Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Τίμιο αμαξάκι...λίγες βλάβες....ακριβά ανταλλακτικα.
Δε μου αρέσει το σχήμα του....γουστα είναι αυτα.
Τεστ drive πάντα πριν την αγορά....συμβουλή.
Δε μου αρέσει το σχήμα του....γουστα είναι αυτα.
Τεστ drive πάντα πριν την αγορά....συμβουλή.
Re: Cars&Moto
Θα προτιμούσες το Yaris; Είμαι μεταξύ των 2.
Διάβασα κάτι περίεργα χθες στο forum του jazzmania. Κανείς δεν έχει να αναφέρει κάποιο μηχανικό πρόβλημα και αυτό είναι προφανώς το σημαντικότερο, γράφουν όμως για ταπετσαρίες και μοκέτες που φθείρονται στο 3μηνο, για παράθυρα και εταζέρες που τρίζουν σχεδόν από την αγορά, για λαμαρίνες τσιγαρόχαρτα, για χρώμα που σκάει και χαράζεται με το παραμικρό, για ντεπόζιτο που κάνει "γκλούπ-γκλούπ" σε σταμάτημα-ξεκίνημα και πάει λέγοντας...
Για τα άπλυτα του Yaris δεν έχω καταφέρει να βρω πληροφορίες.
Διάβασα κάτι περίεργα χθες στο forum του jazzmania. Κανείς δεν έχει να αναφέρει κάποιο μηχανικό πρόβλημα και αυτό είναι προφανώς το σημαντικότερο, γράφουν όμως για ταπετσαρίες και μοκέτες που φθείρονται στο 3μηνο, για παράθυρα και εταζέρες που τρίζουν σχεδόν από την αγορά, για λαμαρίνες τσιγαρόχαρτα, για χρώμα που σκάει και χαράζεται με το παραμικρό, για ντεπόζιτο που κάνει "γκλούπ-γκλούπ" σε σταμάτημα-ξεκίνημα και πάει λέγοντας...
Για τα άπλυτα του Yaris δεν έχω καταφέρει να βρω πληροφορίες.
Re: Cars&Moto
Tα εχω ακουσει και τα χω διαβασει τα παραπάνω κι γω....αλλά δε τα εχω διασταυρώσει.
Από Ιάπωνα....αμα θες να πλησιάσεις την Ευρώπη ταπεινή μου γνώμη πάντα παίρνεις TOYOTA ή ΜΑΖDA.
Η honda ποτέ δεν είχε τη τρομερη ποιότητα .....!
Η nissan το ίδιο.
Από Ιάπωνα....αμα θες να πλησιάσεις την Ευρώπη ταπεινή μου γνώμη πάντα παίρνεις TOYOTA ή ΜΑΖDA.
Η honda ποτέ δεν είχε τη τρομερη ποιότητα .....!
Η nissan το ίδιο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100621
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Εδώ είναι που λέμε "Θεέ μου σώσε με"!
Το Renault Clio που οδηγούσε ο Πιέτρο Σκαβόνε, στο ιταλικό ράλι Jolly Rally Valle d'Aosta, βγήκε από την ειδική, ανατράπηκε και έπεσε πάνω στους θεατές. Καταστράφηκε ολοσχερώς. Τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και ο συνοδηγός, ενώ ΚΑΝΕΙΣ από τους θεατές δεν έπαθε τίποτε!!
[youtube]qlLolGuqo9o&feature=player_embeddedplayer_embedded[/youtube]
Το Renault Clio που οδηγούσε ο Πιέτρο Σκαβόνε, στο ιταλικό ράλι Jolly Rally Valle d'Aosta, βγήκε από την ειδική, ανατράπηκε και έπεσε πάνω στους θεατές. Καταστράφηκε ολοσχερώς. Τραυματίστηκαν ελαφρά ο οδηγός και ο συνοδηγός, ενώ ΚΑΝΕΙΣ από τους θεατές δεν έπαθε τίποτε!!
[youtube]qlLolGuqo9o&feature=player_embeddedplayer_embedded[/youtube]
Re: Cars&Moto
Μακράν πιο τυχερή απο όλους τους παρευρισκόμενους, η κοπέλα στο τέλος. ΚΑΙ άργησε να αντιδράσει, αλλά ΚΑΙ εν τέλει αυτό αποδείχτηκε σωτήριο γιατί αν κατέβαινε, θα είχε βρεθεί στην πορεία του οχήματος.
ΥΓ. Μιας και είναι όλοι καλά και δεν τίθεται θέμα ηθικής, να πούμε πως η Αόστα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ περιοχή. Παράδεισος.
ΥΓ. Μιας και είναι όλοι καλά και δεν τίθεται θέμα ηθικής, να πούμε πως η Αόστα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ περιοχή. Παράδεισος.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100621
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
H νέα γενιά κινητήρων ντίζελ της Mercedes
4τροχοι - 15 Φεβ 2016
Η Mercedes προχωρά στην παρουσίαση μιας νέας οικογένειας κινητήρων ντίζελ υπό την κωδική ονομασία OM 654. Το ντεμπούτο της πραγματοποιείται με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς Ε και εν προκειμένω της έκδοσης 220d, η οποία φιλοξενεί την 2λιτρη εκδοχή της νέας αυτής σειράς πετρελαιοκινητήρων.
Πρόκειται για τον πρώτο... φουλ αλουμινένιο 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ της Mercedes, ο οποίος αποδεικνύεται κατά μέσο όρο 13% πιο οικονομικός σε κατανάλωση σε σχέση με τον αντίστοιχο 2,1 τον οποίο και αντικαθιστά στην περίπτωση της ολοκαίνουργιας Ε-Class. Εκτός από τον κυλινδρισμό του, σε σχέση με τον τελευταίο αισθητά μειωμένο είναι και το συνολικό βάρος, με τον νέο να ζυγίζει μόλις 168,4 κιλά και τον απελθόντα, 202,8 κιλά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο καινούργιος παράγει λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο εκμεταλλευόμενος, συν τοις άλλοις, όλα τα προφανή και μη πλεονεκτήματα που απορρέουν από την υιοθέτηση ενός συστήματος «κοινής γραμμής τροφοδοσίας», γνωστότερο και ως common rail, τέταρτης γενιάς, πιστονιών από χάλυβα αλλά και επίστρωσης Nanoslide στους κυλίνδρους.
Εκτός από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένα είναι και τα ποσοτικά που σχετίζονται με την ισχύ. Και όχι μόνο. Πιο συγκεκριμένα, η απόδοση του 2λιτρου OM 654 πετρελαιοκινητήρα ανέρχεται πλέον στους 192 πλέον ίππους, έναντι 168 του παλαιότερου των 2,1 λίτρων. Αξιοσημείωτη είναι και η μέγιστη τιμή της ροπής στρέψης, με τα 400 Nm να κάνουν την εμφάνισή τους σταθερά από τις μόλις 1.600 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τη Mercedes, ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει τη… μαγιά, ώστε, με βάση αυτόν, να αναπτυχθεί μια ολόκληρη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων, με ποικίλα χαρακτηριστικά απόδοσης, που στο μέλλον θα προσφέρουν κίνηση τόσο στα επιβατικά, όσο και στα τύπου van μοντέλα της μάρκας. Οι εν λόγω εκδοχές θα μπορούν να τοποθετηθούν τόσο κατά το διαμήκη άξονα όσο και εγκάρσια, μεταφέροντας την κίνηση στους τέσσερις ή αποκλειστικά στους δύο τροχούς.
Και μιας και τους τελευταίους μήνες πολύς… ντόρος γίνεται με τις εκπομπές ρύπων, η Mercedes δηλώνει εμφατικά πως η συγκεκριμένη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων είναι σχεδιασμένη ώστε να πληροί τις επερχόμενες διαδικασίες πιστοποίησης RDE (Real Driving Emissions) που θα περιλαμβάνουν μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης των οχημάτων.
Χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως η συγκεκριμένη οικογένεια είναι απόλυτα συμβατή με την τεχνολογία AdBlue, τη στιγμή μάλιστα που όλα τα επιμέρους αντιρρυπαντικά της «όπλα» είναι ενσωματωμένα απευθείας στο σώμα του κινητήρα και όχι σε περιφερειακά του τμήματα._X.A.
4τροχοι - 15 Φεβ 2016
Η Mercedes προχωρά στην παρουσίαση μιας νέας οικογένειας κινητήρων ντίζελ υπό την κωδική ονομασία OM 654. Το ντεμπούτο της πραγματοποιείται με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς Ε και εν προκειμένω της έκδοσης 220d, η οποία φιλοξενεί την 2λιτρη εκδοχή της νέας αυτής σειράς πετρελαιοκινητήρων.
Πρόκειται για τον πρώτο... φουλ αλουμινένιο 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ της Mercedes, ο οποίος αποδεικνύεται κατά μέσο όρο 13% πιο οικονομικός σε κατανάλωση σε σχέση με τον αντίστοιχο 2,1 τον οποίο και αντικαθιστά στην περίπτωση της ολοκαίνουργιας Ε-Class. Εκτός από τον κυλινδρισμό του, σε σχέση με τον τελευταίο αισθητά μειωμένο είναι και το συνολικό βάρος, με τον νέο να ζυγίζει μόλις 168,4 κιλά και τον απελθόντα, 202,8 κιλά. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο καινούργιος παράγει λιγότερους κραδασμούς και θόρυβο εκμεταλλευόμενος, συν τοις άλλοις, όλα τα προφανή και μη πλεονεκτήματα που απορρέουν από την υιοθέτηση ενός συστήματος «κοινής γραμμής τροφοδοσίας», γνωστότερο και ως common rail, τέταρτης γενιάς, πιστονιών από χάλυβα αλλά και επίστρωσης Nanoslide στους κυλίνδρους.
Εκτός από τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένα είναι και τα ποσοτικά που σχετίζονται με την ισχύ. Και όχι μόνο. Πιο συγκεκριμένα, η απόδοση του 2λιτρου OM 654 πετρελαιοκινητήρα ανέρχεται πλέον στους 192 πλέον ίππους, έναντι 168 του παλαιότερου των 2,1 λίτρων. Αξιοσημείωτη είναι και η μέγιστη τιμή της ροπής στρέψης, με τα 400 Nm να κάνουν την εμφάνισή τους σταθερά από τις μόλις 1.600 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τη Mercedes, ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να αποτελέσει τη… μαγιά, ώστε, με βάση αυτόν, να αναπτυχθεί μια ολόκληρη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων, με ποικίλα χαρακτηριστικά απόδοσης, που στο μέλλον θα προσφέρουν κίνηση τόσο στα επιβατικά, όσο και στα τύπου van μοντέλα της μάρκας. Οι εν λόγω εκδοχές θα μπορούν να τοποθετηθούν τόσο κατά το διαμήκη άξονα όσο και εγκάρσια, μεταφέροντας την κίνηση στους τέσσερις ή αποκλειστικά στους δύο τροχούς.
Και μιας και τους τελευταίους μήνες πολύς… ντόρος γίνεται με τις εκπομπές ρύπων, η Mercedes δηλώνει εμφατικά πως η συγκεκριμένη οικογένεια πετρελαιοκινητήρων είναι σχεδιασμένη ώστε να πληροί τις επερχόμενες διαδικασίες πιστοποίησης RDE (Real Driving Emissions) που θα περιλαμβάνουν μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης των οχημάτων.
Χαρακτηριστικά, η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως η συγκεκριμένη οικογένεια είναι απόλυτα συμβατή με την τεχνολογία AdBlue, τη στιγμή μάλιστα που όλα τα επιμέρους αντιρρυπαντικά της «όπλα» είναι ενσωματωμένα απευθείας στο σώμα του κινητήρα και όχι σε περιφερειακά του τμήματα._X.A.
Re: Cars&Moto
κάπου είχε πάρει το μάτι μου ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σταδιακά θέλουν να καταργήσουν τις μηχανές ντίζελ (κυρίως λόγω κόστους δημιουργίας αλλά και "αναλώσιμων" όπως φίλτρα συν το υψηλό κόστος συντήρησης κτλ) και να βάλουν την υβριδική τεχνολογία στο προσκήνιο. Επίσης η Honda ήδη έχει στην Αμερική το Clarity που κινείται με κινητήρα τεχνολογίας υδρογόνου. Συν οι μηχανές της Tesla (και της Bmw πιο πρόσφατα) που έχουν παει την ηλεκτροκίνηση στο next level.
Επίσης η χρόνια εμπειρία μου με τα αυτοκινούμενα μου έχει δείξει ότι αν θες μηχανή "σωστή" και πάνω από όλα αξιόπιστη τότε κοιτάς ανατολικά και μόνο ανατολικά.
1,5 λίτρα (αθάνατη) ατμόσφαιρα και με 138 άλογα, μονο η Honda. :ugeek:
Επίσης η χρόνια εμπειρία μου με τα αυτοκινούμενα μου έχει δείξει ότι αν θες μηχανή "σωστή" και πάνω από όλα αξιόπιστη τότε κοιτάς ανατολικά και μόνο ανατολικά.

1,5 λίτρα (αθάνατη) ατμόσφαιρα και με 138 άλογα, μονο η Honda. :ugeek:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100621
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Μέχρι να φτάσει στο σημείο ο ηλεκτρισμός να αντικαταστήσει το πετρέλαιο, θα φάμε πολλά ψωμιά ακόμη. Εξάλλου η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται πολλές φορές από ρυπογόνες διεργασίες (λιγνίτης πχ) και η χρήση της δεν σημαίνει απαραίτητα καθαρότερη ατμόσφαιρα.
Καλή η Honda, αλλά συνολικά τα αυτοκίνητά της θεωρώ ότι είναι ένα κλικ πιο πίσω από Toyota (κορυφαία για μένα, άλλωστε κι εγώ Toyota έχω) και Nissan.
Καλή η Honda, αλλά συνολικά τα αυτοκίνητά της θεωρώ ότι είναι ένα κλικ πιο πίσω από Toyota (κορυφαία για μένα, άλλωστε κι εγώ Toyota έχω) και Nissan.
- Ekatnetworkltd
- Δημοσιεύσεις: 4515
- Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
- Τοποθεσία: Ιλίσια
Re: Cars&Moto
Κατά εμέ η Honda είναι η mercedes της Ιαπωνίας,Ένα κλίκ πίσω η Toyota και δύο πίσω η Nissan
iPhone 6s plus using Tapatalk
iPhone 6s plus using Tapatalk
Re: Cars&Moto
εχει ανεβει πολυ η Honda τελευταια ειδικά σε θέματα ποιότητας κατασκευης και συναρμογής. Αλλά η toyota δεν παύει να είναι πρωτοπόρος όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες και την εφαρμογή τους σε "καθημερινά" οχήματα. η Nissan τα τελευταία χρόνια έχει μείνει πίσω. Το "κακό" με τη honda είναι ότι η άνοδος στην ποιότητα έχει συνδυαστεί και με μεγάλη άνοδο στις τιμές των οχημάτων της που πλέον είναι στα ίδια επίπεδα με την Volvo πχ και λίγο πιο κάτω απο τις γερμανικές, εκτός απο την Opel που είναι ένα κλικ πιο φθηνή.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100621
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Έχει πολύ καλή ποιότητα η Honda, αλλά όχι τόσο εμπορικά αυτοκίνητα.
Τι να συγκρίνουμε;
Corolla με Civic;
Avensis με Accord;
Yaris με τίποτα;
Η Honda απέκτησε οπαδούς χάρις στους κινητήρες Vtec που όντως έκαναν τη διαφορά, αλλά ξεπερνούσαν κατά πολύ το μέτριο (για την ισχύ του κινητήρα) σασί με το οποίο τους έντυναν.
Μπήκαν στο παιχνίδι χάρη στην πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων των αυτοκινήτων τους (το Jazz παραμένει αξεπέραστο), αλλά στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων, θέλουν ψωμί ακόμη.
Τι να συγκρίνουμε;
Corolla με Civic;
Avensis με Accord;
Yaris με τίποτα;
Η Honda απέκτησε οπαδούς χάρις στους κινητήρες Vtec που όντως έκαναν τη διαφορά, αλλά ξεπερνούσαν κατά πολύ το μέτριο (για την ισχύ του κινητήρα) σασί με το οποίο τους έντυναν.
Μπήκαν στο παιχνίδι χάρη στην πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων των αυτοκινήτων τους (το Jazz παραμένει αξεπέραστο), αλλά στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων, θέλουν ψωμί ακόμη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100621
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Όσον αφορά στην αξιοπιστία, όλοι οι Ιάπωνες ήταν πολύ μπροστά από τους Ευρωπαίους στις 10ετίες 80 και 90. Στη συνέχεια όμως επειδή τα επιμέρους εξαρτήματα τα παίρνουν όλοι από διάφορους κατασκευαστές οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί. Το δικό μου το Corolla πάντως, δόξα τω Θεώ, παραμένει αξιόπιστο και οικονομικό, αν και 13 ετών πλέον και με 110 άλογα (ολοζώντανα) κάτω από το καπό.
Re: Cars&Moto
Pegeout 308 GT 175HP του 2009 έχω και θέλω να αποκτήσω το αντίστοιχο του 2016 με 270HP τον ίδιο κινητήρα 1600 THP και με 1.5lt/100Km λιγότερη κατανάλωση....
Γάλλος είμαι και Γάλλος θα μείνω - με λίγη γερμανική βοήθεια βέβαια

Γάλλος είμαι και Γάλλος θα μείνω - με λίγη γερμανική βοήθεια βέβαια


