Φανέλα ΠΑΟΚ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και ΄γω μια απ΄τα ίδια περιμένω αλλά δεν νομίζω να 'ρθει σήμεραpaoktzis έγραψε:σημερα να περιμενω φανελα η οχι εγω που την αγορασα απο το ιντερνετ? αν αργησει να ερθει σε εμενα αν καποιος την παρει ας μας την δειξει
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...
Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΜΠΛΟΥΖΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΖΟΡΡΟ.
+ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ΥΓ: αλλιως να γράφει "εμείς μαζί για μια ζωή."
+ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
ΥΓ: αλλιως να γράφει "εμείς μαζί για μια ζωή."
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
φίλε Αποστόλη τι θα άλλαζε δηλαδή αν ήταν η δικιά σου η φανέλα;Zorro4 έγραψε:Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...
Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Μόνο το λογότυπο της nike!
Και μπλε θα έχουμε και χρυσό
το πράσινο που κολλάει ακόμα δεν κατάλαβα!
αν ξέρεις κάτι για χορηγό, ριξτο!
ή να αρχίσουμε να ψάχνουμε εταιρία αερογραμμών με πράσινο!
κάτι είχε γραφτεί για. εταιρία αερογραμμών!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτός είναι ο νέος χορηγός;;; Εμπνευσμένος από τις τελευταίες μεταγραφικές κινήσεις;;;

- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πρώτον. Ο Π.Α.Ο.Κ. όπως και η Athletic Bilbao υπέργραψαν συμβόλαιο με την NIKE. Και ο Π.Α.Ο.Κ. όπως και η Bilbao η οποία έχει παρουσιάσει ήδη την νέα της φανέλα, θα έχουν φανέλες από Stantar Template της ΝΙΚΕ.Zorro4 έγραψε:Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...
Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.
Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Απλά ανάλογα τα χρώματα φτιάχνονται και οι λεπτομέριες στην φανέλα.
Αυτό που παρουσίασαν τα διάφορα site ειναι ότι πήραν μία εικόνα από το Stantar Template της ΝΙΚΕ και απλά έβαλαν τον δικέφαλο. Μην κολλάτε και μην κράζετε για το κόκκινο σηματάκι.
Στην φανέλα θα είναι ή μαύρο, ή χρυσό.
Για τον χορηγό επίσης μην κολάτε. Παράδειγμα το Πάμε Στοίχημα είναι το μισό κόκκινο, αλλά στην φανέλα ήταν μαύρο.


Για να σου φτιάξει δικό σου σχέδιο η ΝΙΚΕ, δηλάδη να το έχεις μόνο εσύ, πρέπει να είσαι Premium Μember. Όπως συμβαίνει πχ με την Γιούβε. Κι γίνεται Premium Member νομίζω μετά από τον πρώτο ή τον δεύτερο χρόνο συμβολαίου.
Αν διαβάσατε πριν λίγες μέρες, ο Π.Α.Ο.Κ. έχει stantar template, γιατί το συμβόλαιο κλείστηκε του τελευταίους μήνες. Κι ότι σε 10 με 15 μέρες πρέπει να πει και να διαλέξει φανέλες για του χρόνου. Οπότε σχέδιο ειδικά στην ριγέ αποκλειστικά για εμάς θα δούμε του χρόνου.
Από εκεί και πέρα Zorro, η φανέλα που έκανες είναι η περσυνή της Γιούβε, και είναι σχέδιο αποκλειστικό γι αυτήν. Και όταν ένα σχέδιο είναι αποκλειστικά για μία ομάδα, ακόμα και την επόμενη χρονιά δύσκολο να την πάρει κάποια άλλη ομάδα.
Για τον Π.Α.Ο.Κ. κρατάω μια επιφύλαξη, καθώς λόγω των σχέσεων με Γιούβε, κι ότι ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ μίλησε για φανέλα της Γιούβε, ίσως να έχουμε την περσυνή της Γιούβε. Αλλιώς αυτή που κυκλοφορεί, και τα καλύτερα του χρόνου...
Για μένα πάντως, ακόμα κι αυτή που κυκλοφορεί να είναι, είναι πέρα για πέρα η καλύτερη ριγέ που είχαμε, μετά την ριγέ της Adidas το 98.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
περσυ που ειχαμε πουμα δεν μπορουσαμε να ειχαμε κατι τετοιο???ειναι η φανελα της αεκ.πολυ καλη παντως
Κώδικας: Επιλογή όλων
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=628202443857690&set=a.496682047009731.117825.439928546018415&type=1&theater