Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ποτε ειναι η παρουσιαση?
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Θα έπρεπε να είναι σήμερα...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gergeo4 »

αλλα δεν..καποιος που ξερει?
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

λογικά δεν ήλθε ακόμη. για αυτό.
Άβαταρ μέλους
muffon19
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2009, 17:03

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από muffon19 »

paoktzis έγραψε:σημερα να περιμενω φανελα η οχι εγω που την αγορασα απο το ιντερνετ? αν αργησει να ερθει σε εμενα αν καποιος την παρει ας μας την δειξει
Και ΄γω μια απ΄τα ίδια περιμένω αλλά δεν νομίζω να 'ρθει σήμερα
Άβαταρ μέλους
Simewn
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 18:51
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Simewn »

Δεν θα παρουσιαστεί μαζί με τον χορηγό; Ή κάνω λάθος;
Λογικά έτσι δεν γίνεται;
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...

Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.

Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Άβαταρ μέλους
tasos81pl
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: salonika

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tasos81pl »

ποιος ειναι ο πρασινος σπονσορας???
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΜΠΛΟΥΖΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΖΟΡΡΟ.

+ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

ΥΓ: αλλιως να γράφει "εμείς μαζί για μια ζωή."
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4162
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pagotatzis »

Zorro4 έγραψε:Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...

Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.

Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
φίλε Αποστόλη τι θα άλλαζε δηλαδή αν ήταν η δικιά σου η φανέλα;
Μόνο το λογότυπο της nike!
Και μπλε θα έχουμε και χρυσό
το πράσινο που κολλάει ακόμα δεν κατάλαβα!
αν ξέρεις κάτι για χορηγό, ριξτο!
ή να αρχίσουμε να ψάχνουμε εταιρία αερογραμμών με πράσινο!
κάτι είχε γραφτεί για. εταιρία αερογραμμών!
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6481
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Parolos »

σου έχω ένα πρόχειρο..

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από hitman »

Αυτός είναι ο νέος χορηγός;;; Εμπνευσμένος από τις τελευταίες μεταγραφικές κινήσεις;;;
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fofanaserres »

Zorro4 έγραψε:Λογικά ναι... αν και στον Π.Α.Ο.Κ. έχει αποδειχθεί πολλές φορές πως δεν υπαρχει λογική...

Πάντως αν η ΦΑΝΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΑ είναι αυτή που κυκολφορεί με τον ΓΙΑΚΑ και το ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΙΚΕ ... είναι ΑΠΛΑ ΑΠΑΙΣΙΑ για μενα... ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΑΞΩ ΠΟΛΎ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ.
ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ... αν αναλογιστεί κανείς πως θα υπάρχει μπλε σημαιακι Ελληνικό, κοκκινο ΝΙΚΕ χρυσή γραμμή γύρω από το νέο σύμβολο και ένας πράσινος σπόνσορας... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΛΟΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ δηλαδή ... ελεος... ΚΑΜΙΑ ΦΙΝΕΤΣΑ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ.

Η περσινή της Juve πάντως για την ιστορία, είναι αυτή που στο παρακάτω link έφτιαξα πως θα έπρεπε κατα τη δική μου ταπεινή γνώμη να ήταν η ΝΕΑ ΦΑΝΕΛΑ... (αν όντως είναι ακριβως της περσινής ΓιΟΥΒΕ).. με το ΝΙΚΕ ΧΡΥΣΟ (κεντημα) όπως και το περίγραμμα του νέου σήματος.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 3124_n.jpg
Πρώτον. Ο Π.Α.Ο.Κ. όπως και η Athletic Bilbao υπέργραψαν συμβόλαιο με την NIKE. Και ο Π.Α.Ο.Κ. όπως και η Bilbao η οποία έχει παρουσιάσει ήδη την νέα της φανέλα, θα έχουν φανέλες από Stantar Template της ΝΙΚΕ.

Απλά ανάλογα τα χρώματα φτιάχνονται και οι λεπτομέριες στην φανέλα.
Αυτό που παρουσίασαν τα διάφορα site ειναι ότι πήραν μία εικόνα από το Stantar Template της ΝΙΚΕ και απλά έβαλαν τον δικέφαλο. Μην κολλάτε και μην κράζετε για το κόκκινο σηματάκι.
Στην φανέλα θα είναι ή μαύρο, ή χρυσό.
Για τον χορηγό επίσης μην κολάτε. Παράδειγμα το Πάμε Στοίχημα είναι το μισό κόκκινο, αλλά στην φανέλα ήταν μαύρο.

Εικόνα
Εικόνα

Για να σου φτιάξει δικό σου σχέδιο η ΝΙΚΕ, δηλάδη να το έχεις μόνο εσύ, πρέπει να είσαι Premium Μember. Όπως συμβαίνει πχ με την Γιούβε. Κι γίνεται Premium Member νομίζω μετά από τον πρώτο ή τον δεύτερο χρόνο συμβολαίου.
Αν διαβάσατε πριν λίγες μέρες, ο Π.Α.Ο.Κ. έχει stantar template, γιατί το συμβόλαιο κλείστηκε του τελευταίους μήνες. Κι ότι σε 10 με 15 μέρες πρέπει να πει και να διαλέξει φανέλες για του χρόνου. Οπότε σχέδιο ειδικά στην ριγέ αποκλειστικά για εμάς θα δούμε του χρόνου.

Από εκεί και πέρα Zorro, η φανέλα που έκανες είναι η περσυνή της Γιούβε, και είναι σχέδιο αποκλειστικό γι αυτήν. Και όταν ένα σχέδιο είναι αποκλειστικά για μία ομάδα, ακόμα και την επόμενη χρονιά δύσκολο να την πάρει κάποια άλλη ομάδα.
Για τον Π.Α.Ο.Κ. κρατάω μια επιφύλαξη, καθώς λόγω των σχέσεων με Γιούβε, κι ότι ο υπεύθυνος Μάρκετινγκ μίλησε για φανέλα της Γιούβε, ίσως να έχουμε την περσυνή της Γιούβε. Αλλιώς αυτή που κυκλοφορεί, και τα καλύτερα του χρόνου...

Για μένα πάντως, ακόμα κι αυτή που κυκλοφορεί να είναι, είναι πέρα για πέρα η καλύτερη ριγέ που είχαμε, μετά την ριγέ της Adidas το 98.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

tasos81pl έγραψε:ποιος ειναι ο πρασινος σπονσορας???
Durex glow;
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από elpaoki »

περσυ που ειχαμε πουμα δεν μπορουσαμε να ειχαμε κατι τετοιο???ειναι η φανελα της αεκ.πολυ καλη παντως

Κώδικας: Επιλογή όλων

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=628202443857690&set=a.496682047009731.117825.439928546018415&type=1&theater
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”