Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Για το 44, το Ντούσαν το Μπορμπόκη τον Οκκά τον Αμπονσά, το 0-4 στο κύπελλο, το Σορλέν, το στήσιμο στο Σισέ, τις 2 κόκκινες στο ΟΑΚΑ,γιατί όταν φέσωνες να φέρεις τον Ριβάλντο εγώ έπαιζα με Μουμίν και ήμουν πελατάκος κ η Τούμπα εξοχικό και άλλα τόσα που δε θυμάμαι. Και έχω πιάσει μόνο την τελευταία δεκαετία.
Στο διάολο κ πάλι. Καλύτερη εξέλιξη δε φανταζόμουνα φέτος για την ουρά
Στο διάολο κ πάλι. Καλύτερη εξέλιξη δε φανταζόμουνα φέτος για την ουρά
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δε θα με πειραζε η ομαδα μου αν δεν αξιζε να επεφτε...
Θα με πειραζε να κυνηγανε καποιοι καφροι παιδακια, που ετσι οπως ερχονται τα πραγματα, μπηκαν να παιξουν μεσα σε μια νυχτα βασικοι...
Πιθανως να ποναω αυτη τη συμπεριφορα και τα 20χρονα της αεκ γιατι εχουμε και εμεις πολλες φορες μαυρισει την ομαδα μας με τετοιες συμπεριφορες.
Θα με πειραζε να κυνηγανε καποιοι καφροι παιδακια, που ετσι οπως ερχονται τα πραγματα, μπηκαν να παιξουν μεσα σε μια νυχτα βασικοι...
Πιθανως να ποναω αυτη τη συμπεριφορα και τα 20χρονα της αεκ γιατι εχουμε και εμεις πολλες φορες μαυρισει την ομαδα μας με τετοιες συμπεριφορες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εμένα προσωπικά όποιος και να έπεφτε από τους 2 κίτρινους, το ίδιο θα μου έκανε.
Βέβαια ο ρούλης έστησε μέχρι και τα σημαιάκια του κόρνερ για να μείνει , ενώ η κούλα δεν έκανε κάτι τέτοιο. Προφανώς δε το έκανε γιατί δε μπορούσε - άλλοι είναι που αποφασίζουν. Το γεγονός όμως παραμένει ότι ο ρούλης με το ντου στη Βέροια, με το επικό διπλό στο περιστέρι και την ισοπεδωτική εμφάνισε απέναντι στους περήφανους Αρκάδες κερδίζει επάξια τη θέση της πιο ξεφτιλισμένης και διάτρητης ιερόδουλης της φετινής λίγκας.
Βέβαια ο ρούλης έστησε μέχρι και τα σημαιάκια του κόρνερ για να μείνει , ενώ η κούλα δεν έκανε κάτι τέτοιο. Προφανώς δε το έκανε γιατί δε μπορούσε - άλλοι είναι που αποφασίζουν. Το γεγονός όμως παραμένει ότι ο ρούλης με το ντου στη Βέροια, με το επικό διπλό στο περιστέρι και την ισοπεδωτική εμφάνισε απέναντι στους περήφανους Αρκάδες κερδίζει επάξια τη θέση της πιο ξεφτιλισμένης και διάτρητης ιερόδουλης της φετινής λίγκας.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εγω τον μονο ΑΕΚτση που λυπαμε ειναι οποιον δε χειρωκροτουσε και δε γουσταρε οταν ο Ντεμης ελεγε τα "εγω δε πληρωνω ΦΠΑ θα κανω μεταγραφες".
Αντε ρε να πουμε που εδω και 10 χρονια ζει αυτη η κωλο-ομαδα με τα ψεματα και κοντεψε να παρει και πρωταθλημα κι ολας. Μονοι τους σκαψανε το λακο τους.
Επισης οποιος τους λυπατε, ας μπει σε ενα φορουμ τους (σοβαρο οχι με παιδακια) να δει με ποσο υποτιμιτικο τροπο μιλανε για τους ΠΑΟΚτσηδες. Ειναι και καλα ανωτερη ρατσα ο ΑΕΚτσης βλεπεις και διαφορετικος απο τους αλλους.
Εγω προσωπικα εδω που εχουν φτασει τα πραγματα και αυτη η χωρα, ουτε τον... ΠΑΟΚ δεν προκειτε να λυπηθω αν πεσει καποτε. Τα δακρυα στερεψανε και δεν εχει για κανεναν, ποσο μαλλον για αυτους που δε το αξιζουν.
Αντε ρε να πουμε που εδω και 10 χρονια ζει αυτη η κωλο-ομαδα με τα ψεματα και κοντεψε να παρει και πρωταθλημα κι ολας. Μονοι τους σκαψανε το λακο τους.
Επισης οποιος τους λυπατε, ας μπει σε ενα φορουμ τους (σοβαρο οχι με παιδακια) να δει με ποσο υποτιμιτικο τροπο μιλανε για τους ΠΑΟΚτσηδες. Ειναι και καλα ανωτερη ρατσα ο ΑΕΚτσης βλεπεις και διαφορετικος απο τους αλλους.
Εγω προσωπικα εδω που εχουν φτασει τα πραγματα και αυτη η χωρα, ουτε τον... ΠΑΟΚ δεν προκειτε να λυπηθω αν πεσει καποτε. Τα δακρυα στερεψανε και δεν εχει για κανεναν, ποσο μαλλον για αυτους που δε το αξιζουν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σιγα μη χεστω που δεν επεσε ο αρουλης. Εδω καποιοι απο αυτους φτασανε στο σημειο να τους εχουνε πεισει οτι...και κατι εγινε που δε πεσανε. (κατι τσαλτιδιδες που θα χανανε το ψωμι τους)
Δεν θα μου κανει εντυπωση ακομα και αν τους δειτε να πανυγιριζουν αυτη τη βδομαδα λες και κατι κερδισαν. Ειδα ηδη σχολεια στα οποια πανυγιριζουν γιατι...κλενε λενε οι ΠΑΟΚτσηδες που δεν επεσε. ΛΟΛ ναι κλαιμε που του χρονου που θα κανω εγω πρωταθλητησμο (λεμε τωρα) και αυτοι παλι για βουτα θα ειναι και θα σερνωντε εκει για ποιος ξερει ποσο.
Δεν θα μου κανει εντυπωση ακομα και αν τους δειτε να πανυγιριζουν αυτη τη βδομαδα λες και κατι κερδισαν. Ειδα ηδη σχολεια στα οποια πανυγιριζουν γιατι...κλενε λενε οι ΠΑΟΚτσηδες που δεν επεσε. ΛΟΛ ναι κλαιμε που του χρονου που θα κανω εγω πρωταθλητησμο (λεμε τωρα) και αυτοι παλι για βουτα θα ειναι και θα σερνωντε εκει για ποιος ξερει ποσο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Γι' αυτά τα παλικαράκια της ΑΕΚ, που βγάλανε όλη τη χρονιά με άδειο στην κυριολεξία στομάχι, με κράξιμο, πεσίματα και κυνηγητό, χωρίς κανένα ελαφρυντικό και χωρίς καμία κατανόηση, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ λυπάμαι. Αυτό που περάσανε φέτος, μακάρι να μην το περάσει κανένας νέος ποδοσφαιριστής.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΥΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΥΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ετσι ακριβως.Tolaros έγραψε:Για το 44, το Ντούσαν το Μπορμπόκη τον Οκκά τον Αμπονσά, το 0-4 στο κύπελλο, το Σορλέν, το στήσιμο στο Σισέ, τις 2 κόκκινες στο ΟΑΚΑ,γιατί όταν φέσωνες να φέρεις τον Ριβάλντο εγώ έπαιζα με Μουμίν και ήμουν πελατάκος κ η Τούμπα εξοχικό και άλλα τόσα που δε θυμάμαι. Και έχω πιάσει μόνο την τελευταία δεκαετία.
Στο διάολο κ πάλι. Καλύτερη εξέλιξη δε φανταζόμουνα φέτος για την ουρά
οταν εμεις καναμε το σκατο μας παξιμαδι για να επιβιωσουμε και δεν ειχαμε στον ηλιο μοιρα η κουλα εφερνε σκοκους κτλ και ο βανδης ελεγε δεν πληρωνω φπα, θα κανω μεταγραφες.
λουστειτε τα.
μακαρι να πεσουν και ολοι οι αλλοι. και ο βαζελος, και η ρουλα, και ο γκει. γινεται να εξαφανιστουν ολοι?
ετσι γουσταρω. θελω 10 χρονιες να μαι μονος στο πρωταθλημα με τα χωρια. να βγαινω τσ λ καθς χρονο, να ερχονται εδω μεσα μπαρτσες κτλ, τα παιδακια στον πειραια να πηγαινουν στο σχολειο με φανελα ΠΑΟΚ.
να δουνε ολοι τη γλυκα. μια ζωη ο ΠΑΟΚ ηταν ο φουκαρας κι ο φτωχος.
τωρα γυρισε ο τροχος κυριοι, θα μαμησει κι ο φτωχος.
μετα ας παιχτει στα ισια το πρωταθλημα.
αλλα πρωτα οτι μου καναν θελω να το υποστουν.
και ξερω, δεν αρμοζουν στον ΠΑΟΚ αυτα, αλλα αν σκεφτει κανεις τι εχει περασει αυτη η ομαδα ειναι να τρελενεται.
γι αυτο πολυ το χαιρομαι τωρα που αντιστραφηκαν οι ρολοι.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Το πατε αλλου το ζητημα...
Με τη λογικη ποιοες βρωμιες εχει κανει καθε ομαδα καμοια ομαδα ανα τον κοσμο δεν ειναι καθαρη.
Εγω μιλαω για την εισβολη.Την εχουμε πατησει και πολυ προσφατα...
Υφιστανται οπαδοι-καφροι οι οποιοι μπορουν να ζημιωσουν ολους τους συλλογους.
Τωρα το τι λαδιες εχει κανει η αεκ,η ρουλα ο βαζελος και η καθε ομαδα μπορουμε να λεμε μερες.
Με τη λογικη ποιοες βρωμιες εχει κανει καθε ομαδα καμοια ομαδα ανα τον κοσμο δεν ειναι καθαρη.
Εγω μιλαω για την εισβολη.Την εχουμε πατησει και πολυ προσφατα...
Υφιστανται οπαδοι-καφροι οι οποιοι μπορουν να ζημιωσουν ολους τους συλλογους.
Τωρα το τι λαδιες εχει κανει η αεκ,η ρουλα ο βαζελος και η καθε ομαδα μπορουμε να λεμε μερες.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
το ληκι του χρονου θα ναι πολυ δυνατο..ο Κοντης ειπε αλλωστε οτι υπαρχουν ατομα τα οποια αρχικα θα βαλουν 7 εκ. ευρω με τα 700.000 εξ αυτων να ναι τα γνωστα 700.000 απο την υποθεση Βιτολο 
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ισχύει αυτό.Μόνο η μπάρτσα δίνει 5 εκ για το σούλη παπ.Μεγάλες στιγμές θα ζήσει η γειτονιά
Αρχισα ήδη να τρέμω.
Αρχισα ήδη να τρέμω.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αυτό ακριβώς!!!!!sourmenetes έγραψε:Τα ιδια θα καναμε και εμεις...Και πολλοι αλλοι...nikolasf έγραψε:Γιατί τόσο μυαλό έχουν!!!! Και παρακαλώ οι φίλαθλοί της την έριξαν με το ντού!!!!! Να βλέπουν κάποιοι να μαθάινουν!!!
No dioikisi...No party....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
η ΑΕΚ τραβάει αυτά που πρέπει να τραβάει και πολύ καλά κάνει...χάθηκε από τις ρίζες της, έγινε υποκατάστατο της original και καλά να πάθει...
απλώς ρωτάω ο ΠΑΟΚ ήθελε πολύ να είναι να είναι στην κατάντια και στη θέση της ΑΕΚ..;; Όταν στον ΠΑΟΚ πριν 2 καλοκαίρια με το στανιό οι δικοί μας (κάποιοι) συνδεσμοπατέρες θέλανε να μας φορτώσουν τον Φλωρίδη και τον Σαχπατζίδη ήταν όλα καλά..;; Εδώ είμασταν και βριζόμασταν....
Αυτοί οι ίδιοι δεν κάνανε αλλεπάλληλες μπούκες σε αγωνες με την κούλα και τον ατρόμητο για να φύγει ο "κακός" Ζαγοράκης για να έρθει ο Σαχπα και ο Βρύζας όπως σήμερα έγινε με την αεκ..;; Παρών είμασταν στους αγώνες εκείνους..!!
Τί έγινε τώρα...;; οι Οriginal είναι οι κακοί..;; Εμείς οι "αγιοι"..;;
Εγώ προσωπικά χάρηκα με την ΑΕΚ. Δεν έχει καμία σχέση η σημερινή ΑΕΚ με τον Δικεφαλο αετό και την Κωνσταντινούπολη. Αν μπορούσε η σημερινή Original θα αντικαταστούσε τον δικεφαλο αετό με κανένα σήμα της αναρχίας ή τίποτα άλλο παρόμοιο...
ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
απλώς ρωτάω ο ΠΑΟΚ ήθελε πολύ να είναι να είναι στην κατάντια και στη θέση της ΑΕΚ..;; Όταν στον ΠΑΟΚ πριν 2 καλοκαίρια με το στανιό οι δικοί μας (κάποιοι) συνδεσμοπατέρες θέλανε να μας φορτώσουν τον Φλωρίδη και τον Σαχπατζίδη ήταν όλα καλά..;; Εδώ είμασταν και βριζόμασταν....
Αυτοί οι ίδιοι δεν κάνανε αλλεπάλληλες μπούκες σε αγωνες με την κούλα και τον ατρόμητο για να φύγει ο "κακός" Ζαγοράκης για να έρθει ο Σαχπα και ο Βρύζας όπως σήμερα έγινε με την αεκ..;; Παρών είμασταν στους αγώνες εκείνους..!!
Τί έγινε τώρα...;; οι Οriginal είναι οι κακοί..;; Εμείς οι "αγιοι"..;;
Εγώ προσωπικά χάρηκα με την ΑΕΚ. Δεν έχει καμία σχέση η σημερινή ΑΕΚ με τον Δικεφαλο αετό και την Κωνσταντινούπολη. Αν μπορούσε η σημερινή Original θα αντικαταστούσε τον δικεφαλο αετό με κανένα σήμα της αναρχίας ή τίποτα άλλο παρόμοιο...
ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Δευ 15 Απρ 2013, 06:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
+++++++++++++++++++++++++++hitman έγραψε:Γι' αυτά τα παλικαράκια της ΑΕΚ, που βγάλανε όλη τη χρονιά με άδειο στην κυριολεξία στομάχι, με κράξιμο, πεσίματα και κυνηγητό, χωρίς κανένα ελαφρυντικό και χωρίς καμία κατανόηση, ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΑ λυπάμαι. Αυτό που περάσανε φέτος, μακάρι να μην το περάσει κανένας νέος ποδοσφαιριστής.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΑΥΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Παλιος παραγοντας ο σαλευρης (καλιθεα) τον μπερδεψα με τον αλαμανο μετα ομως θυμηθηκα οτι αυτος πεθανε.Moz έγραψε:Τον Βελλή εννοείς και όχι τον Σαλευρή... Δεν υπάρχει περίπτωση, ο ιδιοκτήτης είναι τρελός απολλώνιστής από μικρό παιδί και από φράγκα έχει όσα και ο Μαρινάκης... Εμένα μου μυρίζει στημένο το σκηνικό για να την πάρει ο ψευτοτίγρης χωρίς χρέη από την Δ'...obanebane έγραψε:Θα ειναι ντροπη για την "Ελαφρα ταξιαρχια" αν συμβει κατι τετοιο.
Ιστορικοτατη ομαδα ο απολλων δεν νομιζω να συμβει,θα τον καθαρισουν τον σαλευρη οι απολλωνιστες.
Όπως και να'χει, στα τσακίδια και ακόμα παραπέρα
Με λιγα λογια τα εκανα σαλατα,μικρη σημασια εχει ετσι η αλλιως συμφωνουμε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μπουρδέλο ήταν, μπουρδέλο θα 'ναι
Ο Βασίλης Παπαθεοδώρου αναλύει γιατί τα παιχνίδια της Super League πρέπει να διεξάγονται με κόκκινο φως στους προβολείς...
Η προτελευταία αγωνιστική δεν μας βοήθησε να γίνουμε σοφότεροι. Το ελληνικό ποδόσφαιρο ως αναπόσταστο κομμάτι της κοινωνίας, επιβεβαίωσε ότι είναι ένα κανονικό μπουρδέλο. Τι οίκος ανοχής και γλυκανάλατες φράσεις. Μπουρδέλο. Κανονικά. Με τσατσάδες.
Ομάδες που έβαζαν ένα γκολ ανά αγώνα μοιράζουν τα τέρματα σαν παστέλια, παιχνίδια που διακόπτονται και (δεν) τελειώνουν κατά το δοκούν (Βέροια-Άρης φέτος εν αντιθέσει με το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός πέρυσι), κανονισμοί που εφαρμόζονται όπως μας βολεύει, διαιτητές σαν τον Παππά που (για να συνεχίσουμε στο κλίμα της εισαγωγής) κάνουν αγώνα για να... κρυφτούν. Ο προτελευταίος παίζει με τον τρίτο και η απόδοση του άσου είναι 1.40. Κωμωδία.
Κι όχι μόνο: Η παράδοση που θέλει έναν δημοσιογράφο να δέρνεται στο Καραϊσκάκη διατηρήθηκε (ατιμώρητα πάντα), πρόεδροι που κλείνονται στο ασανσέρ, καπνογόνα εν έτει 2013 να σκεπάζουν την ατμόσφαιρα. Και το πιο αστείο θα είναι ότι στη Super League θα είναι έξαλλοι μόλις τα διαβάσουν όλα αυτά, θεωρώντας ότι υποβαθμίζεται το προϊόν τους.
Κάθε χρόνο στα σκατά αυτά βουτάνε όλο και λιγότεροι θεατές. Ποιος θέλει να πάει για μπάνιο στο λιμάνι του Πειραιά; Γραφικοί είμαστε, θα πείτε. Μόνοι μας τα λέμε, μόνοι μας τα ακούμε. Για την ακρίβεια, εκατομμύρια το λένε, αλλά η κατάσταση παραμένει ίδια.
Οπότε ας σταχυολογήσουμε ορισμένα ποδοσφαιρικά συμπεράσματα που προέκυψαν αυτή την αγωνιστική...
* Τελικά έφταιγε ο Ζαρντίμ; Ή, ότι το ρόστερ που παρέλαβε ήταν ελλιπές και προβληματικό, απόρροια της λιτότητας; Ο Παναθηναϊκός στη χειρότερη σεζόν της ιστορίας του «τον είχε» και τις δύο φορές τον Ολυμπιακό, ο οποίος γλίτωσε ισάριθμες φορές κλέβοντας ισοπαλίες, στο ΟΑΚΑ με τύχη και στο Καραϊσκάκη από το φάουλ του Τζιμπούρ που δεν είδε ο Παπάς.
* Σαν ηφαίστειο που ξυπνά. Μετά τον διαφαινόμενο υποβιβασμό της ΑΕΚ, το μεγάλο θέμα της ημέρας είναι το ξέσπασμα του ερυθρόλευκου κόσμου. Να αποδοκιμάζεται ενώ το ματς είναι 0-0 και 0-1 σε ντέρμπι; Με συνθήματα που είχαν αποδέκτη τον πρόεδρο της ΠΑΕ; Ο Σάββας, ο Καραπαπάς κάνουν τέλεια τη δουλειά τους, αλλά στη μπάλα δεν μπορείς να κοροϊδέψεις για πολύ. Κι ο Ολυμπιακός λούζεται τώρα όσα ο ίδιος δημιούργησε.
* Ήταν στημένοι; Το ερώτημα αφορά τους παίκτες του Παναθηναϊκού για την πλειοψηφία των φετινών αγώνων. Ανάγκασαν τον Ολυμπιακό να τελειώσει εντός έδρας ματς χωρίς καθαρή ευκαιρία, έχασαν τα άχαστα, ήταν καμικάζι. Οπότε τι συνέβη στα προηγούμενα παιχνίδια; Αφού μπορούσαν με τον καλύτερο, προφανώς στα άλλα δεν ήθελαν.
* Σούλης, ο νέος Γουαρδιόλα. Πήγε στον Άρη, έβαλε 4 στον Λεβαδειακό, 5 γκολ στην Τρίπολη, γκολ με δέκα παίκτες στον Ατρόμητο. Και κάποιοι τον είχαν για αμυντικογενή. Πρώτη φορά πήρε ομάδα με μπαλαδόρους και την έκανε να πετάει. «Χου ρε», που θα 'λεγε και ο Γεωργίου.
* Ζέκα, ο σύγχρονος Πατίκας. Ο Πορτογάλος που ήταν ο καλύτερος του τριφυλλιού, έβαλε τον εαυτό του στις γκάφες του αιώνα. Όλα χάνονται στη μπάλα, αλλά αυτό ξεπέρασε κάθε ατυχές highlight που έχουμε δει.
* Η ΑΕΚ έπεσε εκτός γηπέδου. Είχε την κατάσταση στα χέρια της, ακόμα και με ήττα θα μπορούσε να σωθεί με διπλό στον Ατρόμητο γιατί ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει τη Βέροια στο ΟΑΚΑ. Από τη στιγμή όμως που πριν δύο μήνες αποφασίζεται η συνέχιση ενός αγώνα (Βέροια-Αρης) και τώρα αποφασίζεται για τον ίδιο λόγο η διακοπή, είναι ξεκάθαρο ότι ο υποβιβασμός οφείλεται σε διαφορετικά κριτήρια. Η ΑΕΚ δεν είχε «πλάτες» και μετά το πρωτάθλημα του 2008 που έχασε στα χαρτιά και άλλαξε την ιστορία και τον χάρτη του ποδοσφαίρου, τώρα υποβιβάζεται πάλι στα χαρτιά εξαιτίας των ηλιθίων που μπήκαν στο γήπεδο. Αφού οι κανόνες δεν εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο, μιλάμε για μέγα σκάνδαλο.
* Βγάζει λεφτά απ' το ποδόσφαιρο. Κλείνοντας με κάτι χιουμοριστικό. Το πρωί της Κυριακής, ο Μάκης Κατσαβάκης έκλεψε την παράσταση αναλύοντας τις 11άδες των αιωνίων. Η ανάγνωση σταμάτησε στο δεξί μπακ.«Παπάζογλου - Σεϊταρίδης: Δεν υπάρχει σύγκριση στη θέση του δεξιού μπακ. Ο Παπάζογλου δείχνει να σταθεροποιεί την απόδοσή του, ανεβαίνει συνεχώς. Υπερτερεί ο Ολυμπιακός». Και ο Κατσαβάκης διαθέτει ακόμα δίπλωμα. Οδήγησης λογικά...
gazela
Ο Βασίλης Παπαθεοδώρου αναλύει γιατί τα παιχνίδια της Super League πρέπει να διεξάγονται με κόκκινο φως στους προβολείς...
Η προτελευταία αγωνιστική δεν μας βοήθησε να γίνουμε σοφότεροι. Το ελληνικό ποδόσφαιρο ως αναπόσταστο κομμάτι της κοινωνίας, επιβεβαίωσε ότι είναι ένα κανονικό μπουρδέλο. Τι οίκος ανοχής και γλυκανάλατες φράσεις. Μπουρδέλο. Κανονικά. Με τσατσάδες.
Ομάδες που έβαζαν ένα γκολ ανά αγώνα μοιράζουν τα τέρματα σαν παστέλια, παιχνίδια που διακόπτονται και (δεν) τελειώνουν κατά το δοκούν (Βέροια-Άρης φέτος εν αντιθέσει με το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός πέρυσι), κανονισμοί που εφαρμόζονται όπως μας βολεύει, διαιτητές σαν τον Παππά που (για να συνεχίσουμε στο κλίμα της εισαγωγής) κάνουν αγώνα για να... κρυφτούν. Ο προτελευταίος παίζει με τον τρίτο και η απόδοση του άσου είναι 1.40. Κωμωδία.
Κι όχι μόνο: Η παράδοση που θέλει έναν δημοσιογράφο να δέρνεται στο Καραϊσκάκη διατηρήθηκε (ατιμώρητα πάντα), πρόεδροι που κλείνονται στο ασανσέρ, καπνογόνα εν έτει 2013 να σκεπάζουν την ατμόσφαιρα. Και το πιο αστείο θα είναι ότι στη Super League θα είναι έξαλλοι μόλις τα διαβάσουν όλα αυτά, θεωρώντας ότι υποβαθμίζεται το προϊόν τους.
Κάθε χρόνο στα σκατά αυτά βουτάνε όλο και λιγότεροι θεατές. Ποιος θέλει να πάει για μπάνιο στο λιμάνι του Πειραιά; Γραφικοί είμαστε, θα πείτε. Μόνοι μας τα λέμε, μόνοι μας τα ακούμε. Για την ακρίβεια, εκατομμύρια το λένε, αλλά η κατάσταση παραμένει ίδια.
Οπότε ας σταχυολογήσουμε ορισμένα ποδοσφαιρικά συμπεράσματα που προέκυψαν αυτή την αγωνιστική...
* Τελικά έφταιγε ο Ζαρντίμ; Ή, ότι το ρόστερ που παρέλαβε ήταν ελλιπές και προβληματικό, απόρροια της λιτότητας; Ο Παναθηναϊκός στη χειρότερη σεζόν της ιστορίας του «τον είχε» και τις δύο φορές τον Ολυμπιακό, ο οποίος γλίτωσε ισάριθμες φορές κλέβοντας ισοπαλίες, στο ΟΑΚΑ με τύχη και στο Καραϊσκάκη από το φάουλ του Τζιμπούρ που δεν είδε ο Παπάς.
* Σαν ηφαίστειο που ξυπνά. Μετά τον διαφαινόμενο υποβιβασμό της ΑΕΚ, το μεγάλο θέμα της ημέρας είναι το ξέσπασμα του ερυθρόλευκου κόσμου. Να αποδοκιμάζεται ενώ το ματς είναι 0-0 και 0-1 σε ντέρμπι; Με συνθήματα που είχαν αποδέκτη τον πρόεδρο της ΠΑΕ; Ο Σάββας, ο Καραπαπάς κάνουν τέλεια τη δουλειά τους, αλλά στη μπάλα δεν μπορείς να κοροϊδέψεις για πολύ. Κι ο Ολυμπιακός λούζεται τώρα όσα ο ίδιος δημιούργησε.
* Ήταν στημένοι; Το ερώτημα αφορά τους παίκτες του Παναθηναϊκού για την πλειοψηφία των φετινών αγώνων. Ανάγκασαν τον Ολυμπιακό να τελειώσει εντός έδρας ματς χωρίς καθαρή ευκαιρία, έχασαν τα άχαστα, ήταν καμικάζι. Οπότε τι συνέβη στα προηγούμενα παιχνίδια; Αφού μπορούσαν με τον καλύτερο, προφανώς στα άλλα δεν ήθελαν.
* Σούλης, ο νέος Γουαρδιόλα. Πήγε στον Άρη, έβαλε 4 στον Λεβαδειακό, 5 γκολ στην Τρίπολη, γκολ με δέκα παίκτες στον Ατρόμητο. Και κάποιοι τον είχαν για αμυντικογενή. Πρώτη φορά πήρε ομάδα με μπαλαδόρους και την έκανε να πετάει. «Χου ρε», που θα 'λεγε και ο Γεωργίου.
* Ζέκα, ο σύγχρονος Πατίκας. Ο Πορτογάλος που ήταν ο καλύτερος του τριφυλλιού, έβαλε τον εαυτό του στις γκάφες του αιώνα. Όλα χάνονται στη μπάλα, αλλά αυτό ξεπέρασε κάθε ατυχές highlight που έχουμε δει.
* Η ΑΕΚ έπεσε εκτός γηπέδου. Είχε την κατάσταση στα χέρια της, ακόμα και με ήττα θα μπορούσε να σωθεί με διπλό στον Ατρόμητο γιατί ο Παναθηναϊκός θα κερδίσει τη Βέροια στο ΟΑΚΑ. Από τη στιγμή όμως που πριν δύο μήνες αποφασίζεται η συνέχιση ενός αγώνα (Βέροια-Αρης) και τώρα αποφασίζεται για τον ίδιο λόγο η διακοπή, είναι ξεκάθαρο ότι ο υποβιβασμός οφείλεται σε διαφορετικά κριτήρια. Η ΑΕΚ δεν είχε «πλάτες» και μετά το πρωτάθλημα του 2008 που έχασε στα χαρτιά και άλλαξε την ιστορία και τον χάρτη του ποδοσφαίρου, τώρα υποβιβάζεται πάλι στα χαρτιά εξαιτίας των ηλιθίων που μπήκαν στο γήπεδο. Αφού οι κανόνες δεν εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο, μιλάμε για μέγα σκάνδαλο.
* Βγάζει λεφτά απ' το ποδόσφαιρο. Κλείνοντας με κάτι χιουμοριστικό. Το πρωί της Κυριακής, ο Μάκης Κατσαβάκης έκλεψε την παράσταση αναλύοντας τις 11άδες των αιωνίων. Η ανάγνωση σταμάτησε στο δεξί μπακ.«Παπάζογλου - Σεϊταρίδης: Δεν υπάρχει σύγκριση στη θέση του δεξιού μπακ. Ο Παπάζογλου δείχνει να σταθεροποιεί την απόδοσή του, ανεβαίνει συνεχώς. Υπερτερεί ο Ολυμπιακός». Και ο Κατσαβάκης διαθέτει ακόμα δίπλωμα. Οδήγησης λογικά...
gazela