16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
ΙΒΑΝ ΕΝΑΝ ΛΊΝΟ 25αρη να βρούμε η έστω 28αρη ......
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
- papageorgiou
- Δημοσιεύσεις: 128
- Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
καλως ή κακώς η κλάση του είναι αδιαμφισβήτητη,απλά την κρύβει η ηλικία του νομίζω...πράγματι απο τα ποιοτικότερα αριστερά μπακ μαζί με τον τεράστιο Ολιβάρες που είδα με τα μάτια μου στον ΠΑΟΚ...Για Ιωσηφίδη είμουν πιτσιρίκι
θα μας λείψει πιστεύω τις επόμενες χρονιές μα ελπίζω στον Αι ιβάν να κάνει κάτι καλό 
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ου γαρ έρχεται μόνον, βέβαια, αλλά είναι σίγουρο ότι θα λείψεις του χρόνου, τόσο εντός όσο κι εκτός αγωνιστικού χώρου.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Απ τα μεγαλυτερα αρ μπακ της ιστοριας μας....εξαιρετικη προσφορα....τρομερη ποιοτητα...βαρομετρο ακομα και στα 36 του,,,αρ μπακ με 10αρισια μπαλια κλπ κλπ//// ΑΛΛΑ δυστυχως ΠΑΟΚ που για να παρει παιχνιδι θελει το Λινο να σεντραρει να βαζει φαουλ να τριπλαρει , να τα κανει ολα.....ειναι ΠΑΟΚ αποιοτικος 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Νομίζω ότι πρέπει να είναι ο MVP με το μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων μέχρι τώρα (86%).
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Εσύ δεν είσαι που κράζανε όλοι που μπαίνεις και δε βάζει τον Στάφ;

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106635
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ναι. Φέτος έκανε μερικά από τα χειρότερά του παιχνίδια στον ΠΑΟΚ και δεν βλέπαμε το λόγο να μένει στην απέξω ο Σταφ. Προχθές όμως ο γερο-Βραζιλιάνος ήταν βγαλμένος από τα παλιά.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Από τις κινήσεις προς τον κόσμο όταν πήγαινες να εκτελέσεις τα κόρνερ κατάλαβα οτι είσαι ορεξάτος. Ελπίζω να παραμείνει η όρεξη και για άλλα ματς, γιατί ακόμα και στα 36 σου μπορείς να κάνεις τη διαφορά εάν θες. Φοβερή εμφάνιση και πάθος. Μπράβο ρε Λίνο!
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
«Τιμή για μένα η παραμονή μου στον ΠΑΟΚ»
Την παραμονή του στον ΠΑΟΚ σκέφτεται ο Λίνο για έναν ακόμη χρόνο, κάτι που αποτελεί σύμφωνα με τον ίδιο, τιμή.
Μετά τη μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ 4-1 επί του Πανθρακικού, ο Λίνο μίλησε για την απόδοση της ομάδας στην αναμέτρηση, αλλά και για το γεγονός ότι ο ίδιος θα ήθελε να παραμείνει στον «δικέφαλο του Βορρά», καθώς είναι τιμή για τον ίδιο να αγωνίζεται στον σύλλογο.
Επιπλέον μίλησε και για την πρώτη εμφάνιση του Κώστα Κατσουράνη, τον οποίο χαρακτήρισε ποιοτικό παίκτη.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λίνο:
«Δεν αγχωθήκαμε και ήμασταν ήρεμοι μετά το χαμένο πέναλτι. Μετά με το πέρασμα του χρόνου γινόμασταν καλύτεροι. Πιστεύω ότι η απόκρουση του Χακόμπο ήταν πολύ σημαντική, γιατί μετά μας έδωσε την ευκαιρία να φτάσουμε στην ανατροπή. Πιστεύω το να είμαστε ήρεμοι είναι κάτι πολύ σπουδαίο. Όταν έχεις απέναντί σου μία ομάδα που παίζει με παίκτη λιγότερο, όπως ο Πανθρακικός, πρέπει να είσαι ήρεμος γιατί θα βρεθεί η στιγμή που θα δοθούν ευκαιρίες», ήταν αρχικά τα λόγια του.
Για το μέλλον του: «Θέλω να δουλεύω καλά και να προπονούμαι όπως πρέπει. Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα να παραμείνω στην ομάδα άλλη μία χρονιά. Μέχρι στιγμής δεν το έχω στο μυαλό μου, αν ο ΠΑΟΚ με φωνάξει για ανανέωση θα το δούμε».
Για την πρώτη παρουσία Κατσουράνη: «Είναι ποιοτικός παίκτης, είναι ένας παίκτης με μεγάλη προσωπικότητα, ήρθε για να μας βοηθήσει. Σίγουρα οι ποιοτικές του ενέργειες θα μας βοηθήσουν, είναι καλό να έχουμε στην ομάδα έναν ποδοσφαιριστή σαν τον Κατσουράνη».
Για την συμπεριφορά του: «Ένας παίκτης, πρέπει να έχει επαγγελματισμό. Εγώ το παίρνω σοβαρά, θέλω να δουλεύω όσο καλύτερα για εμένα, μου αρέσει να δουλεύω σωστά. Άλλες φορές τα πράγματα θα βγαίνουν καλά άλλες όχι, εμείς πρέπει να συνεχίζουμε».
Την παραμονή του στον ΠΑΟΚ σκέφτεται ο Λίνο για έναν ακόμη χρόνο, κάτι που αποτελεί σύμφωνα με τον ίδιο, τιμή.
Μετά τη μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ 4-1 επί του Πανθρακικού, ο Λίνο μίλησε για την απόδοση της ομάδας στην αναμέτρηση, αλλά και για το γεγονός ότι ο ίδιος θα ήθελε να παραμείνει στον «δικέφαλο του Βορρά», καθώς είναι τιμή για τον ίδιο να αγωνίζεται στον σύλλογο.
Επιπλέον μίλησε και για την πρώτη εμφάνιση του Κώστα Κατσουράνη, τον οποίο χαρακτήρισε ποιοτικό παίκτη.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Λίνο:
«Δεν αγχωθήκαμε και ήμασταν ήρεμοι μετά το χαμένο πέναλτι. Μετά με το πέρασμα του χρόνου γινόμασταν καλύτεροι. Πιστεύω ότι η απόκρουση του Χακόμπο ήταν πολύ σημαντική, γιατί μετά μας έδωσε την ευκαιρία να φτάσουμε στην ανατροπή. Πιστεύω το να είμαστε ήρεμοι είναι κάτι πολύ σπουδαίο. Όταν έχεις απέναντί σου μία ομάδα που παίζει με παίκτη λιγότερο, όπως ο Πανθρακικός, πρέπει να είσαι ήρεμος γιατί θα βρεθεί η στιγμή που θα δοθούν ευκαιρίες», ήταν αρχικά τα λόγια του.
Για το μέλλον του: «Θέλω να δουλεύω καλά και να προπονούμαι όπως πρέπει. Θα ήταν μεγάλη τιμή για μένα να παραμείνω στην ομάδα άλλη μία χρονιά. Μέχρι στιγμής δεν το έχω στο μυαλό μου, αν ο ΠΑΟΚ με φωνάξει για ανανέωση θα το δούμε».
Για την πρώτη παρουσία Κατσουράνη: «Είναι ποιοτικός παίκτης, είναι ένας παίκτης με μεγάλη προσωπικότητα, ήρθε για να μας βοηθήσει. Σίγουρα οι ποιοτικές του ενέργειες θα μας βοηθήσουν, είναι καλό να έχουμε στην ομάδα έναν ποδοσφαιριστή σαν τον Κατσουράνη».
Για την συμπεριφορά του: «Ένας παίκτης, πρέπει να έχει επαγγελματισμό. Εγώ το παίρνω σοβαρά, θέλω να δουλεύω όσο καλύτερα για εμένα, μου αρέσει να δουλεύω σωστά. Άλλες φορές τα πράγματα θα βγαίνουν καλά άλλες όχι, εμείς πρέπει να συνεχίζουμε».
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport-fm.gr/article/626699Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Οσο θυμαμαι ΠΑΟΚ με τα καλα σου και τα στραβα σου.. εισαι μακραν το καλυτερο αριστερο μπακ.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Λινο προσφερεςσ στον ΠΑΟΚ αλλα νταξει νομιζω ειναι καλο να κλεισεις την καριερα σου στον ΠΑΟΚ το καλοκαιρι.
Ετσι κι αλλιως του χρονου αλλαγη θα εισαι και θα παιζεις με πολυ χαμηλοτερο μισθο.
Ετσι κι αλλιως του χρονου αλλαγη θα εισαι και θα παιζεις με πολυ χαμηλοτερο μισθο.
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
εκθετει τους νεαροτερους συμπαικτες του...ανανεωση μμπαρμπα λινο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Σάβ 23 Φεβ 2013, 20:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 16.Dorvalino Alves Maciel "Lino"
μακαρι κατι 20χρονα γατακια να σε βλεπουν μπας και διδαχτουν τι παει να πει ποδοσφαιριστης με αξια