Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Περιμένω αυτόν που θα κράξει για τη χρυσή λεπτομέρεια στην "γκριζοασπρόμαυρη" κουρτίνα πίσω... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Τουλάχιστον το ΠΑΟΚ πίσω είναι με κεφαλαία!
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GeorgT »

ωραια η φανελα της προπόνησης, σε καλη τιμη θα ειναι ταμαμ!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33949
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα

αλλη μια "εμφανιση" προπονησης , φωτο που ανεβασε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tsou »

η νέα φανέλα όσο όμορφη και να είναι το τεράστιο-αντιαισθητικό εθνόσημο που καθιέρωσε η ΕΠΟ, θα την κάνει σίγουρα πιο άσχημη εκτός και αν επιτέλους το αφαιρέσουν φέτος.
επίσης δε ξέρω αν αυτά που λένε για γκάζπρομ ισχύουν γιατί αυτό το αηδιαστικό πάμε στοίχημα όσο ωραία και να είναι η φανέλα την κάνει απωθητική.
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4162
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pagotatzis »

την Gazprom όλοι θα θέλαμε ,δυστυχος δεν έγινε το ντεαλ νε την Ελλάδα!
Και μάλλον δεν πρόκειταινα γίνει!

γι'αυτό βολέψου τώρα με τον ΟΠΑΠ και βλέπουμε!
mitsogrande
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mitsogrande »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από brigate4 »

Η άσπρη που είδαμε σε κοντινές φωτό από...Τσάρλτον.
Ποιοτική φαίνεται αφού την είχε και η Μαν.Γ. πέρσι. Έχει 2 κουμπιά που δεν φαίνονται...

http://www.voetbalshirtjes.com/charlton ... 2013-2014/
zizu10
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από zizu10 »

tsou έγραψε:η νέα φανέλα όσο όμορφη και να είναι το τεράστιο-αντιαισθητικό εθνόσημο που καθιέρωσε η ΕΠΟ, θα την κάνει σίγουρα πιο άσχημη εκτός και αν επιτέλους το αφαιρέσουν φέτος.
επίσης δε ξέρω αν αυτά που λένε για γκάζπρομ ισχύουν γιατί αυτό το αηδιαστικό πάμε στοίχημα όσο ωραία και να είναι η φανέλα την κάνει απωθητική.
Εμένα μου αρέσει πολύ που έχει το εθνόσημο με το αστέρι πάνω...
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Καλά ε,της προπόνησης είναι πολύ κ@ύλα.Ειδικά των τερματάδων που είναι μαύρες με άσπρες ρίγες.Γύρω στο 20 θα είναι μια τούμπανη τιμή.Πιστεύω θα καβατζώσω μια.
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fofanaserres »

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από charlie_pace »

Στο olapaok γράφουν για νέο χορηγό από Ρωσία μάλλον..

Tapatalked!
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από arisk »

Σε διάφορα σάιτ (olapaok, sport24, paokrevolution) μιλάνε για τεράστια χορηγία στη φανελα απο εταιρία ρωσικών συμφερόντων... Ειδικά το revolution (ο Ζαιρης δεν ειναι εκει;) μου δίνει την αίσθηση (επειδη λεει ότι δίνεται η χορηγία λόγω Σαββιδη & Ευρώπης, επειδη μιλάει για μεταγραφη δώρο κάτι που ειναι πρακτική μιας συγκεκριμένης εταιρίας & ότι ο Στεφενς γνωρίζει) ότι υπονοεί την γνωστή και μη εξαιρετεα εταιρία για την οποία γίνεται ντορος εδώ και καιρό... Αν και δεν νομίζω ότι έχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον πλέον αυτή η εταιρία στην Ελλάδα, τέλος πάντων... Βέβαια μπορει να ειναι ιδέα μου και να μην υπονοεί κάτι ο φιλτατος ΑΡΔ... Θα δείξει σύντομα...! :D

By the way, ξέρουμε καμία εταιρία-κολοσσο ρωσικών συμφερόντων που να δραστηριοποιείται στο Ελλαντα...? :roll:
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από STRAFNIK »

By the way, ξέρουμε καμία εταιρία-κολοσσο ρωσικών συμφερόντων που να δραστηριοποιείται στο Ελλαντα...? :roll:[/quote]

χμμμμμ :idea:
ρέ ! Μήπως Σαββίδης Α.Ε. ; :lol:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από arisk »

:lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”