Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Τίμιο αμαξάκι...λίγες βλάβες....ακριβά ανταλλακτικα.

Δε μου αρέσει το σχήμα του....γουστα είναι αυτα.

Τεστ drive πάντα πριν την αγορά....συμβουλή.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5833
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Θα προτιμούσες το Yaris; Είμαι μεταξύ των 2.

Διάβασα κάτι περίεργα χθες στο forum του jazzmania. Κανείς δεν έχει να αναφέρει κάποιο μηχανικό πρόβλημα και αυτό είναι προφανώς το σημαντικότερο, γράφουν όμως για ταπετσαρίες και μοκέτες που φθείρονται στο 3μηνο, για παράθυρα και εταζέρες που τρίζουν σχεδόν από την αγορά, για λαμαρίνες τσιγαρόχαρτα, για χρώμα που σκάει και χαράζεται με το παραμικρό, για ντεπόζιτο που κάνει "γκλούπ-γκλούπ" σε σταμάτημα-ξεκίνημα και πάει λέγοντας...

Για τα άπλυτα του Yaris δεν έχω καταφέρει να βρω πληροφορίες.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5276
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Tα εχω ακουσει και τα χω διαβασει τα παραπάνω κι γω....αλλά δε τα εχω διασταυρώσει.

Από Ιάπωνα....αμα θες να πλησιάσεις την Ευρώπη ταπεινή μου γνώμη πάντα παίρνεις TOYOTA ή ΜΑΖDA.

Η honda ποτέ δεν είχε τη τρομερη ποιότητα .....!

Η nissan το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100619
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εδώ είναι που λέμε "Θεέ μου σώσε με"!
Το Renault Clio που οδηγούσε ο Πιέτρο Σκαβόνε, στο ιταλικό ράλι Jolly Rally Valle d'Aosta, βγήκε από την ειδική, ανατράπηκε και έπεσε πάνω στους θεατές. Καταστράφηκε ολοσχερώς. Τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και ο συνοδηγός, ενώ ΚΑΝΕΙΣ από τους θεατές δεν έπαθε τίποτε!!


[youtube]qlLolGuqo9o&feature=player_embeddedplayer_embedded[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 14682
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Equalizer »

Μακράν πιο τυχερή απο όλους τους παρευρισκόμενους, η κοπέλα στο τέλος. ΚΑΙ άργησε να αντιδράσει, αλλά ΚΑΙ εν τέλει αυτό αποδείχτηκε σωτήριο γιατί αν κατέβαινε, θα είχε βρεθεί στην πορεία του οχήματος.

ΥΓ. Μιας και είναι όλοι καλά και δεν τίθεται θέμα ηθικής, να πούμε πως η Αόστα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ περιοχή. Παράδεισος.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτα!

:!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100619
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

H νέα γενιά κινητήρων ντίζελ της Mercedes

4τροχοι - 15 Φεβ 2016

Η Mercedes προχωρά στην παρουσίαση μιας νέας οικογένειας κινητήρων ντίζελ υπό την κωδική ονομασία OM 654. Το ντεμπούτο της πραγματοποιείται με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς Ε και εν προκειμένω της έκδοσης 220d, η οποία φιλοξενεί την 2λιτρη εκδοχή της νέας αυτής σειράς πετρελαιοκινητήρων.

Πρόκειται για τον πρώτο... φουλ αλουμινένιο 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ της Mercedes, ο οποίος αποδεικνύεται κατά μέσο όρο 13% πιο οικονομικός σε κατανάλωση σε σχέση με τον αντίστοιχο 2,1 τον οποίο και αντικαθιστά στην περίπτωση της ολοκαίνουργιας Ε-Class. Εκτός από τον κυλινδρισμό του, σε σχέση με τον τελευταίο αισθητά μειωμένο είναι και το συνολικό βάρος, με τον νέο να ζυγίζει μόλις 168,4 κιλά και τον απελθόντα, 202,8 κιλά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο καινούργιος παράγει λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο εκμεταλλευόμενος, συν τοις άλλοις, όλα τα προφανή και μη πλεονεκτήματα που απορρέουν από την υιοθέτηση ενός συστήματος «κοινής γραμμής τροφοδοσίας», γνωστότερο και ως common rail, τέταρτης γενιάς, πιστονιών από χάλυβα αλλά και επίστρωσης Nanoslide στους κυλίνδρους.

Εκτός από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένα είναι και τα ποσοτικά που σχετίζονται με την ισχύ. Και όχι μόνο. Πιο συγκεκριμένα, η απόδοση του 2λιτρου OM 654 πετρελαιοκινητήρα ανέρχεται πλέον στους 192 πλέον ίππους, έναντι 168 του παλαιότερου των 2,1 λίτρων. Αξιοσημείωτη είναι και η μέγιστη τιμή της ροπής στρέψης, με τα 400 Nm να κάνουν την εμφάνισή τους σταθερά από τις μόλις 1.600 σ.α.λ.

Σύμφωνα με τη Mercedes, ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει τη… μαγιά, ώστε, με βάση αυτόν, να αναπτυχθεί μια ολόκληρη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων, με ποικίλα χαρακτηριστικά απόδοσης, που στο μέλλον θα προσφέρουν κίνηση τόσο στα επιβατικά, όσο και στα τύπου van μοντέλα της μάρκας. Οι εν λόγω εκδοχές θα μπορούν να τοποθετηθούν τόσο κατά το διαμήκη άξονα όσο και εγκάρσια, μεταφέροντας την κίνηση στους τέσσερις ή αποκλειστικά στους δύο τροχούς.

Και μιας και τους τελευταίους μήνες πολύς… ντόρος γίνεται με τις εκπομπές ρύπων, η Mercedes δηλώνει εμφατικά πως η συγκεκριμένη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων είναι σχεδιασμένη ώστε να πληροί τις επερχόμενες διαδικασίες πιστοποίησης RDE (Real Driving Emissions) που θα περιλαμβάνουν μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης των οχημάτων.

Χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως η συγκεκριμένη οικογένεια είναι απόλυτα συμβατή με την τεχνολογία AdBlue, τη στιγμή μάλιστα που όλα τα επιμέρους αντιρρυπαντικά της «όπλα» είναι ενσωματωμένα απευθείας στο σώμα του κινητήρα και όχι σε περιφερειακά του τμήματα._X.A.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17927
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από K_geo »

κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταδιακά θέλουν να καταργήσουν τις μηχανές ντίζελ (κυρίως λόγω κόστους δημιουργίας αλλά και "αναλώσιμων" όπως φίλτρα συν το υψηλό κόστος συντήρησης κτλ) και να βάλουν την υβριδική τεχνολογία στο προσκήνιο. Επίσης η Honda ήδη έχει στην Αμερική το Clarity που κινείται με κινητήρα τεχνολογίας υδρογόνου. Συν οι μηχανές της Tesla (και της Bmw πιο πρόσφατα) που έχουν παει την ηλεκτροκίνηση στο next level.

Επίσης η χρόνια εμπειρία μου με τα αυτοκινούμενα μου έχει δείξει ότι αν θες μηχανή "σωστή" και πάνω από όλα αξιόπιστη τότε κοιτάς ανατολικά και μόνο ανατολικά. 8-)

1,5 λίτρα (αθάνατη) ατμόσφαιρα και με 138 άλογα, μονο η Honda. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100619
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μέχρι να φτάσει στο σημείο ο ηλεκτρισμός να αντικαταστήσει το πετρέλαιο, θα φάμε πολλά ψωμιά ακόμη. Εξάλλου η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται πολλές φορές από ρυπογόνες διεργασίες (λιγνίτης πχ) και η χρήση της δεν σημαίνει απαραίτητα καθαρότερη ατμόσφαιρα.
Καλή η Honda, αλλά συνολικά τα αυτοκίνητά της θεωρώ ότι είναι ένα κλικ πιο πίσω από Toyota (κορυφαία για μένα, άλλωστε κι εγώ Toyota έχω) και Nissan.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4515
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Κατά εμέ η Honda είναι η mercedes της Ιαπωνίας,Ένα κλίκ πίσω η Toyota και δύο πίσω η Nissan




iPhone 6s plus using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17927
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από K_geo »

εχει ανεβει πολυ η Honda τελευταια ειδικά σε θέματα ποιότητας κατασκευης και συναρμογής. Αλλά η toyota δεν παύει να είναι πρωτοπόρος όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες και την εφαρμογή τους σε "καθημερινά" οχήματα. η Nissan τα τελευταία χρόνια έχει μείνει πίσω. Το "κακό" με τη honda είναι ότι η άνοδος στην ποιότητα έχει συνδυαστεί και με μεγάλη άνοδο στις τιμές των οχημάτων της που πλέον είναι στα ίδια επίπεδα με την Volvo πχ και λίγο πιο κάτω απο τις γερμανικές, εκτός απο την Opel που είναι ένα κλικ πιο φθηνή.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 25802
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από joshua »

Αντε ρε γιαπωνεζοι γατακια...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100619
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχει πολύ καλή ποιότητα η Honda, αλλά όχι τόσο εμπορικά αυτοκίνητα.
Τι να συγκρίνουμε;
Corolla με Civic;
Avensis με Accord;
Yaris με τίποτα;

Η Honda απέκτησε οπαδούς χάρις στους κινητήρες Vtec που όντως έκαναν τη διαφορά, αλλά ξεπερνούσαν κατά πολύ το μέτριο (για την ισχύ του κινητήρα) σασί με το οποίο τους έντυναν.
Μπήκαν στο παιχνίδι χάρη στην πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων των αυτοκινήτων τους (το Jazz παραμένει αξεπέραστο), αλλά στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων, θέλουν ψωμί ακόμη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100619
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όσον αφορά στην αξιοπιστία, όλοι οι Ιάπωνες ήταν πολύ μπροστά από τους Ευρωπαίους στις 10ετίες 80 και 90. Στη συνέχεια όμως επειδή τα επιμέρους εξαρτήματα τα παίρνουν όλοι από διάφορους κατασκευαστές οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί. Το δικό μου το Corolla πάντως, δόξα τω Θεώ, παραμένει αξιόπιστο και οικονομικό, αν και 13 ετών πλέον και με 110 άλογα (ολοζώντανα) κάτω από το καπό.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8582
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από nikolasf »

Pegeout 308 GT 175HP του 2009 έχω και θέλω να αποκτήσω το αντίστοιχο του 2016 με 270HP τον ίδιο κινητήρα 1600 THP και με 1.5lt/100Km λιγότερη κατανάλωση....
Γάλλος είμαι και Γάλλος θα μείνω - με λίγη γερμανική βοήθεια βέβαια :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”