Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Δεν περίμενα τόσο καλούς τους: Κίτσιου, Γεωργιάδη, Αθανασιάδη. Ακόμη και ο Κατσικάς παίζει πολυ καλά φέτος. Πολύ καλός ήταν και ο Ολίσε. Ο Necid πρέπει να έπαθε πλάκα βλέποντας το επίπεδο της ομάδας. Πώς θα παίξει στους μισούς αγώνες;
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Αφου ειναι καλα και βρει ρυθμο θα παιζει...τωρα ποιος θα πρωτοπαιζει ας βρει ο coach συστημα να τους χωρεσει ολους...για αυτο πλερωνεται αλλωστε...
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Περιμένω πως και πως να δω τα στιγμιότυπα (τα γκολ
)του αγώνα

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Δεν ξερω...αυτοι στο ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ πολυ αργουν λες και το κανουν επιτηδες... 
ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΛΑΙΜΑΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΓΚΟΛ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΛΑΙΜΑΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Σε μια εβδομάδα από τώρα,τέτοια ώρα,θα'χει τελειώσει ένα παντελώς διαφορετικό παιχνίδι,με πολύ αλλοιώτικες των σημερινών,παραμέτρους.Δεν είναι ώρα για θριαμβολογίες,κάτι για το οποίο εγγυάται ο Στίβενς.Αυτά που είδα εγώ από τηλεοράσεως και βρίσκω εξαιρετικά ελπιδοφόρα είναι πως η ομάδα δείχνει να'χει μια ικανοποιητική για την εποχή φυσική κατάσταση και ένα καλό επίπεδο συνοχής.Στο παιχνίδι της έχει σχέδιο.Και οι παίχτες,που την απαρτίζουν κάθε φορά,διεκπεραιώνουν την αποστολή τους κάθε ένας χωρίς να ... "φλυαρούν".Μίνιμαλ καταστάσεις,που κατ'εμέ στον συλλογικό αθλητισμό είναι προαπαιτούμενο διεκδίκησης υψηλών στόχων.Ξαναφτιάχνει χαρακτήρα ο ΠΑΟΚ.Αυτό κρατάω σαν δεδομένο.
Σαλπιγγίδης συγκλονιστικός.Γουστάρει πλέον ΚΑΡΓΑ,που βρίσκεται εδώ.Τζιόλης ουσιαστικότατος,γνώμη μου πως δύσκολα θα βγαίνει απ'την 11άδα φέτος γερός να'ναι.Λάζαρ θυμίζει ξανά τον παλιό του ποιοτικό εαυτό.Κίτσιου φοβερή μαχητικότητα και σπιρτάδα στο παιχνίδι του.Ξεχώρισαν.Ο Γεωργιάδης θετικός σίγουρα,πρέπει να κάνει πολλά τέτοια παιχνίδια για να πείσει τους περισσότερούς μας νομίζω πως δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή αλάνας.Ο Ισπανός λίγα πράγματα αλλά δεν τον φοβάμαι.Θέλει το χρόνο του.
Σαλπιγγίδης συγκλονιστικός.Γουστάρει πλέον ΚΑΡΓΑ,που βρίσκεται εδώ.Τζιόλης ουσιαστικότατος,γνώμη μου πως δύσκολα θα βγαίνει απ'την 11άδα φέτος γερός να'ναι.Λάζαρ θυμίζει ξανά τον παλιό του ποιοτικό εαυτό.Κίτσιου φοβερή μαχητικότητα και σπιρτάδα στο παιχνίδι του.Ξεχώρισαν.Ο Γεωργιάδης θετικός σίγουρα,πρέπει να κάνει πολλά τέτοια παιχνίδια για να πείσει τους περισσότερούς μας νομίζω πως δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή αλάνας.Ο Ισπανός λίγα πράγματα αλλά δεν τον φοβάμαι.Θέλει το χρόνο του.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
πολυ καλη εμφανιση απο ολους..ο στεβενες εχει δειξει ηδη γιατι θεωρειτε μεγαλος προπονητης..που να περασουν κ οι μηνες κ δεσουμε παραπανω!
μακαρι να παρουμε 1-2 παιχταραδες κ να ανεβουμε ακομα περισσοτερο!
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++@@che4 έγραψε:μετα απ αυτο ας παρει οτι θελει ο γδ αρκει που εφυγε
Σίγουρα η Νίς είναι σε πιο πρώιμο στάδιο της προετοιμασίας της απο ότι εμείς, αλλά η διαφορά δυναμικότητας που φάνηκε ειδικά μετά το 60 προσέφερε ένα θετικό στοιχείο που αναζητούσαμε και κρατάμε από τον αποψινό αγώνα : το βάθος στον πάγκο. Φαίνεται ότι αυτό μας δίνει χρόνο για τις επιπλέον προσθήκες, άρα μπορούμε να έχουμε και υπομονή. Για την ώρα πιστεύω ότι την παλεύουμε αξιοπρεπέστατα.
Αγωνιστικά μου αρέσει ο προσανατολισμός μας και γενικά αυτό που φαίνεται απο τα πρώτα μας μάτς, δλδ το pressing ψηλά, τα πολλά τρεξίματα και οι πολλές και σε κάθε ευκαιρία, κάθετες πάσες!
και φυσικά : 6 γκόλ!!
Συνεχίζουμε γιατί τώρα, αρχίζουν οι αγώνες που μετράνε.
Επίσης αυτό δεν σημαίνει ότι η ομάδα δεν θέλει προσθήκες.
ΥΓ: Δημήτρης Σαλπιγγίδης.
ΥΓ2: Καλό ο Κίτσιου αλλά στο α' βγήκαν 2 καρμπόν φάσεις από εκεί. πάντως γενικά, φαίνεται ότι το έχει.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
συμφωνω σε ολα.navigator11 έγραψε:Σε μια εβδομάδα από τώρα,τέτοια ώρα,θα'χει τελειώσει ένα παντελώς διαφορετικό παιχνίδι,με πολύ αλλοιώτικες των σημερινών,παραμέτρους.Δεν είναι ώρα για θριαμβολογίες,κάτι για το οποίο εγγυάται ο Στίβενς.Αυτά που είδα εγώ από τηλεοράσεως και βρίσκω εξαιρετικά ελπιδοφόρα είναι πως η ομάδα δείχνει να'χει μια ικανοποιητική για την εποχή φυσική κατάσταση και ένα καλό επίπεδο συνοχής.Στο παιχνίδι της έχει σχέδιο.Και οι παίχτες,που την απαρτίζουν κάθε φορά,διεκπεραιώνουν την αποστολή τους κάθε ένας χωρίς να ... "φλυαρούν".Μίνιμαλ καταστάσεις,που κατ'εμέ στον συλλογικό αθλητισμό είναι προαπαιτούμενο διεκδίκησης υψηλών στόχων.Ξαναφτιάχνει χαρακτήρα ο ΠΑΟΚ.Αυτό κρατάω σαν δεδομένο.
Σαλπιγγίδης συγκλονιστικός.Γουστάρει πλέον ΚΑΡΓΑ,που βρίσκεται εδώ.Τζιόλης ουσιαστικότατος,γνώμη μου πως δύσκολα θα βγαίνει απ'την 11άδα φέτος γερός να'ναι.Λάζαρ θυμίζει ξανά τον παλιό του ποιοτικό εαυτό.Κίτσιου φοβερή μαχητικότητα και σπιρτάδα στο παιχνίδι του.Ξεχώρισαν.Ο Γεωργιάδης θετικός σίγουρα,πρέπει να κάνει πολλά τέτοια παιχνίδια για να πείσει τους περισσότερούς μας νομίζω πως δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή αλάνας.Ο Ισπανός λίγα πράγματα αλλά δεν τον φοβάμαι.Θέλει το χρόνο του.
επισης μ αρεσε ο βιτορ στις μονομαχιες αλλα εκανε και μερικα σημαντικα λαθη με τη μπαλα στα ποδια που οι ουκρανοι δεν θα τα συγχωρησουν.
και κατι ασχετο αλλα οποτε αργω να μπω στο γηπεδο το σκορ ξεφευγει. μεχρι στιγμης σε 3 παιχνιδια που μπηκα κατα το 15 περιπου το ενα ηταν σημερα 6-0, το αλλο με καλλιθεα παλι 6-0, και ενα ακομα με ολυμπιακο βολου 5-1 στα πλει οφ. σκεφτομαι να το καθιερωσω.
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Νικόλα,
την επόμενη βδομάδα θέλει δεν θέλει θα αργήσει 90 ολόκληρα λεπτά.
την επόμενη βδομάδα θέλει δεν θέλει θα αργήσει 90 ολόκληρα λεπτά.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2013-2014
Το θετικό από τα φιλικά της ομάδας είναι ότι έχει σχετικά καλή αλληλοκάλυψη πίσω και ότι στην επίθεση βγάζει πολλούς παίκτες που πατάνε περιοχή.
Το αρνητικό σχετικά για το ματς με την Μέταλιστ είναι ότι οι παίκτες μας δεν έχουν αποκτήσει ακόμα την έκρηξη (είναι πολλή σφυγμένοι) που χρειάζεται για ένα τέτοιο αγώνα.
Μακάρι να την αποκτήσουν , θα μας χρειαστεί.
Το αρνητικό σχετικά για το ματς με την Μέταλιστ είναι ότι οι παίκτες μας δεν έχουν αποκτήσει ακόμα την έκρηξη (είναι πολλή σφυγμένοι) που χρειάζεται για ένα τέτοιο αγώνα.
Μακάρι να την αποκτήσουν , θα μας χρειαστεί.