Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από obanebane »

Tα καταφερε ο χοντρος και κρατησε το κακο σπυρι του ΠΑΟΚ στη κατηγορια,την εκανε καλα τη δουλεια και το αναχωμα θα εξακολουθει να υπαρχει στη πολη.


Υ.Γ1 Τσιωλη θα τα ξαναπουμε οι δυο μας στη τριπολη σε λιγες μερες εγω σου ειπα οτι θα βγεις τελευταιος και γελαγες.
Γελαει καλυτερα ομως αυτος που γελαει τελευταιος.
Υ.Γ2 Χοντρουλη σε παρακαλω κρατα τον μιτσελ τουλαχιστον για του χρονου.
Άβαταρ μέλους
Nikol4s
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 08:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Nikol4s »

γιατί είμαι σίγουρος ότι του χρόνου θα είναι η κούλα στην σούπερλίγκα με το ΑΦΜ του Απ''ολλων Σμύρνης & πρόεδρο τον μελισανίδη?
mitsogrande
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: Τρί 22 Φεβ 2011, 13:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από mitsogrande »

Η ΑΕΚ δεν πέφτει!
Για να πέσει πρέπει να τελειώσει το πρωτάθλημα.Και για να τελειωσει πρεπει να λήξει το Λεβαδειακος-Ολυμπιακός που βρίσκεται στο 300.000 λεπτό του...
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από slidar »

ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ... ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από obanebane »

Θα ειναι ντροπη για την "Ελαφρα ταξιαρχια" αν συμβει κατι τετοιο.
Ιστορικοτατη ομαδα ο απολλων δεν νομιζω να συμβει,θα τον καθαρισουν τον ιδιοκτητη οι απολλωνιστες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane την Κυρ 14 Απρ 2013, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Η κούλα δε κατάλαβα γιατί αυτοκτόνησε, με αδιάφορο ατρόμητο έπαιζε και η ξάνθη τους ήθελε τους βαθμούς μιας και τα γιάννενα μπορεί να μη πάρουν άδεια για γιουρόπα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από obanebane »

Ποια ξανθη αυτοι καθε χρονο βγαζουν τη χρονια τις τελευταιες αγωνιστικες.
Ακου θελει να βγει ευρωπη. :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από nikolasf »

Γιατί τόσο μυαλό έχουν!!!! Και παρακαλώ οι φίλαθλοί της την έριξαν με το ντού!!!!! Να βλέπουν κάποιοι να μαθάινουν!!!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από danirifle »

ΑΕΚΛΗΣ ΠΟΝΤΙΩΝ ή ΑΕΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ?
ιδού η απορία!
Άβαταρ μέλους
Moz
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 12:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Moz »

obanebane έγραψε:Θα ειναι ντροπη για την "Ελαφρα ταξιαρχια" αν συμβει κατι τετοιο.
Ιστορικοτατη ομαδα ο απολλων δεν νομιζω να συμβει,θα τον καθαρισουν τον σαλευρη οι απολλωνιστες.
Τον Βελλή εννοείς και όχι τον Σαλευρή... Δεν υπάρχει περίπτωση, ο ιδιοκτήτης είναι τρελός απολλώνιστής από μικρό παιδί και από φράγκα έχει όσα και ο Μαρινάκης... Εμένα μου μυρίζει στημένο το σκηνικό για να την πάρει ο ψευτοτίγρης χωρίς χρέη από την Δ'...

Όπως και να'χει, στα τσακίδια και ακόμα παραπέρα
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sourmenetes »

nikolasf έγραψε:Γιατί τόσο μυαλό έχουν!!!! Και παρακαλώ οι φίλαθλοί της την έριξαν με το ντού!!!!! Να βλέπουν κάποιοι να μαθάινουν!!!
Τα ιδια θα καναμε και εμεις...Και πολλοι αλλοι...

No dioikisi...No party....
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Είμαι αρκετά μεγάλος ηλικιακά για να τρέφω αυταπάτες. Και ξέρω καλά ότι τα χανούμια όπου μας βρίσκαν λάσκους μας πατάγανε στο λαιμό και πολλές φορές μας την φέρανε με ύπουλο τρόπο. Όμως απόψε τους λυπάμαι. Τι να πω; Λίγο ο δικέφαλος, λίγος η μεγάλη ιστορία της προσφυγιάς... Κρίμα.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από sourmenetes »

Και γω καπως ετσι το βλεπω....

Και οσο βλεπω οτι ο ρουλης πηρε 2 ματς αερα γιατι στηθηκανε οι σπανοτριπολιτσες τοσο συγχυζομαι..
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από moican4 »

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.Τα αγωνιστικά.Γιατί ξεχνάμε πολλές φορές ότι παρακολουθούμε ποδόσφαιρο.

Ήταν ένας τελικός και έπρεπε να κερδηθεί.Αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει 10 μέρες να παίζαμε, με αυτή την απόδοση και αυτή την ψυχολογία.
Η αγωνιστική κατάρρευση της ομάδας συνεχίστηκε και δυστυχώς δεν ίσχυε αυτό που έλεγαν πολλοί φίλοι ότι υπάρχουν κουμπιά που πατάς και
παίζεις όπως με τα Γιάννενα και μετά τα ξαναπατάς και κερδίζεις τον Πανθρακικό.Τα "ηλεκτροσόκ" και οι άλλες μαγγανείες δεν έπιασαν για ακόμα
μία φορά.
Η αλλαγή προπονητή δεν βοήθησε και μάλλον μπέρδεψε.Δεν προστέθηκε κάτι τις τελευταίες μέρες,ίσα ίσα χάθηκε και ο Ρότζερ που άλλαξε χωρίς
λόγο ρόλο για να παίξει ο αγαπημένος της αρδολογίας Ανάκογλου που "είναι πιο γρήγορος",όπως ήταν και ο Κατίδης...
Δεν μπορέσε η ομάδα να αιφνιδιάσει να εκμεταλλευτεί μετά και τον κόσμο και το παιχνιδι θα κρινόταν στο ποιος θα κάνει το λάθος.
Εκεί κλέβεις εκκλησία,με τόσους γκελαδόρους στην άμυνά μας,συν το αγχος,συν την κατάρα.Ο αρχιγκελαδόρος απλά πήρε την πρωτοβουλία.
Δίκαια χάσαμε και για μένα δίκαια η ομάδα δεν τα κατάφερε.

Και τα "αγωνιστικά".Ζητώ συγνώμη από όσους φίλους θέλουν να σταθούν στον υπερηχητικό Άρη που του χρόνου πάει για πρωτάθλημα με τέτοια ομάδα που έκανε ο Σούλης και τον Όφη που ισοφάρισε μέσα σε 5 λεπτά με τη μπάλα που τρύπησε τα χέρια τον Ράντμαν.Αλλά όπως έχω ξαναπεί αυτά τα περίμενα
και δυστυχώς είναι αναπόφευκτα.Η ομάδα μας που έκανε τουρισμό σε όλο τον α΄γύρο έφτασε να έχει την τύχη στα χέρια της σε εντός έδρας ματς
με τον πάνθρακα.Και εγώ στέκομαι σε αυτό.

Αποτύχαμε.Αποτύχαμε αγωνιστικά,οικονομικά,διοικητικά και οπαδικά.
Και όχι δεν φταίει κανένας Δερμιτζάκης.Δεν έχει κανένα λόγο να μπει να παίξει.Όπως δεν είχαμε και εμείς κανένα λόγο να παίξουμε στην Τούμπα.
Είμαστε μέρος και εμείς αυτού του βούρκου.Άλλοι κολυμπάνε καλύτερα και το απολαμβάνουν.Εμείς μπορεί να το κάνουμε ενοχικά,αλλά είμαστε εκεί.
Κλάψτε...

ΥΓ. από φόρουμ της κούλας..
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από elvetos giatros »

sourmenetes έγραψε:
nikolasf έγραψε:Γιατί τόσο μυαλό έχουν!!!! Και παρακαλώ οι φίλαθλοί της την έριξαν με το ντού!!!!! Να βλέπουν κάποιοι να μαθάινουν!!!
Τα ιδια θα καναμε και εμεις...Και πολλοι αλλοι...

No dioikisi...No party....
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια της αλητείας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”