Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
χαχαχα όλοι στο κράξιμο, ξεκολλάτε ρε, ήθελε να δει ο Χουμπ αν μπορεί να παίζει και αυτό το σύστημα, και καλά έκανε, θα μπορουσε να είναι και 4-0 το παιχνίδι, χαθήκαν αρκετές ευκαιρίες, αυτό πρέπει να προβληματίζει, η αστοχία των επιθετικών μας, καθώς και η έλλειψη ψυχολογίας για να γυρίσει το αποτέλεσμα, μετά το γκολ των Τσέχων ήταν όλοι σφύριξε το να πάμε για ύπνο, μάλλον η κούραση φταίει, θα τους δούμε πάλι αύριο
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
ναι γνωμη μου ειναι γιατι με μαθανε να υποστηριζω τον ΠΑΟΚ αλλιως.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Τα φιλικά είναι μονο για τους προπονητές. Όλα τα αλλά είναι να χαμε να λέγαμε. Η ομάδα θα φανεί πως περπατάει τον Οκτώβρη. Μέχρι τοτε δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Από τα ελάχιστα θετικά το ότι πήρε χρόνο συμμετοχής ο Πάμπλο και η καλή εμφάνιση του Λόρενς.
Αργός ο Πάμπλο ( και πίσω σε φυσική κατάσταση ) το ξέρουμε, ωστόσο στο πρώτο ημίχρονο στη θέση του ήταν ένας παίκτης που στα 28 του δε λέει να κάνει ούτε μισό σπριντ, έστω στα πρώτα 10΄, υπερβολικά στατικός και με μόνο θετικό την καλή μεταβίβαση ( πχ την 50άρα μπαλιά στον Ολίσε ). Είναι πάντως αμαρτία στα 28 σου να μην καταδέχεσαι να τρέξεις καθόλου. Κρίμα.
Από αυτόν τον Τζιόλη που είδαμε μέχρι τώρα, ο έτοιμος Γκαρσία του τρώει τη θέση για πλάκα.
Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
Αργός ο Πάμπλο ( και πίσω σε φυσική κατάσταση ) το ξέρουμε, ωστόσο στο πρώτο ημίχρονο στη θέση του ήταν ένας παίκτης που στα 28 του δε λέει να κάνει ούτε μισό σπριντ, έστω στα πρώτα 10΄, υπερβολικά στατικός και με μόνο θετικό την καλή μεταβίβαση ( πχ την 50άρα μπαλιά στον Ολίσε ). Είναι πάντως αμαρτία στα 28 σου να μην καταδέχεσαι να τρέξεις καθόλου. Κρίμα.
Από αυτόν τον Τζιόλη που είδαμε μέχρι τώρα, ο έτοιμος Γκαρσία του τρώει τη θέση για πλάκα.
Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Η κατοχη της μπαλας ειναι ανουσια οταν δεν εχεις τουσ παικτες που να μπορουν να δημιοθργησουν κατι. Τοτε φυσικα το να γυρνας τη μπαλα γυρο γυρο απο την περιοχη ειναι χωρις νοημα μιας και δεν προκειται ποτε να γινει κατι.
Δεν μαθαμε τιποτα καινουργιο σημερα. Αυτο που φανικε ειναι οτι με επιθετικα σχηματα τυπου Λωρενς-Κλαους-Σαλπι το να λες οτι κανεις πρωταθλητησμο ειναι ανεκδοτο. Αλλα αυτο ενοητε το γνωριζουν ηδη ολοι.
Εκτος απο κατα αναγκη, δε θελω ΠΟΤΕ να δω στον ΠΑΟΚ που χτυπαει τιτλο Κλαους-Σαλπι μαζι στην βασικη ενδεκαδα.
Δεν μαθαμε τιποτα καινουργιο σημερα. Αυτο που φανικε ειναι οτι με επιθετικα σχηματα τυπου Λωρενς-Κλαους-Σαλπι το να λες οτι κανεις πρωταθλητησμο ειναι ανεκδοτο. Αλλα αυτο ενοητε το γνωριζουν ηδη ολοι.
Εκτος απο κατα αναγκη, δε θελω ΠΟΤΕ να δω στον ΠΑΟΚ που χτυπαει τιτλο Κλαους-Σαλπι μαζι στην βασικη ενδεκαδα.
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
τα αποτελεσματα stelyk δεν παιζουν κανενα ρολο....ο σκοπος ειναι να βγαινουν συμπερασματα..η αντιδραση αν φας γκολ κλπ κλπ....και απο τις ηττες μαθαινεις..ειδικα χωρις κοστος ηττες στα φιλικα..τεσπα τα βλεπουμε τελειως διαφορετικα..
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Φιλε μονο ΕΣΥ και καποιοι αλλοι ειστε αυτοι που συνεχιζετε να ασχολιστε με τον ΓΔ.hitman έγραψε: Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
ΕΛΕΟΣ πια. Ποστ που να μην εχει αναφορα στον δωνη μπορεις να κανεις?
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Ακριβώς ότι έπρεπε για προετοιμασία.
στο α' ο Στέφενς δοκίμασε να ανεβάσει πολύ ψηλά την άμυνα. Είχαμε 2 5λεπτα πολύ καλά, με κλεψίματα ψηλά και άμεση δημιουργία φάσεων. Πιστεύω ότι Τζιόλης και Λαζάρ κερδίζουν μέχρι τώρα τις εντυπώσεις στο κέντρο.
Δεν μπορώ να κρίνω την ομάδα απο το 70 και μετά γιατί τα δύο μας σέντερ μπακ είχαν φτύσει αίμα.
Αύριο λογικά θα δούμε Λούκας και άμυνα Κατσικά Λόπεζ. Μπροστά Γιάννου για 90 σε 4231.
ΥΓ: Κλάους;
στο α' ο Στέφενς δοκίμασε να ανεβάσει πολύ ψηλά την άμυνα. Είχαμε 2 5λεπτα πολύ καλά, με κλεψίματα ψηλά και άμεση δημιουργία φάσεων. Πιστεύω ότι Τζιόλης και Λαζάρ κερδίζουν μέχρι τώρα τις εντυπώσεις στο κέντρο.
Δεν μπορώ να κρίνω την ομάδα απο το 70 και μετά γιατί τα δύο μας σέντερ μπακ είχαν φτύσει αίμα.
Αύριο λογικά θα δούμε Λούκας και άμυνα Κατσικά Λόπεζ. Μπροστά Γιάννου για 90 σε 4231.
ΥΓ: Κλάους;
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
μανιακε διαφωνουμε στο θεμα αυτο... ΠΑΟΚ εισαι.
τα αποτελεσματα παιζουν τεραστιο ρολο στους οπαδους οπως φεναιτε απο τα σχολια...
τα αποτελεσματα παιζουν τεραστιο ρολο στους οπαδους οπως φεναιτε απο τα σχολια...
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Μπορώ!! Αυτό που διαβάζεις τώρα!!CCCP έγραψε:Φιλε μονο ΕΣΥ και καποιοι αλλοι ειστε αυτοι που συνεχιζετε να ασχολιστε με τον ΓΔ.hitman έγραψε: Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
ΕΛΕΟΣ πια. Ποστ που να μην εχει αναφορα στον δωνη μπορεις να κανεις?
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
stelyk έγραψε:μανιακε διαφωνουμε στο θεμα αυτο... ΠΑΟΚ εισαι.
τα αποτελεσματα παιζουν τεραστιο ρολο στους οπαδους οπως φεναιτε απο τα σχολια...
Καλο ειναι και σαν οπαδοι να προσγειωθουμε λιγο....τεσπα
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
ποτέnikolasf έγραψε:Αυτόε ο ολίσε πότε θα στρώσει
το μονο που εχει ο ολισε ειναι καλο βιογραφικο με τα τρεια χρονια στην cska
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
μα δεν καταλαβαινω ρε μανιακε πρεπει να θελω να χασω σαν οπαδος για να δουν τις αδυναμιες οι υπευθηνοι ή εμεις???
δεν ξερουμε που εχουμε προβλημα δηλαδη???
δεν ξερουμε που εχουμε προβλημα δηλαδη???
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Κπς φορες Στελυκ σκεπαζουμε τα προβληματα κατω απο καλα αποτελεσματα...
Σαν οπαδοι εχουμε χασει το μετρο οπως εχει φανει εδω και καιρο...πολλοι να μη λεω για ολους..ε τα αποτυχια αν δε μπουμε τσ λου κλπ κλπ...Πρεπει να ξερουμε τα δεδομενα μας...
ΑΠο την αλλη σαν ομαδα μια σφαλιαρα παντα ειναι χρησιμη...ετσι κι αλλιως τπτ δεν κρινεται...και οι παικτες επηρεαζονται...
αλλα πιο πολυ ξαναλεω σημασια εχουν τα συμπερασματα ατομικα και ομαδικα...
Σαν οπαδοι εχουμε χασει το μετρο οπως εχει φανει εδω και καιρο...πολλοι να μη λεω για ολους..ε τα αποτυχια αν δε μπουμε τσ λου κλπ κλπ...Πρεπει να ξερουμε τα δεδομενα μας...
ΑΠο την αλλη σαν ομαδα μια σφαλιαρα παντα ειναι χρησιμη...ετσι κι αλλιως τπτ δεν κρινεται...και οι παικτες επηρεαζονται...
αλλα πιο πολυ ξαναλεω σημασια εχουν τα συμπερασματα ατομικα και ομαδικα...
- Fear of the dark
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
- Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς
Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.
Σε σχέση με την περσινή κακή ομάδα, αποκτήθηκε μόνο ένας παίκτης που μπορεί να σε ανεβάσει επίπεδο κι αυτόν ακόμη δεν τον είδαμε.
Όσο καλός προπονητής και να είναι ο Στέφενς, με πορδες αυγά δεν μπορεί να βάψει.
Αυτή η απότομη αλλάγή στόχων στα λόγια, φαίνεται βιαστική κι ανέφικτη.
Όσο καλός προπονητής και να είναι ο Στέφενς, με πορδες αυγά δεν μπορεί να βάψει.
Αυτή η απότομη αλλάγή στόχων στα λόγια, φαίνεται βιαστική κι ανέφικτη.