Φανέλα ΠΑΟΚ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54438
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Περιμένω αυτόν που θα κράξει για τη χρυσή λεπτομέρεια στην "γκριζοασπρόμαυρη" κουρτίνα πίσω... 
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33946
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
η νέα φανέλα όσο όμορφη και να είναι το τεράστιο-αντιαισθητικό εθνόσημο που καθιέρωσε η ΕΠΟ, θα την κάνει σίγουρα πιο άσχημη εκτός και αν επιτέλους το αφαιρέσουν φέτος.
επίσης δε ξέρω αν αυτά που λένε για γκάζπρομ ισχύουν γιατί αυτό το αηδιαστικό πάμε στοίχημα όσο ωραία και να είναι η φανέλα την κάνει απωθητική.
επίσης δε ξέρω αν αυτά που λένε για γκάζπρομ ισχύουν γιατί αυτό το αηδιαστικό πάμε στοίχημα όσο ωραία και να είναι η φανέλα την κάνει απωθητική.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
την Gazprom όλοι θα θέλαμε ,δυστυχος δεν έγινε το ντεαλ νε την Ελλάδα!
Και μάλλον δεν πρόκειταινα γίνει!
γι'αυτό βολέψου τώρα με τον ΟΠΑΠ και βλέπουμε!
Και μάλλον δεν πρόκειταινα γίνει!
γι'αυτό βολέψου τώρα με τον ΟΠΑΠ και βλέπουμε!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η άσπρη που είδαμε σε κοντινές φωτό από...Τσάρλτον.
Ποιοτική φαίνεται αφού την είχε και η Μαν.Γ. πέρσι. Έχει 2 κουμπιά που δεν φαίνονται...
http://www.voetbalshirtjes.com/charlton ... 2013-2014/
Ποιοτική φαίνεται αφού την είχε και η Μαν.Γ. πέρσι. Έχει 2 κουμπιά που δεν φαίνονται...
http://www.voetbalshirtjes.com/charlton ... 2013-2014/
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εμένα μου αρέσει πολύ που έχει το εθνόσημο με το αστέρι πάνω...tsou έγραψε:η νέα φανέλα όσο όμορφη και να είναι το τεράστιο-αντιαισθητικό εθνόσημο που καθιέρωσε η ΕΠΟ, θα την κάνει σίγουρα πιο άσχημη εκτός και αν επιτέλους το αφαιρέσουν φέτος.
επίσης δε ξέρω αν αυτά που λένε για γκάζπρομ ισχύουν γιατί αυτό το αηδιαστικό πάμε στοίχημα όσο ωραία και να είναι η φανέλα την κάνει απωθητική.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Καλά ε,της προπόνησης είναι πολύ κ@ύλα.Ειδικά των τερματάδων που είναι μαύρες με άσπρες ρίγες.Γύρω στο 20 θα είναι μια τούμπανη τιμή.Πιστεύω θα καβατζώσω μια.
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 344
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Σε διάφορα σάιτ (olapaok, sport24, paokrevolution) μιλάνε για τεράστια χορηγία στη φανελα απο εταιρία ρωσικών συμφερόντων... Ειδικά το revolution (ο Ζαιρης δεν ειναι εκει;) μου δίνει την αίσθηση (επειδη λεει ότι δίνεται η χορηγία λόγω Σαββιδη & Ευρώπης, επειδη μιλάει για μεταγραφη δώρο κάτι που ειναι πρακτική μιας συγκεκριμένης εταιρίας & ότι ο Στεφενς γνωρίζει) ότι υπονοεί την γνωστή και μη εξαιρετεα εταιρία για την οποία γίνεται ντορος εδώ και καιρό... Αν και δεν νομίζω ότι έχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον πλέον αυτή η εταιρία στην Ελλάδα, τέλος πάντων... Βέβαια μπορει να ειναι ιδέα μου και να μην υπονοεί κάτι ο φιλτατος ΑΡΔ... Θα δείξει σύντομα...! 
By the way, ξέρουμε καμία εταιρία-κολοσσο ρωσικών συμφερόντων που να δραστηριοποιείται στο Ελλαντα...?
By the way, ξέρουμε καμία εταιρία-κολοσσο ρωσικών συμφερόντων που να δραστηριοποιείται στο Ελλαντα...?
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
By the way, ξέρουμε καμία εταιρία-κολοσσο ρωσικών συμφερόντων που να δραστηριοποιείται στο Ελλαντα...?
[/quote]
χμμμμμ
ρέ ! Μήπως Σαββίδης Α.Ε. ;
χμμμμμ
ρέ ! Μήπως Σαββίδης Α.Ε. ;





