Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Γκαρσια δυο ενέργειες δυο γκολ α ρε παμπλο γιατί να μην είσαι πέντε χρόνια νεότερος
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Παίδες όποιος δεν είδε το ματς, ας μη γκρινιάζει τζάμπα.
Η ομάδα δεν δέχτηκε ουσιαστικά ουτε ΜΙΑ φάση.
Μια μπούρδα γκολ δεχτήκαμε επειδή η ΤΡΙΤΗ ομάδα του ΠΑΟΚ θεώρησε οτι το ματς είχε λήξει και τα ξυνε. Κακώς κάκιστα, αλλά δεν είναι λόγος να μιλάμε για κενά στην ομάδα. Ας τους μπινελικώσουν να μη ξαναγίνει.
Άσε που ήταν και οφ σαιντ. Κλαιν μαιν όμως.
Μια χαρά τα πήγε ο ΠΑΟΚ, χάρηκα πολύ με τον Ολίσε, τον Πάμπλο, τον Πόποβιτς που σκίζει πάτους, αλλά και τον Πέλκα που ήταν σαφώς σοβαρότερος απ οτι πέρυσι.
Έχουμε δρόμο ακόμα...
Η ομάδα δεν δέχτηκε ουσιαστικά ουτε ΜΙΑ φάση.
Μια μπούρδα γκολ δεχτήκαμε επειδή η ΤΡΙΤΗ ομάδα του ΠΑΟΚ θεώρησε οτι το ματς είχε λήξει και τα ξυνε. Κακώς κάκιστα, αλλά δεν είναι λόγος να μιλάμε για κενά στην ομάδα. Ας τους μπινελικώσουν να μη ξαναγίνει.
Άσε που ήταν και οφ σαιντ. Κλαιν μαιν όμως.
Μια χαρά τα πήγε ο ΠΑΟΚ, χάρηκα πολύ με τον Ολίσε, τον Πάμπλο, τον Πόποβιτς που σκίζει πάτους, αλλά και τον Πέλκα που ήταν σαφώς σοβαρότερος απ οτι πέρυσι.
Έχουμε δρόμο ακόμα...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Για πες RAIN.
Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.
Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?
Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?
Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.
Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?
Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Θα ανεβούν τπτ φάσιες ή θα την βγάλουμε με ονειρώξεις;;;
Ξέρει κανείς;;;;;
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
δυστυχώς περίμενα από κάποιους ποδοσφαιριστές να μασανε σίδερα για να αποδείξουν ότι δεν πρέπει να είναι στους αναπληρωματικούς.αντιθέτως πολύ χαλαρότητα από τους περισσότερους μιας και μάλλον είδαν το ματς σαν αγγαρεία.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Σε ποιούς αναφέρεσαι; Σε ρωτάω γιατί πολλοί δεν είδαν το ματς.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Τηρουμενων των αναλογιων και των συνθηκων η ομαδα ηταν οκ.
Α. Το μυαλο ηταν αλλου
Β. Αθλιο γηπεδο
Γ. Βαρια ζεστη
Κατα τα λοιπα στο πρωτο μερος κατι καναμε απεναντι σε κακο αντιπαλο. Ο Σκονδρας υστερησε κατ εμε στο α.
Γενικως παροτι ειχαμε τελειως διαφορετικη ενδεκαδα κανεις δε μπορει να υποστηριξει οτι ηταν αλλα ντ αλλα και η αποδοση. Υπηρχε πλανο και νηφαλιοτητα.
Στο β πολλες οι αλλαγες ουσιαστικα παιζαμε με τα τριτα.
Αρκετοι οι καλοι, μετρημενοι οι κακοι σημερα.
Γιαννου παλι τπτ, Λορενς μετριος αλλα οχι αχρηστος, Σκονδρας μετριος.
Για τς μικρους θα δουμε...
Α. Το μυαλο ηταν αλλου
Β. Αθλιο γηπεδο
Γ. Βαρια ζεστη
Κατα τα λοιπα στο πρωτο μερος κατι καναμε απεναντι σε κακο αντιπαλο. Ο Σκονδρας υστερησε κατ εμε στο α.
Γενικως παροτι ειχαμε τελειως διαφορετικη ενδεκαδα κανεις δε μπορει να υποστηριξει οτι ηταν αλλα ντ αλλα και η αποδοση. Υπηρχε πλανο και νηφαλιοτητα.
Στο β πολλες οι αλλαγες ουσιαστικα παιζαμε με τα τριτα.
Αρκετοι οι καλοι, μετρημενοι οι κακοι σημερα.
Γιαννου παλι τπτ, Λορενς μετριος αλλα οχι αχρηστος, Σκονδρας μετριος.
Για τς μικρους θα δουμε...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Η βασική διαφορά από το παιχνίδι με τη Νις νομίζω ήταν ότι η άμυνα έπαιζε πιο πίσω και δεν είχε ενεργό ρόλο στη δημιουργία παιχνιδιού. Επίσης ο Κάτσε σε ρόλο Λάζαρ και ο Πάμπλο σε ρόλο Τζιόλη, από τα πόδια του περνούσαν όλες οι οργανωμένες προσπάθειες. Έβγαλε ένα 40λεπτο πολύ ποιοτικό πάντως και είχε ενεργό συμμετοχή και στα 2 γκολ.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Η ομάδα προσπαθεί να παίζει με τον τρόπο που θέλει ο προπονητής και είναι φυσιολογικό με το σχήμα που κατέβηκε να υπάρχει δυσαρμονία αλλά όχι νωχελικότητα όπως περιγράφεις. Το πρόβλημα ήταν ο συγχρονισμός τους και γι αυτό και το αργό τέμπο. Να προσθέσω ότι το γήπεδο ήταν χωράφι, επιεικώς.desperando έγραψε:δυστυχώς περίμενα από κάποιους ποδοσφαιριστές να μασανε σίδερα για να αποδείξουν ότι δεν πρέπει να είναι στους αναπληρωματικούς.αντιθέτως πολύ χαλαρότητα από τους περισσότερους μιας και μάλλον είδαν το ματς σαν αγγαρεία.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
guardian4 έγραψε:Μας το βαλε ο μωυσιδης ή δεν καταλαβα καλα?
Μπα, καλα καταλαβα. Θελουμε ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.
guardian4 έγραψε:Για πες RAIN.
Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.
Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?
Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?
Τι να πει,τις ξέρεις ......................
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Εγω απ αυτό το παιχνίδι ένα πράγμα θέλω να κρατήσω για το παιχνίδι της Τρίτης.Τη ζέστη.. 
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Εγώ πάλι λέω γιατί δεν πήραμε κάποιον σαν αυτόν τον γίγαντα???Έστω περίπου σαν αυτόνche4 έγραψε:Γκαρσια δυο ενέργειες δυο γκολ α ρε παμπλο γιατί να μην είσαι πέντε χρόνια νεότερος
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
logios έγραψε:guardian4 έγραψε:Μας το βαλε ο μωυσιδης ή δεν καταλαβα καλα?
Μπα, καλα καταλαβα. Θελουμε ΣΕΝΤΕΡ ΜΠΑΚ.guardian4 έγραψε:Για πες RAIN.
Γιατι εγω δεν ειδα το ματς.
Μπορεις να πεις τι αδυναμιες διεκρινες στην ομαδα?
Απο χημεια πως παει το κεντρο σε σχεση με την αμυνα και την επιθεση?
Τι να πει,τις ξέρεις ......................
Τι εννοεις? Ειπα δεν ειδα, οχι δεν ακουσα. Να προσεχουμε πριν δυναμιτιζουμε το κλιμα γιατι ολοι εχουμε νευρα. Γκεγκε?
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Ασε τα γκέγκε και την ίδια παρατήρηση να την κάνεις στον εαυτό σου , όταν απλά ακούγοντας τον αγώνα κάνεις υπόδειξη για αγορά σέντερ μπακ η αυτοσυγκράτηση δεν είναι το δυνατό σου σημείο.