Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν περίμενα τόσο καλούς τους: Κίτσιου, Γεωργιάδη, Αθανασιάδη. Ακόμη και ο Κατσικάς παίζει πολυ καλά φέτος. Πολύ καλός ήταν και ο Ολίσε. Ο Necid πρέπει να έπαθε πλάκα βλέποντας το επίπεδο της ομάδας. Πώς θα παίξει στους μισούς αγώνες;
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

Αφου ειναι καλα και βρει ρυθμο θα παιζει...τωρα ποιος θα πρωτοπαιζει ας βρει ο coach συστημα να τους χωρεσει ολους...για αυτο πλερωνεται αλλωστε...
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από panta »

Περιμένω πως και πως να δω τα στιγμιότυπα (τα γκολ :D )του αγώνα :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν ξερω...αυτοι στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ πολυ αργουν λες και το κανουν επιτηδες... :twisted:

ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΛΑΙΜΑΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ψάχνω το topic του Κίτσιου και δεν το βρίσκω. Τι έγινε;
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

Ψαξε με το 70... :mrgreen: ρε τον Κιτσιου...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από navigator11 »

Σε μια εβδομάδα από τώρα,τέτοια ώρα,θα'χει τελειώσει ένα παντελώς διαφορετικό παιχνίδι,με πολύ αλλοιώτικες των σημερινών,παραμέτρους.Δεν είναι ώρα για θριαμβολογίες,κάτι για το οποίο εγγυάται ο Στίβενς.Αυτά που είδα εγώ από τηλεοράσεως και βρίσκω εξαιρετικά ελπιδοφόρα είναι πως η ομάδα δείχνει να'χει μια ικανοποιητική για την εποχή φυσική κατάσταση και ένα καλό επίπεδο συνοχής.Στο παιχνίδι της έχει σχέδιο.Και οι παίχτες,που την απαρτίζουν κάθε φορά,διεκπεραιώνουν την αποστολή τους κάθε ένας χωρίς να ... "φλυαρούν".Μίνιμαλ καταστάσεις,που κατ'εμέ στον συλλογικό αθλητισμό είναι προαπαιτούμενο διεκδίκησης υψηλών στόχων.Ξαναφτιάχνει χαρακτήρα ο ΠΑΟΚ.Αυτό κρατάω σαν δεδομένο.

Σαλπιγγίδης συγκλονιστικός.Γουστάρει πλέον ΚΑΡΓΑ,που βρίσκεται εδώ.Τζιόλης ουσιαστικότατος,γνώμη μου πως δύσκολα θα βγαίνει απ'την 11άδα φέτος γερός να'ναι.Λάζαρ θυμίζει ξανά τον παλιό του ποιοτικό εαυτό.Κίτσιου φοβερή μαχητικότητα και σπιρτάδα στο παιχνίδι του.Ξεχώρισαν.Ο Γεωργιάδης θετικός σίγουρα,πρέπει να κάνει πολλά τέτοια παιχνίδια για να πείσει τους περισσότερούς μας νομίζω πως δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή αλάνας.Ο Ισπανός λίγα πράγματα αλλά δεν τον φοβάμαι.Θέλει το χρόνο του.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από gergeo4 »

πολυ καλη εμφανιση απο ολους..ο στεβενες εχει δειξει ηδη γιατι θεωρειτε μεγαλος προπονητης..που να περασουν κ οι μηνες κ δεσουμε παραπανω! :opaokara: μακαρι να παρουμε 1-2 παιχταραδες κ να ανεβουμε ακομα περισσοτερο!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από K_geo »

che4 έγραψε:μετα απ αυτο ας παρει οτι θελει ο γδ αρκει που εφυγε
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++@@

Σίγουρα η Νίς είναι σε πιο πρώιμο στάδιο της προετοιμασίας της απο ότι εμείς, αλλά η διαφορά δυναμικότητας που φάνηκε ειδικά μετά το 60 προσέφερε ένα θετικό στοιχείο που αναζητούσαμε και κρατάμε από τον αποψινό αγώνα : το βάθος στον πάγκο. Φαίνεται ότι αυτό μας δίνει χρόνο για τις επιπλέον προσθήκες, άρα μπορούμε να έχουμε και υπομονή. Για την ώρα πιστεύω ότι την παλεύουμε αξιοπρεπέστατα.

Αγωνιστικά μου αρέσει ο προσανατολισμός μας και γενικά αυτό που φαίνεται απο τα πρώτα μας μάτς, δλδ το pressing ψηλά, τα πολλά τρεξίματα και οι πολλές και σε κάθε ευκαιρία, κάθετες πάσες!

και φυσικά : 6 γκόλ!!

Συνεχίζουμε γιατί τώρα, αρχίζουν οι αγώνες που μετράνε. ;)

Επίσης αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα δεν θέλει προσθήκες.

ΥΓ: Δημήτρης Σαλπιγγίδης. :nairepaok:

ΥΓ2: Καλό ο Κίτσιου αλλά στο α' βγήκαν 2 καρμπόν φάσεις από εκεί. πάντως γενικά, φαίνεται ότι το έχει.
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από ARMY »

[youtube]qqoVsIzvfsc[/youtube]
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από trel@menos »

navigator11 έγραψε:Σε μια εβδομάδα από τώρα,τέτοια ώρα,θα'χει τελειώσει ένα παντελώς διαφορετικό παιχνίδι,με πολύ αλλοιώτικες των σημερινών,παραμέτρους.Δεν είναι ώρα για θριαμβολογίες,κάτι για το οποίο εγγυάται ο Στίβενς.Αυτά που είδα εγώ από τηλεοράσεως και βρίσκω εξαιρετικά ελπιδοφόρα είναι πως η ομάδα δείχνει να'χει μια ικανοποιητική για την εποχή φυσική κατάσταση και ένα καλό επίπεδο συνοχής.Στο παιχνίδι της έχει σχέδιο.Και οι παίχτες,που την απαρτίζουν κάθε φορά,διεκπεραιώνουν την αποστολή τους κάθε ένας χωρίς να ... "φλυαρούν".Μίνιμαλ καταστάσεις,που κατ'εμέ στον συλλογικό αθλητισμό είναι προαπαιτούμενο διεκδίκησης υψηλών στόχων.Ξαναφτιάχνει χαρακτήρα ο ΠΑΟΚ.Αυτό κρατάω σαν δεδομένο.

Σαλπιγγίδης συγκλονιστικός.Γουστάρει πλέον ΚΑΡΓΑ,που βρίσκεται εδώ.Τζιόλης ουσιαστικότατος,γνώμη μου πως δύσκολα θα βγαίνει απ'την 11άδα φέτος γερός να'ναι.Λάζαρ θυμίζει ξανά τον παλιό του ποιοτικό εαυτό.Κίτσιου φοβερή μαχητικότητα και σπιρτάδα στο παιχνίδι του.Ξεχώρισαν.Ο Γεωργιάδης θετικός σίγουρα,πρέπει να κάνει πολλά τέτοια παιχνίδια για να πείσει τους περισσότερούς μας νομίζω πως δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή αλάνας.Ο Ισπανός λίγα πράγματα αλλά δεν τον φοβάμαι.Θέλει το χρόνο του.
συμφωνω σε ολα.
επισης μ αρεσε ο βιτορ στις μονομαχιες αλλα εκανε και μερικα σημαντικα λαθη με τη μπαλα στα ποδια που οι ουκρανοι δεν θα τα συγχωρησουν.
και κατι ασχετο αλλα οποτε αργω να μπω στο γηπεδο το σκορ ξεφευγει. μεχρι στιγμης σε 3 παιχνιδια που μπηκα κατα το 15 περιπου το ενα ηταν σημερα 6-0, το αλλο με καλλιθεα παλι 6-0, και ενα ακομα με ολυμπιακο βολου 5-1 στα πλει οφ. σκεφτομαι να το καθιερωσω. :)
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από nikolasf »

νΑ ΑΡΓΉΣΕΙς ΚΑΙ ΣΕ ΜΊΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ!!!!!
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από dimbar »

Νικόλα,
την επόμενη βδομάδα θέλει δεν θέλει θα αργήσει 90 ολόκληρα λεπτά.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από Rizla »

Mhν μας το θυμιζεις αυτο...τι κριμα...
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Το θετικό από τα φιλικά της ομάδας είναι ότι έχει σχετικά καλή αλληλοκάλυψη πίσω και ότι στην επίθεση βγάζει πολλούς παίκτες που πατάνε περιοχή.

Το αρνητικό σχετικά για το ματς με την Μέταλιστ είναι ότι οι παίκτες μας δεν έχουν αποκτήσει ακόμα την έκρηξη (είναι πολλή σφυγμένοι) που χρειάζεται για ένα τέτοιο αγώνα.

Μακάρι να την αποκτήσουν , θα μας χρειαστεί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”