Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από GoMaRoS »

χαχαχα όλοι στο κράξιμο, ξεκολλάτε ρε, ήθελε να δει ο Χουμπ αν μπορεί να παίζει και αυτό το σύστημα, και καλά έκανε, θα μπορουσε να είναι και 4-0 το παιχνίδι, χαθήκαν αρκετές ευκαιρίες, αυτό πρέπει να προβληματίζει, η αστοχία των επιθετικών μας, καθώς και η έλλειψη ψυχολογίας για να γυρίσει το αποτέλεσμα, μετά το γκολ των Τσέχων ήταν όλοι σφύριξε το να πάμε για ύπνο, μάλλον η κούραση φταίει, θα τους δούμε πάλι αύριο
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από stelyk »

ναι γνωμη μου ειναι γιατι με μαθανε να υποστηριζω τον ΠΑΟΚ αλλιως.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από lamosas »

Τα φιλικά είναι μονο για τους προπονητές. Όλα τα αλλά είναι να χαμε να λέγαμε. Η ομάδα θα φανεί πως περπατάει τον Οκτώβρη. Μέχρι τοτε δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

Από τα ελάχιστα θετικά το ότι πήρε χρόνο συμμετοχής ο Πάμπλο και η καλή εμφάνιση του Λόρενς.

Αργός ο Πάμπλο ( και πίσω σε φυσική κατάσταση ) το ξέρουμε, ωστόσο στο πρώτο ημίχρονο στη θέση του ήταν ένας παίκτης που στα 28 του δε λέει να κάνει ούτε μισό σπριντ, έστω στα πρώτα 10΄, υπερβολικά στατικός και με μόνο θετικό την καλή μεταβίβαση ( πχ την 50άρα μπαλιά στον Ολίσε ). Είναι πάντως αμαρτία στα 28 σου να μην καταδέχεσαι να τρέξεις καθόλου. Κρίμα.

Από αυτόν τον Τζιόλη που είδαμε μέχρι τώρα, ο έτοιμος Γκαρσία του τρώει τη θέση για πλάκα.

Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από CCCP »

Η κατοχη της μπαλας ειναι ανουσια οταν δεν εχεις τουσ παικτες που να μπορουν να δημιοθργησουν κατι. Τοτε φυσικα το να γυρνας τη μπαλα γυρο γυρο απο την περιοχη ειναι χωρις νοημα μιας και δεν προκειται ποτε να γινει κατι.

Δεν μαθαμε τιποτα καινουργιο σημερα. Αυτο που φανικε ειναι οτι με επιθετικα σχηματα τυπου Λωρενς-Κλαους-Σαλπι το να λες οτι κανεις πρωταθλητησμο ειναι ανεκδοτο. Αλλα αυτο ενοητε το γνωριζουν ηδη ολοι.

Εκτος απο κατα αναγκη, δε θελω ΠΟΤΕ να δω στον ΠΑΟΚ που χτυπαει τιτλο Κλαους-Σαλπι μαζι στην βασικη ενδεκαδα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

τα αποτελεσματα stelyk δεν παιζουν κανενα ρολο....ο σκοπος ειναι να βγαινουν συμπερασματα..η αντιδραση αν φας γκολ κλπ κλπ....και απο τις ηττες μαθαινεις..ειδικα χωρις κοστος ηττες στα φιλικα..τεσπα τα βλεπουμε τελειως διαφορετικα..
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από CCCP »

hitman έγραψε: Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
Φιλε μονο ΕΣΥ και καποιοι αλλοι ειστε αυτοι που συνεχιζετε να ασχολιστε με τον ΓΔ.

ΕΛΕΟΣ πια. Ποστ που να μην εχει αναφορα στον δωνη μπορεις να κανεις?
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από K_geo »

Ακριβώς ότι έπρεπε για προετοιμασία. :mrgreen:

στο α' ο Στέφενς δοκίμασε να ανεβάσει πολύ ψηλά την άμυνα. Είχαμε 2 5λεπτα πολύ καλά, με κλεψίματα ψηλά και άμεση δημιουργία φάσεων. Πιστεύω ότι Τζιόλης και Λαζάρ κερδίζουν μέχρι τώρα τις εντυπώσεις στο κέντρο.

Δεν μπορώ να κρίνω την ομάδα απο το 70 και μετά γιατί τα δύο μας σέντερ μπακ είχαν φτύσει αίμα.

Αύριο λογικά θα δούμε Λούκας και άμυνα Κατσικά Λόπεζ. Μπροστά Γιάννου για 90 σε 4231.

ΥΓ: Κλάους; :shock:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από stelyk »

μανιακε διαφωνουμε στο θεμα αυτο... ΠΑΟΚ εισαι.

τα αποτελεσματα παιζουν τεραστιο ρολο στους οπαδους οπως φεναιτε απο τα σχολια...
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από hitman »

CCCP έγραψε:
hitman έγραψε: Αναμένω ορισμένα ποστς εξύμνησης του περσινού κομπογιαννίτη.
Φιλε μονο ΕΣΥ και καποιοι αλλοι ειστε αυτοι που συνεχιζετε να ασχολιστε με τον ΓΔ.

ΕΛΕΟΣ πια. Ποστ που να μην εχει αναφορα στον δωνη μπορεις να κανεις?
Μπορώ!! Αυτό που διαβάζεις τώρα!! :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

stelyk έγραψε:μανιακε διαφωνουμε στο θεμα αυτο... ΠΑΟΚ εισαι.

τα αποτελεσματα παιζουν τεραστιο ρολο στους οπαδους οπως φεναιτε απο τα σχολια...

Καλο ειναι και σαν οπαδοι να προσγειωθουμε λιγο....τεσπα :pano: εισαι...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από desperando »

nikolasf έγραψε:Αυτόε ο ολίσε πότε θα στρώσει :evil:
ποτέ

το μονο που εχει ο ολισε ειναι καλο βιογραφικο με τα τρεια χρονια στην cska ;)
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από stelyk »

μα δεν καταλαβαινω ρε μανιακε πρεπει να θελω να χασω σαν οπαδος για να δουν τις αδυναμιες οι υπευθηνοι ή εμεις???
δεν ξερουμε που εχουμε προβλημα δηλαδη???
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Κπς φορες Στελυκ σκεπαζουμε τα προβληματα κατω απο καλα αποτελεσματα...

Σαν οπαδοι εχουμε χασει το μετρο οπως εχει φανει εδω και καιρο...πολλοι να μη λεω για ολους..ε τα αποτυχια αν δε μπουμε τσ λου κλπ κλπ...Πρεπει να ξερουμε τα δεδομενα μας...


ΑΠο την αλλη σαν ομαδα μια σφαλιαρα παντα ειναι χρησιμη...ετσι κι αλλιως τπτ δεν κρινεται...και οι παικτες επηρεαζονται...

αλλα πιο πολυ ξαναλεω σημασια εχουν τα συμπερασματα ατομικα και ομαδικα...
Άβαταρ μέλους
Fear of the dark
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:34
Τοποθεσία: Όπου γης Πατρίς

Re: Προετοιμασία 2013-2014, σκέψεις και σχόλια.

Δημοσίευση από Fear of the dark »

Σε σχέση με την περσινή κακή ομάδα, αποκτήθηκε μόνο ένας παίκτης που μπορεί να σε ανεβάσει επίπεδο κι αυτόν ακόμη δεν τον είδαμε.
Όσο καλός προπονητής και να είναι ο Στέφενς, με πορδες αυγά δεν μπορεί να βάψει.
Αυτή η απότομη αλλάγή στόχων στα λόγια, φαίνεται βιαστική κι ανέφικτη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”