειες δυο γκολ α ρε παμπλο γιατί να μην είσαι πέντε χρόνια νεότερος
Εγώ πάλι λέω γιατί δεν πήραμε κάποιον σαν αυτόν τον γίγαντα???Έστω περίπου σαν αυτόν :?
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από guardian4 »

logios έγραψε:
guardian4 έγραψε:Μας το βαλε ο μωυσιδης ή δεν καταλαβα καλα?

Μπα, καλα καταλαβα. Θελουμε ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.
guardian4 έγραψε:Για πες RAIN.

Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.

Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?

Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?


Τι να πει,τις ξέρεις ......................

Τι εννοεις? Ειπα δεν ειδα, οχι δεν ακουσα. Να προσεχουμε πριν δυναμιτιζουμε το κλιμα γιατι ολοι εχουμε νευρα. Γκεγκε?
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από logios »

Ασε τα γκέγκε και την ίδια παρατήρηση να την κάνεις στον εαυτό σου , όταν απλά ακούγοντας τον αγώνα κάνεις υπόδειξη για αγορά σέντερ μπακ η αυτοσυγκράτηση δεν είναι το δυνατό σου σημείο.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”